מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > בראבו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

בראבו - טכני טכני - דגמי בראבו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו שלי :-)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX 2001 ידנית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

My Baby


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 06-12-10, 15:41   #11
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
יאיר מה המצב..

מיסב הלחץ מסתובב רק בזמן הלחיצה על הדוושה. כשהדוושה לא לחוצה אין לו שום תפקיד.
משום כך מיסב לחץ גמור ירעיש רק בזמן לחיצה על הדוושה ולא סתם ככה.

הסיבה לקיצור החיים היא שהוא יושב בחלקו הפנימי סביב ההילוך הישיר שיוצא מהגיר והלחיצה מפעילה עליו לחץ בהיקף החיצוני שלוחץ על דיסקת הלחץ, דהיינו הוא נמצא בלחצי פירוק בציר הרוחב שלו בניגוד לכל מיסב אחר שיש בו מאמצים על ציר הגלגול בלבד.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)
davidka מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 06-12-10, 17:20   #12
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
לדעתי המיסב מסתובב רגיל על מוט ההילוך הישיר ולכן כשיש חופש קצת במיסב הוא מרעיש
כשלוחצים על הקלץ מיסב לחץ נפגש עם פלטת הלחץ ומפסיק להרעיש בגלל הלחץ עליו
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 06-12-10, 18:38   #13
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
יאיר מה המצב,

זו סברה רווחת ובטעות יסודה:

המיסב יושב (בעזרת מעטפת מובנית ממתכת) על מנוף המצמד ובעצם נייח לחלוטין כאשר ציר ההילוך הישיר עובד דרכו מבלי לגעת בו.

בעת לחיצה, המיסב לוחץ על דיסקת הלחץ שהיא בעצם במצב של סיבוב תמידי.
ברגע שהוא לוחץ עליה, הוא עושה זאת רק עם החלק ההיקפי שלו ורק אז החלק ההיקפי מתחיל להסתובב יחד עם דיסקת החיכוך כאשר המרכז שלו נשאר נייח. בגלל זה כל הרעשים הנובעים ממיסב לחץ שחוק, מופיעים תמיד בשעת הלחיצה על הדוושה ולא במצב אחר.
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  untitled.JPG
צפיות: 848
גודל:  23.7 KB  
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)

נערך לאחרונה על ידי davidka : 07-12-10 ב 08:56.
davidka מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-12-10, 02:23   #14
מודל סי אי
Senior Member
 
האווטאר של מודל סי אי
 
תאריך הצטרפות: Jun 2010
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 137
דוד לפי דבריך הרעש בא כשאני לוחץ על הקלאץ ? כי אצלי הפך כשאני לוחץ אין תרעש , לא כרעש כזה נוראי
__________________
grande punto
מודל סי אי מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-12-10, 08:56   #15
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
חיים בוקר טוב,

בהנחה ומזלג המצמד נמצא במקומו הטבעי ומכוון, ובכל זאת יש רעש ללא לחיצה על הדוושה, סיכוי סביר למיסב שחוק בגיר עצמו, דהיינו מיסב ההילוך הישיר.

יש מצבים (לא שכיחים) שבהם המזלג של המצמד כל כך קרוב לדיסקת הלחץ, שמיסב הלחץ בכל זאת נוגע בה ומסתובב יחד איתה ואם הוא שחוק - אתה תשמע אותו גם בלי לחיצה על הדוושה.

צריך לבדוק כל מקרה לגופו.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)
davidka מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-12-10, 09:20   #16
Siso_Tuning
Member
 
האווטאר של Siso_Tuning
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: ק.מוצקין
הגלגלים שלי: מזדה 626 2.0 MZ 500 קלאסיק משופצת ברמה גובוהה טריומפ אספנות שזקוקה לשיפוץ חיצוני וKIMCO DINK
הודעות: 89
זה מה שקורה אצלי בדיוק
שאני לא לוחץ על הקלאצ' יש רעשים של חריחות כאלו די חזקות ומעצבנות
שאני לוחץ על דוושת המצמד הן הרעשים נעלמים
הבאתי מכונאי שיבדוק
והוא אמר לי שזה מייסב לחץ בגיר!
אני מקווה להחליף אותו על הדרך!
יש למישהו עוד משהו להוסיף? תודה!
Siso_Tuning מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-12-10, 03:16   #17
ברא
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
[quote=Siso_Tuning;82746]זה מה שקורה אצלי בדיוק
שאני לא לוחץ על הקלאצ' יש רעשים של חריחות כאלו די חזקות ומעצבנות
שאני לוחץ על דוושת המצמד הן הרעשים נעלמים
הבאתי מכונאי שיבדוק
והוא אמר לי שזה מייסב לחץ בגיר!
אני מקווה להחליף אותו על הדרך!
יש למישהו עוד משהו להוסיף? תודה![/QUOT


המכונאי צדק
ברא מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-12-10, 13:08   #18
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
דוד מכח האנרציה המיסב מסתובב.
זה כמו שאתה מעלה רכב על ליפט ומפעיל את הרכב בניוטרל הגלגלים מסתובבים
ומפה הרעש שהמיסב מסתובב חופשי
כשאתה לוחץ על הקלץ המיסב נדבק על פלטת הקלץ ואז הוא לא יהיה חופשי ולא ירעיש
נכון אתה אומר ואף אחד לא שם לב כשלוחצים על הקלץ והמיסב מרעיש הוא לא תקין אבל כשהוא חופשי הוא טיפה מרעיש

נערך לאחרונה על ידי yair068 : 08-12-10 ב 13:12.
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
זה תקין שאני יכול להרים את כל הדוושות בהילוך ראשון והאוטו נוסע? liorwohl אוף טופיק 6 24-10-10 21:27
מנורת סימן קריאה אדומה נדלקת בהילוך ראשון+שני. yulian1986 שאר הדגמים - טכני 7 27-09-10 14:49
רעידות בהילוך ראשון מישל431 פונטו - טכני 4 26-12-09 09:15
SX 01 רעידות בזמן בלימה, גם בהילוך וגם בניוטרל, הצילו! shaharv פונטו - טכני 10 02-09-09 18:54
קירטוע בהילוך ראשון קליין פונטו - טכני 8 13-08-08 09:32


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 00:26.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד