מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבוע מכירות בצפון, סוכות 2007
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חמישייה חביבה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

punto בשלג


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 12-11-10, 15:15   #1
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
סוף סוף היה לי זמן ופתחתי את בית התרמוסטט...

לא יכולתי יותר להיות באי-ודאות לגבי מה שקורה שם והחלטתי לפתוח. והתשובה ברורה...
אין תרמוסטט. ולא רק שאין, אלא שהבאנד שעל הצינור בצד של התרמוסטט הוא באנד מקורי, יענו לא החליפו אותו מעולם. הכל היה שם עם RTV אפור דוחה ולקח לי שעה להפריד את הבית מהמקום מרוב שזה היה דבוק. ניקיתי את המקום עם סכין יפני ונייר מים למצב חלק ויפה.
היה לי כבר תרמוסטט גרמני שקניתי לפני שבועיים ושכב בבגאז'. רשום עליו 88 מעלות שזה הפתיחה המקסימלית. (למה לא הסתכלתי בספר של היינס לפני ההרכבה..?)
מסתבר שתרמוסטט 88 מעלות מיועד למנועי דיזל. למנועי בנזין צריך 100 מעלות. אבל כמו שהבנתם, הרכבתי את שלי ורק אחר כך הסתכלתי בספר וראיתי שזה צריך להיות 100 מעלות.
כצפוי, שעון החום מתייצב בין הרבע לחצי, אולי טיפה גבוה יותר אבל לא מגיע לחצי. עשיתי ניקוזים, הרכב עבד 15 דקות, מאוורר נכנס ויצא איזה 4 פעמים וסגרתי עניין. אה, והחלפתי את הצינור התחתון. היה נראה לי קצת מעפן. 56 ש"ח. עוד מעט אני אצא לסיבוב בדיקה כדי לחמם אותה טוב ולוודא שלא יהיה פתאום קטע של התחממות. מה שמבאס הוא שכנראה רדיאטור החימום שלי קצת סתום. אני מקבל חום עדין ולא יותר. כששמתי יד על צינורות החימום, השמאלי חם מאד (כניסה) והימני פושר לגמרי (יציאה) מה שמחזק לי את ההשערה שהרדיאטור הפנימי סתום.
רעיון למישהו איך לפתוח את המעברים בלי לעשות נזקים?
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)
davidka מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 12-11-10, 17:30   #2
avielaviel
Member
 
האווטאר של avielaviel
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 51
גם אני החלפתי טרמוסטט של 88 מעלות עדיף לדעתי על 100 מעלות, יודע שהפיאט רגיש מאוד לחום אז ניראה לי שעשית בשכל
חזק ואמץ !
avielaviel מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-11-10, 17:44   #3
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
עדכון מהשטח

אהלן אביאל!

חזרתי עכשיו מנסיעה קצת אגרסיבית, המחוג מגיע טיפה לפני החצי ונשאר שם רוב הזמן. המחוג יורד נמוך מההמצב שלו (כצפוי) רק כאשר אני מפעיל את החימום ואת המפוח על מקסימום. פתאום אני רואה שהחימום דווקא סביר עד נורמלי, בייחוד מכת החום הראשונה. אחרי שתי שניות החום טיפה יורד אבל די סביר למז"א שלנו. לדעתי אני לא אצטרך יותר חם מזה.

בסופו של דבר גם לי נראה שה"טעות" יצאה לטובה. יכול להיות שכל הרגישות של פיאט היא שטמפרטורת העבודה הנורמלית שלה היא מאד גבולית, ממש על סף הסיכון ואז כל פדיחה הכי קטנה ישר מכניסה אותך לאזור האדום. נישאר עם ה 88...
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)

נערך לאחרונה על ידי davidka : 12-11-10 ב 17:46.
davidka מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-11-10, 18:32   #4
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
ערב טוב דוד, לגבי ניקוי רדיאטור חימום.

תשחרר את 2 הצינורות ממנו.

בכניסה לרדיאטור חימום חבר צינור גינה , את הצד השני של הצינור חבר לברז מים.
ביציאה מרדיאטור חימום חבר צינור גינה, את הצד השני של הצינור תוריד לריצפה.

תנסה לנקות אותו ע"י מתן "פולסים" (פתיחה סגירה של ברז), תזהר לא לתת לחץ חזק מידי.

כך תוכל לנקות אותו מבלי לפרק את הרדיאטור עצמו (מצריך פירוק דשבורד).

בהצלחה
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-11-10, 18:53   #5
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
תשובה

תודה LEXXXA, אני אנסה את מה שאמרת.

ואני חייב להודות שצדקת מההתחלה לגבי רבע שעון מצב לא תקין ושרוב הסיכויים שאין תרמוסטט.
צודק. עכשיו יש תרמוסטט והמחוג יושב די יציב על אזור החצי.

ערב טוב ושבת שלום!
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)
davidka מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-11-10, 19:04   #6
yulian1986
Senior Member
 
האווטאר של yulian1986
 
תאריך הצטרפות: Sep 2010
מיקום: מעלות
הגלגלים שלי: פיאט פנדה
הודעות: 283
התרמוסטט הפנימי נחשב בדרך כלל לחלק אמין?
במידה ויש נזילה,היא אמורה להיות בחלק של הנוסע או הנהג?
yulian1986 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-11-10, 19:24   #7
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
יוליאן שלום

צטט:
במקור פורסם על ידי yulian1986 צפה בהודעה
התרמוסטט הפנימי נחשב בדרך כלל לחלק אמין?
במידה ויש נזילה,היא אמורה להיות בחלק של הנוסע או הנהג?
אתה מתכוון בטח לרדיאטור הפנימי...

אם הוא נוזל, אתה תדע מזה. פתאום תבוא לאוטו ותריח ריח של טחב ושל נוזל קירור.
כמו כן, אתה תזהה רטיבות על השטיחים.
אבל האמת שאין לי מושג איפה בדיוק ממוקם הרדיאטור חימום בפיאט דובלו...
תחכה לתשובת המומחים לרכב זה.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)
davidka מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-11-10, 19:59   #8
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
לדעתי אביאל צודק טמפרט' פתיחת וונטה במהירות 1 היא בין 87 ל-92 מעלות והשנייה בין 92 ל97 מעלות .
אם היה נפתח הטרמוסטט רק ב-100 בשלב מסויים תהייה בעייה בראש המנוע ז"א יסע טוב לא יתחמם אבל בפנים כן.
זוהיא דעתי ואין לי סימוכין על זה אבל נראה לי ההגיון שיוניט וונטה וטרמוסטט ויוניט חום צריכים לעבוד במשולב

נערך לאחרונה על ידי yair068 : 12-11-10 ב 22:20.
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-11-10, 22:52   #9
Niro
Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto ELX
הודעות: 78
מתעלק על השירשור:

אני גם מת לדעת אם יש לי תרמוסטט ואם יש אם הוא תקין.
כרגע האוטו יציב על חצי שעון כל הזמן, אבל עכשיו שהתחיל להתקרר קצת בערבים הוא יורד מהחצי, ובכלל אם אם אני מתחיל נסיעה בערב קריר הוא מגיע רק עד הרבע, ורק בעצירות מתקרב לחצי לאט לאט. אז אני אשמח לדעת איפה הוא נמצא, איך מפרקים והאם זה מסובך להחליף לבד..

תודה!
Niro מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-11-10, 23:06   #10
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
יאיר אהלן וערב טוב

אני מצרף את דף הנתונים מהספר:

אגב, כשאמרתי 100 מעלות, הכוונה היא שהפתיחה המקסימלית מתבצעת ב 100.

תסתכלו בקובץ הרצ"ב
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  112.jpg
צפיות: 903
גודל:  113.3 KB  
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)
davidka מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
רכישת פונטו - תשובה לברווז. טעיתי ופתחתי שרשור חדש, סליחה. פיאט כללי 1 27-09-05 22:47


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 00:03.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד