![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
סוף סוף היה לי זמן ופתחתי את בית התרמוסטט...
לא יכולתי יותר להיות באי-ודאות לגבי מה שקורה שם והחלטתי לפתוח. והתשובה ברורה...
אין תרמוסטט. ולא רק שאין, אלא שהבאנד שעל הצינור בצד של התרמוסטט הוא באנד מקורי, יענו לא החליפו אותו מעולם. הכל היה שם עם RTV אפור דוחה ולקח לי שעה להפריד את הבית מהמקום מרוב שזה היה דבוק. ניקיתי את המקום עם סכין יפני ונייר מים למצב חלק ויפה. היה לי כבר תרמוסטט גרמני שקניתי לפני שבועיים ושכב בבגאז'. רשום עליו 88 מעלות שזה הפתיחה המקסימלית. (למה לא הסתכלתי בספר של היינס לפני ההרכבה..?) מסתבר שתרמוסטט 88 מעלות מיועד למנועי דיזל. למנועי בנזין צריך 100 מעלות. אבל כמו שהבנתם, הרכבתי את שלי ורק אחר כך הסתכלתי בספר וראיתי שזה צריך להיות 100 מעלות. כצפוי, שעון החום מתייצב בין הרבע לחצי, אולי טיפה גבוה יותר אבל לא מגיע לחצי. עשיתי ניקוזים, הרכב עבד 15 דקות, מאוורר נכנס ויצא איזה 4 פעמים וסגרתי עניין. אה, והחלפתי את הצינור התחתון. היה נראה לי קצת מעפן. 56 ש"ח. עוד מעט אני אצא לסיבוב בדיקה כדי לחמם אותה טוב ולוודא שלא יהיה פתאום קטע של התחממות. מה שמבאס הוא שכנראה רדיאטור החימום שלי קצת סתום. אני מקבל חום עדין ולא יותר. כששמתי יד על צינורות החימום, השמאלי חם מאד (כניסה) והימני פושר לגמרי (יציאה) מה שמחזק לי את ההשערה שהרדיאטור הפנימי סתום. רעיון למישהו איך לפתוח את המעברים בלי לעשות נזקים?
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 51
|
גם אני החלפתי טרמוסטט של 88 מעלות עדיף לדעתי על 100 מעלות, יודע שהפיאט רגיש מאוד לחום אז ניראה לי שעשית בשכל
![]() חזק ואמץ ! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
עדכון מהשטח
אהלן אביאל!
חזרתי עכשיו מנסיעה קצת אגרסיבית, המחוג מגיע טיפה לפני החצי ונשאר שם רוב הזמן. המחוג יורד נמוך מההמצב שלו (כצפוי) רק כאשר אני מפעיל את החימום ואת המפוח על מקסימום. פתאום אני רואה שהחימום דווקא סביר עד נורמלי, בייחוד מכת החום הראשונה. אחרי שתי שניות החום טיפה יורד אבל די סביר למז"א שלנו. לדעתי אני לא אצטרך יותר חם מזה. בסופו של דבר גם לי נראה שה"טעות" יצאה לטובה. יכול להיות שכל הרגישות של פיאט היא שטמפרטורת העבודה הנורמלית שלה היא מאד גבולית, ממש על סף הסיכון ואז כל פדיחה הכי קטנה ישר מכניסה אותך לאזור האדום. נישאר עם ה 88...
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) נערך לאחרונה על ידי davidka : 12-11-10 ב 17:46. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
ערב טוב דוד, לגבי ניקוי רדיאטור חימום.
תשחרר את 2 הצינורות ממנו. בכניסה לרדיאטור חימום חבר צינור גינה , את הצד השני של הצינור חבר לברז מים. ביציאה מרדיאטור חימום חבר צינור גינה, את הצד השני של הצינור תוריד לריצפה. תנסה לנקות אותו ע"י מתן "פולסים" (פתיחה סגירה של ברז), תזהר לא לתת לחץ חזק מידי. כך תוכל לנקות אותו מבלי לפרק את הרדיאטור עצמו (מצריך פירוק דשבורד). בהצלחה
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
תשובה
תודה LEXXXA, אני אנסה את מה שאמרת.
ואני חייב להודות שצדקת מההתחלה לגבי רבע שעון מצב לא תקין ושרוב הסיכויים שאין תרמוסטט. צודק. עכשיו יש תרמוסטט והמחוג יושב די יציב על אזור החצי. ערב טוב ושבת שלום!
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Sep 2010
מיקום: מעלות
הגלגלים שלי: פיאט פנדה
הודעות: 283
|
התרמוסטט הפנימי נחשב בדרך כלל לחלק אמין?
במידה ויש נזילה,היא אמורה להיות בחלק של הנוסע או הנהג? |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
יוליאן שלום
צטט:
אם הוא נוזל, אתה תדע מזה. פתאום תבוא לאוטו ותריח ריח של טחב ושל נוזל קירור. כמו כן, אתה תזהה רטיבות על השטיחים. אבל האמת שאין לי מושג איפה בדיוק ממוקם הרדיאטור חימום בפיאט דובלו... ![]() תחכה לתשובת המומחים לרכב זה.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
לדעתי אביאל צודק טמפרט' פתיחת וונטה במהירות 1 היא בין 87 ל-92 מעלות והשנייה בין 92 ל97 מעלות .
אם היה נפתח הטרמוסטט רק ב-100 בשלב מסויים תהייה בעייה בראש המנוע ז"א יסע טוב לא יתחמם אבל בפנים כן. זוהיא דעתי ואין לי סימוכין על זה אבל נראה לי ההגיון שיוניט וונטה וטרמוסטט ויוניט חום צריכים לעבוד במשולב נערך לאחרונה על ידי yair068 : 12-11-10 ב 22:20. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jul 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto ELX
הודעות: 78
|
מתעלק על השירשור:
אני גם מת לדעת אם יש לי תרמוסטט ואם יש אם הוא תקין. כרגע האוטו יציב על חצי שעון כל הזמן, אבל עכשיו שהתחיל להתקרר קצת בערבים הוא יורד מהחצי, ובכלל אם אם אני מתחיל נסיעה בערב קריר הוא מגיע רק עד הרבע, ורק בעצירות מתקרב לחצי לאט לאט. אז אני אשמח לדעת איפה הוא נמצא, איך מפרקים והאם זה מסובך להחליף לבד.. תודה! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
יאיר אהלן וערב טוב
אני מצרף את דף הנתונים מהספר:
אגב, כשאמרתי 100 מעלות, הכוונה היא שהפתיחה המקסימלית מתבצעת ב 100. תסתכלו בקובץ הרצ"ב
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| רכישת פונטו - תשובה לברווז. טעיתי ופתחתי שרשור חדש, סליחה. | פיאט כללי | 1 | 27-09-05 22:47 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד