מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה-פונטו ספייס שלי אחרי פוליש ווקס
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו שלי :-)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו ספייס (יאנג ) "פנינה"
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה-Evo החדשה שלי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 08-02-11, 21:00   #1
gadi1234
Member
 
האווטאר של gadi1234
 
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: ספייס SX
הודעות: 68
הרכב לא התחמם כמו-כן להערכתי הק"מ נכון (145K) ובמחשבה שניה (ניזכרתי שהייתי באיזה מוסך והוא התפעל מהטיימינג החדש, מייד אחרי שרכשתי) אז כן הוחלף טיימינג בסביבות 100K - אולם יכול להיות שקפץ כך סתם?! אל נשכח שרוב הנסיעות הם מחוץ לעיר על 100-120 קמ"ש, אם בכלל יש קשר.

בכול אופן אני חושב שבסופו של דבר מי שיקבע יהיה המוסך אליו אליך (שאין לי מוסג עדיין מי זה יהיה) עלפי מה שימכור לי, אני מאוד רוצה ליפול על מוסך אמין ולא אחד שרק רוצה לעשות עלי כסף.
כל מי שמכיר מוסכניק אמין באזור חולון/בת-ים/ראשון ומבין בפיאט אשמח לשמוע.
gadi1234 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 08-02-11, 21:38   #2
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
לא אמרתי שברכב הנ"ל צריך מיד להוריד ראש. כתבתי "מה חשוב נזק מזערי או כבד, בשני המקרים צריך להוריד ראש." הכוונה כאשר השסתומים פגועים או יש בעיה בקומפרסיה. התייחסתי באופן כללי.
לא סתם שאלתי אותו בהתחלה, האם הוא בטוח ששמע נקישות.
נראה שהוא מבדיל בין נקישות לרעידות, ואפילו הדגיש "נקישות נקישות חזקות, כאילו הבוכנה דופקת במנוע". לכן לדעתי אין מצב שהבעיה בקויילים ולא בצינורות ווקום.
נחכה לבדיקה ולעידכון.
אני מכיר כ-5 שנים את מוסך "אורן שרותי רכב" ברחוב המרכבה 15 א.ת חולון.
שלחתי לו לקוחות מחולון, הם היו מרוצים. הוא לא נחשב לזול, אבל מקצוען.
אם תרצה אני יכול להגיד לו שיעשה לך בדיקה חינם, ואז אתה לא חייב לתקן אצלו.
אם כן צור קשר ותקבל את מס' הטל' שלו.
דוד.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-02-11, 22:28   #3
gadi1234
Member
 
האווטאר של gadi1234
 
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: ספייס SX
הודעות: 68
תודה דוד - אבל זו בדיוק הבעיה שלי "הוא לא נחשב לזול" - נכון לימים אלו כל אגורה נחשבת.
בכול אופן תודה.
כנראה שאני אקפוץ למוסך של אבא של חבר שלי מכיר אותו אישית - בראשון, נראה לי שנוכל להסתתדר על המחיר.

מבטיח לעדכן, ביי
gadi1234 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-02-11, 18:32   #4
gadi1234
Member
 
האווטאר של gadi1234
 
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: ספייס SX
הודעות: 68
טוב אז כך - קויילים זה לא, טיימינג זה גם לא מה שנשאר שיפוץ ראש מנוע. מלבד זה המנוע עצמו נראה במצב טוב - אין חופש בבוכנות....
הראש פורק ונשלח היום לשיפוץ, עם השיפוץ תוחלף רצועת טיימניג מותחנים, רצועת אלטרנטור/מזגן אטמים חדשים, מקווה לסגור את זה בכמה שפחות.

תחזיקו אצבעות מקווה שזה הכול
gadi1234 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-02-11, 19:15   #5
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
ראשית כל הכבוד לך על העידכון המהיר.
האם אתה יכול לפרט לנו מעט יותר. איך המוסך הגיע למסקנה הזאת.
מה בעצם גרם לקריסת הראש ?.
ממה היו הנקישות ?.
דוד.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 14-02-11, 08:57   #6
gadi1234
Member
 
האווטאר של gadi1234
 
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: ספייס SX
הודעות: 68
הי דוד,
מהרגע הראשון שהמכונאי שמע את המנוע הוא אמר שיש לעשות ראש! כנראה בגלל שגם לו יש פיאט פונטו או בגלל שהוא מכונאי טוב! כאשר הראש פורק ניתן היה לראות בירור אטם ראש קרועה ושסתומים תקועים.
בפועל מה שגרם לקריסת הראש החל כבר מלפני 10 חודשים לערך, אז ביום בהיר אחד התחמם לי הרכב והגיע לקו האדום - כתוצאה מחור בראדיאטור, לפי דעתי ולדעת המכונאי זה התחיל להתבשל כבר אז.
מקווה לראש שקט לשנתיים הקרובות - לא נשאר לי הרבה כסף להשקיע....
gadi1234 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 14-02-11, 10:44   #7
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
נראה שבאמת "נפלת" על מכונאי מקצוען.
יחד עם זה רציתי לציין, שאין בעיה למכונאי מיומן לקבוע מיד, שצריך להוריד ראש.
לא לשווא שאלתי אותך, אם אתה בטוח ששמעת נקישות.
שסתומים נתפסים כאשר הם מתעקמים כתוצאה ממפגש בין בוכנה לשסתום, ולא מאטם ראש קרוע.
בטח לא לאחר 10 חודשים שהרכב התחמם.
בכל מנוע עם 145K ק"מ, אם תוריד ראש תגלה שהאטם כביכול היה קרוע, משום שהוא דבוק לבלוק ולראש, בגלל הגריז הדק שהתייבש.
אני סבור שבכול זאת היתה בעיה בטיימינג, אלא מיי, אם ממילא צריך להוריד ראש, לא רלוונטי לבדוק אם הטיימינג היה במקום.
העיקר שהכל נגמר על הצד הטוב, ואתה מרוצה.
דוד.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
מישהו יודע איך אני יכול להוסיף כפתור חדש לרכב? arturs שיפורים וקוסמטיקה 4 28-11-10 17:10
מישהו יכול לומר לי האם הפריט המצורף הוא רדיו דיסק? צביקוש23 אודיו 7 01-09-10 21:04
מישהו יכול לצלם את הטרמוסטט? s_nadav פונטו - טכני 10 10-04-09 02:21
מישהו יכול לעזור?, לגבי רמקולים לפיאט אונו 94 אודיו 4 09-05-07 03:35
מישהו יכול לעזור לי יש לי שתי שאלות מועדון פיאט ישראל 0 26-10-06 04:39


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 07:56.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד