![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#11 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אגב לאחר למרות כל התייאשות, חשבתי חשבתי וחשבתי ולקחתי חלטה ונסעתי למוסך של חברה פיאט ונכנסתי והגשתי אל פקידה הסברתי לה ורשמה ת'פרטים של רישיון רכב שלי בלה בלה
ואז הם אמרו שהם יכולים לסדר את זה והייתי מופתע לאחר שכל חשמלים מטומטמים שאמרו "לא מתאים" "אי אפשר לעשות" וזיבולים כאלו והתחלתי לגשת אל החשמלי תותח של החברה בחור נחמד והתפללתי שהוא יציל אותי מכל הסיבוכים והמשאלתי נענתה(עוד לא) אך החשמלאי זיהה את הבעיה בקשר למד חום ואמר יש לך חלק שכחתי איך קוראים לזה שמחבר בבלוק מנוע וצריך לחליפה כי חלק הזה גמור וזה עולה 60 שקל מקורי ואז שאלתי גם לגבי טורים והוא אמר זה בניהול המחשב (רפי צודק )והוא אמר מחר בבוקר בשעה 8 תבוא שוב והוא יסדר הכל הכל גם נורות והכל יהיה מקורי ואני מקווה להגיע תוצאות טובות מחר (נראה לי כמעט 100 אחוז) מכאן הנגמר הסיפור עם שעון מיושן ונורת אזהרה לחום ז"ל וחבל שהלכתי לאיזה חשמלאי ושילמתי כמו שסיפרתי בקודם (למזלי תודה לכם על העצה שלא כדאי לי להחליף רכב אחר ורוב גם אמרו לי ואם הכל עובד כמו שצריך אז אני נשאר עם הרכב שלי ולא אמכור ואתחיל להשקיע קצת
|
|
|
#12 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
לוח שעונים
באיזה מוסך מורשה פיאט היית והיכן?.
בברכה - רפי לין
|
|
|
#13 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אה אממ שכחתי את השם אבל איתרתי באתר רשמי חברת של פיאט בישראל
ואני בטוח שזאת הכתובת: מוסך טכנו פ.י.א. צפון בע''מ שדרות ההסתדרות 170,חיפה טל: 04-8407177 04-8490216 ומקווה להגיע מחר עם התוצאות טובות ואעדכן אותכם |
|
|
#14 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
החשמלאי בפיאט
החלק של שעון החום שיש להחליף הנו יוניט החום שנמצא במנוע וכרגע מותקן יוניט של נורה ןלכן צריך להתקין יוניט של שעון.
אם החשמלאי זה שמילו אז נא מסור לו ד"ש ממני והא אכן תותח מקצועי. בברכה - רפי לין
|
|
|
#15 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אז ככה הגיעה התוצאות המצב
חשמלאי שקוראים לו גבי ותיקן כמה הדברים הבאים ולפי החשבונית: 1.מד טורים עובד ותקין (ע"י חיבור לניהול מחשב) 2.חלפת יוניט חום במנוע 3.חלפת יוניט במאורר 4.קצה 5.מחבר מאורר כחול קטן עבודה וכולל מע"מ לקחו ממני 450 שקל למרות החלקים זולים רק מה שמציק זה עלות העבודה שזה 250 שקל מאוד יקר וחלקים רק עלה לי 188.54 שקל ומע"מ עלה לי 60.39 שקל לא זול בכלל רגשתי כאילו סחטו אותי קיצר זהו פעם אחרונה שהלכתי אליה ולא יותר טוב, הסתיימה המבוקשי חוץ כמה נורות (עדכונים בהמשך) ולסיכום: יקר מאוד והמתנה ארוכה |
|
|
#16 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
מחיר
מחיר העבודה, 250 ש"ח, של כל מה שנעשה אינו יקר ואתה טועה. כנראה שאתה מעדיף לשלם רק 120 ש"ח לעבודה חובבנית וחלקית ולא 250 ש"ח לעבודה מקצועית כפי שבוצעה אצלך.
עליך להבין שידע ומקצוענות שוים גם הם כסף ולראיה מחיר ביקור אצל רופא פרטי מתחיל יהיה זול בהרבה מאצל פרופסור מומחה ובעל נסיון. כמובן שאתה רשאי לבחור במה שתרצה אבל זכור שבהרבה פעמים הזול הוא יקר והיקר הוא הזול, בסופו של דבר. בברכה - רפי לין
|
|
|
#17 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
רפי זה נקרא לשלם בזוקר
|
|
|
#18 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
רפי הוא עשה את זה ב10 דקות 250 שקל נראה לך זול??
והוא רק החליף 2 יוניטים ולחבר את חוט אחד של טורים וזהו קיצר את כבר הנעשה אין להשיב. וכעת, אז אני יזדקק לעזרתכם מה המורות לי בלוח שעונים הנה הבאתי לכם איך הבדיוק נראה ![]() ואת השאר הבנתי תוכלו לרשום מה אלו דברים שמנסים לומר לי לפי הסדר בתמונה ואני מתקשה להבין אותם. תודה לכם |
|
|
#19 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
נורות בקרה
איש אחד עבר בין רופאים שלקחו מעט כסף אך לא הצליחו לרפאו. בסוף הגיע אל רופא מומחה שנתן לו זריקה וכעבור 5 דקות הוא הבריא לגמרי. הרופא דרש 400 ש"ח והאיש התפלא ושלא "400 ש"ח עבור 2 דקות עבודה?". ענה הרופא: "אתה טועה עבור הזריקה והעבודה אתה משלם רק 20 ש"ח ו380 ש"ח נוספים זה עבור זה שאני יודע מה לתת, כמה ואיפה".
ושוב פעם - בכל מקצוע שהוא, ידע שווה כסף. דרך אגב, העבודה שבוצעה אורכת קצת יותר זמן ממה שכתבת. לשאלתך השנייה - הנורות בקרה האלו הן אופציונליות לכל מיני דגמי פיאט אחרים ותפקודן הנו: 1. תקלת הילוכים אוטומטיים. 2. מצתי חימום פועלים במנוע דיזל. 3. חוסר נוזל/מי קרור ברדיאטור. 4. דיסקיות בלם קדמיות שחוקות. בברכה - רפי לין
|
|
|
#20 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
תודה רבה על דברים שלא ידעתי אתה תותח!
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד