מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום כללי > אוף טופיק
עקוב אחרינו ב-RSS

אוף טופיק הכל מלבד עולם הרכב (בגבול הטעם הטוב).

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

צ'ינקווצ'נטו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

גלריה צבע לפונטו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה- פיאט שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הרכב שלי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 24-10-10, 20:11   #1
liorwohl
Senior Member
 
האווטאר של liorwohl
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: 500 TwinAir Sport 2012 ידני
הודעות: 549
זה תקין שאני יכול להרים את כל הדוושות בהילוך ראשון והאוטו נוסע?

בשבועות האחרונים זה מה שאני עושה בפקקים, שם הילוך ראשון, משחרר קלאץ' עד הסוף והאוטו מתקדם במהירות שיותר נמוכה מהמינימום של הלוח שעונים שזה מתאים דיי יפה לפקק, ואני לא נוגע בגז בכלל וזה לא בשיפוע שעוזר לו. אבל זה לא מה שנקרא לזרוק קלאץ'? האוטו לא אמור להכבות? או שגילית את אמריקה וזה ככה בכל אוטו ידני?
__________________
עכשיו יש 500 TwinAir Sport 2012 ידנית אדומה
הפיאטים הקודמים שלי: פנדה 2006 ידנית, פונטו 2000 60sx, אונו 1993 45s
liorwohl מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 24-10-10, 20:51   #2
r.a20
Senior Member
 
האווטאר של r.a20
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: מאחורי ההגה
הגלגלים שלי: Punto XTZ
הודעות: 479
זה תקין לפי מה שאני יודע.
זה גם ככה אצלי. (אני לא יודע כמה זה טוב לקלאץ' לעשות את זה באופן קבוע).
ולא, אם משחררים את הדוושת הקלאץ' בהדרגה הרכב אינו אמור להכבות.
r.a20 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-10-10, 21:07   #3
agent5
Senior Member
 
האווטאר של agent5
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT
הודעות: 218
Send a message via Skype™ to agent5
לא ממליץ לעשוץ אץ זה יותר מדי, לדעתי להעמיס על המנוע בסל"ד שהוא סרק (800-1200) שם עומס עצום על המכלולים ומיסבים.
agent5 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-10-10, 21:14   #4
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
אין שום בעיה לעשות את זה.
זו הדרך הנכונה לנהוג בפקק. אין בעיה גם בשני, אם מהירות התנועה מאפשרת את זה.
ככה גם אפשר לנסוע בחניון במהירות איטית, או בירידה במהירות איטית, וכו'...

הבלאי שיגרם משלוב הילוך והוצאה שוב ושוב גדול הרבה יותר.
לפעמים כמובן שלא תהיה ברירה מפני שמהירות התנועה איטית מידי כדי לאפשר נסיעה בהילוך ראשון.

כמה שפחות לשחק עם הגיר/קלאץ זה עדיף. השאיפה היא להימצא בהילוך 100% מזמן הנהיגה.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.

נערך לאחרונה על ידי Caveman : 24-10-10 ב 21:17.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-10-10, 21:23   #5
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
לטעמי תקין ואפילו מומלץ

אם הרכב מתקדם בסל"ד הסרק שלו בצורה חלקה ולא מתחיל לג'עג'ע ולהיחנק,
סימן שהסל"ד מספיק גבוה להתקדמות והכול בסדר ורוב הרכבים יתנהגו ככה במישור.
זה עדיף בהרבה על האפשרות השניה של להחזיק חצי קלאץ' כל הפקק ואז אתה מקצר
גם את חיי הקלאץ' עצמו וגם את חיי מיסב הלחץ שלו.
davidka מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-10-10, 21:24   #6
liorwohl
Senior Member
 
האווטאר של liorwohl
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: 500 TwinAir Sport 2012 ידני
הודעות: 549
אוקיי אם אתם אומרים שזה תמיד ככה אז אני רגוע ואני ימשיך לעשות ככה, פשוט חשבתי אולי הקלאץ' הולך להגמר או משהו כזה.

לפי דעתי אם זה היה מאמץ את המנוע הוא היה נכבה (מה שקורה אם יש עליה למשל) אז זה כנראה לא מאמץ אותו,
ולמה שזה יזיק לקלאץ' - לא נוגעים בו, יותר טוב מזה?
וזה חוסך דלק, כי לא מאיצים בכלל, זה כמו לעמוד בסרק.

מעולה
__________________
עכשיו יש 500 TwinAir Sport 2012 ידנית אדומה
הפיאטים הקודמים שלי: פנדה 2006 ידנית, פונטו 2000 60sx, אונו 1993 45s
liorwohl מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-10-10, 21:27   #7
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
מכיוון והמצמד משולב לחלוטין אז אין בעיה, זו בדיוק הנקודה כאן.
שים לב רק שאתה לא מחזיק את המצמד יותר מידי זמן ב"חצי" ממצב עמידה למצב נסיעה ללא גז. אפשר קצת לסייע על ידי לחיצה קלה על הגז, ממש כמו שמתחילים נסיעה רגילה, רק עם כוונה לנוע במהירות נמוכה.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
מנורת סימן קריאה אדומה נדלקת בהילוך ראשון+שני. yulian1986 שאר הדגמים - טכני 7 27-09-10 14:49
רעידות בהילוך ראשון מישל431 פונטו - טכני 4 26-12-09 09:15
מועדון אלפא מזמין חבריו לדיון עם צמרת סמל"ת. מועדון פיאט יכול להרים אירוע דומה? stio הצעות ושאלות על פעילויות המועדון 20 19-09-09 14:58
קירטוע בהילוך ראשון קליין פונטו - טכני 8 13-08-08 09:32
יכול להיות שאני מייבא גרנדה פונטו אבארת' יניב פיאט כללי 77 30-06-08 16:25


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 02:04.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד