![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
עדכון מהשטח
אהלן אביאל!
חזרתי עכשיו מנסיעה קצת אגרסיבית, המחוג מגיע טיפה לפני החצי ונשאר שם רוב הזמן. המחוג יורד נמוך מההמצב שלו (כצפוי) רק כאשר אני מפעיל את החימום ואת המפוח על מקסימום. פתאום אני רואה שהחימום דווקא סביר עד נורמלי, בייחוד מכת החום הראשונה. אחרי שתי שניות החום טיפה יורד אבל די סביר למז"א שלנו. לדעתי אני לא אצטרך יותר חם מזה. בסופו של דבר גם לי נראה שה"טעות" יצאה לטובה. יכול להיות שכל הרגישות של פיאט היא שטמפרטורת העבודה הנורמלית שלה היא מאד גבולית, ממש על סף הסיכון ואז כל פדיחה הכי קטנה ישר מכניסה אותך לאזור האדום. נישאר עם ה 88...
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) נערך לאחרונה על ידי davidka : 12-11-10 ב 17:46. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
ערב טוב דוד, לגבי ניקוי רדיאטור חימום.
תשחרר את 2 הצינורות ממנו. בכניסה לרדיאטור חימום חבר צינור גינה , את הצד השני של הצינור חבר לברז מים. ביציאה מרדיאטור חימום חבר צינור גינה, את הצד השני של הצינור תוריד לריצפה. תנסה לנקות אותו ע"י מתן "פולסים" (פתיחה סגירה של ברז), תזהר לא לתת לחץ חזק מידי. כך תוכל לנקות אותו מבלי לפרק את הרדיאטור עצמו (מצריך פירוק דשבורד). בהצלחה
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
תשובה
תודה LEXXXA, אני אנסה את מה שאמרת.
ואני חייב להודות שצדקת מההתחלה לגבי רבע שעון מצב לא תקין ושרוב הסיכויים שאין תרמוסטט. צודק. עכשיו יש תרמוסטט והמחוג יושב די יציב על אזור החצי. ערב טוב ושבת שלום!
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Sep 2010
מיקום: מעלות
הגלגלים שלי: פיאט פנדה
הודעות: 283
|
התרמוסטט הפנימי נחשב בדרך כלל לחלק אמין?
במידה ויש נזילה,היא אמורה להיות בחלק של הנוסע או הנהג? |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
יוליאן שלום
צטט:
אם הוא נוזל, אתה תדע מזה. פתאום תבוא לאוטו ותריח ריח של טחב ושל נוזל קירור. כמו כן, אתה תזהה רטיבות על השטיחים. אבל האמת שאין לי מושג איפה בדיוק ממוקם הרדיאטור חימום בפיאט דובלו... ![]() תחכה לתשובת המומחים לרכב זה.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
לדעתי אביאל צודק טמפרט' פתיחת וונטה במהירות 1 היא בין 87 ל-92 מעלות והשנייה בין 92 ל97 מעלות .
אם היה נפתח הטרמוסטט רק ב-100 בשלב מסויים תהייה בעייה בראש המנוע ז"א יסע טוב לא יתחמם אבל בפנים כן. זוהיא דעתי ואין לי סימוכין על זה אבל נראה לי ההגיון שיוניט וונטה וטרמוסטט ויוניט חום צריכים לעבוד במשולב נערך לאחרונה על ידי yair068 : 12-11-10 ב 22:20. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jul 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto ELX
הודעות: 78
|
מתעלק על השירשור:
אני גם מת לדעת אם יש לי תרמוסטט ואם יש אם הוא תקין. כרגע האוטו יציב על חצי שעון כל הזמן, אבל עכשיו שהתחיל להתקרר קצת בערבים הוא יורד מהחצי, ובכלל אם אם אני מתחיל נסיעה בערב קריר הוא מגיע רק עד הרבע, ורק בעצירות מתקרב לחצי לאט לאט. אז אני אשמח לדעת איפה הוא נמצא, איך מפרקים והאם זה מסובך להחליף לבד.. תודה! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
דוד נראה לי שאתה חורש ויפה מצדך לי זה היה נשמע שזה נפתח ב-100 מעלות.
טיפ למעוניינים 2 חורים של 5 מ"מ על הטרמוסטט לגיבוי |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
חברים, חבל.
תשתמשו בטרמוסטטים לפי הספר. אם שומרים על מערכת קירור וכמו שיאיר אמר פעם "להחליף גם טרמוסטט מידי פעם" הכל יהיה תקין! אין צורך בקימבונים! זאת דעתי! |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| רכישת פונטו - תשובה לברווז. טעיתי ופתחתי שרשור חדש, סליחה. | פיאט כללי | 1 | 27-09-05 22:47 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד