מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט פונטו היפיפייה שלי!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו החדשה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו היפה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

עצמאות 2010 מיצפה הראל
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 07-10-10, 19:52   #31
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
ארילו, אז זה אומר שטרמוסטט לא מחזיק את החום של המנוע?
ז"א שעדיין יש מעבר מים לכוון הרדיאטור (אחרת הנוזל היה זור במנוע בלבד, בלי לצאת לרדיאטור והמנוע היה מתחמם עד פתיחת טרמוסטט)

יש פה מישהו בפורום עם פונטו דור 1 שהמחוג שלן בחצי קבוע ?

רפי, דע שלך בבקשה
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-10-10, 20:11   #32
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
אתם חופרים יותר מדיי.
אצלי בפונטו דור 1 כשהמנוע קר לוקח לו להתחמם בנסיעה של 10 דקות בחורף יותר .
כשהוא מגיע טיפה מתחת לאמצע זוהיא טמפ' עבודה של המנוע.
כשהוונטה פועלת בנסיעה הטמפ' לא זזה כמעט ונשארת יציבה טיפה מתחת לאמצע.
עכשיו טיפה הסבר הטמפ' יציבה מכיוון שהקריאה היא מחיישן חום שנמצא על ראש המנוע ששם אין לא קירור.
הוונטה פועלת מכיוון שיש חיישן שיושב על הרדיאטור והיא מרגישה את החום שעולה.
חשוב שיהיה טרמוסטט וחיישן מאוורר שיהיו מתואמים בינהם מבחינת מעלות חום

נערך לאחרונה על ידי yair068 : 07-10-10 ב 20:13.
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-10-10, 22:30   #33
elad1000
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2010
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: 75SX
הודעות: 26
=)
Sweet...

עכשיו כל מה שנשאר זה רק כמה שאלות קטנות שאני אפתח עליהם שרשור במרוכז כדי לא להעלות נושאים שלא קשורים לשרשור זה.

תודה.
elad1000 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-10-10, 01:20   #34
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
לקסה, מכיוון שהטרמוסטט נפתח לפני שהמחט מגיעה לחצי אז הטווח התקין של הטמפ' הוא בין הרבע לחצי. מתחת לרבע זה אומר טרמוסטט פתוח.

זה לא כמו בספייס שם השעון מקבל את הנתון מהמחשב וכל עוד הוא בטווח התקין השעון מראה שהוא על החצי.

תמיד יהיו שינויים בטמפרטורה של המנוע במהלך נסיעה.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-10-10, 01:51   #35
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
ארילו, אבל אצל יאיר זה אחרת.

איפה ניתן לבדוק מה טמפ' אופטימלית למנועים אלה?
כמה מעלות חום זה "רבע" ?

לפי דעתי "רבע" זה באזור 60-70 מעלות חום, "חצי" זה בסביבות 90-100,

הגיוני שהחום ישחק בהבדלים של 20-40 מעלות חום וזה יהיה תקין ? לא נראה לי.

אני מסכים איתך לגבי מד חום שמקבל את האות ישירות מחיישן ולא ממחשב.
נכון שהוא יותר רגיש ומראה כל שינוי קטן, אבל זה שינוי בכלל לא קטן.

עדיין ממתין לתגובה של רפי לין
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-10-10, 13:56   #36
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
כמו שאתה אומר רבע בסביבות ה-60 מעלות אבל לפני האמצע יהייה בסביבות 80 מעלות
הוונטה נכנסת לפעולה מהירות 1 ב-87 מעלות מהירות 2 נכנסת לפעולה ב-92 מעלות.
כדאי שנבין זה על סף רתיחה וכל תקלה בטרמוסטט הולך אטם ראש דהיינו רתיחה
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-10-10, 18:09   #37
avielaviel
Member
 
האווטאר של avielaviel
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 51
צטט:
במקור פורסם על ידי davidka צפה בהודעה
שלום לכל החברים, אני חדש בפיאט..
עד היום נסעתי על פז'ו, סיטרואן ואפילו דייהו רחמנא ליצלן..
השבוע רכשתי את הפיאט הראשונה שלי (שאגב אני מת על הצורה שלה) ואני מקווה שזה יהיה רומן ארוך יותר ממה שתמיד הפחידו אותי (מה אתה משוגע לקנות פיאט?? מלא בעיות עם ראשי מנוע והתחממויות בלי סוף...)

אז ככה, הרכב שמור בצורה יוצאת דופן, הכול שלם והכול עובד. יש רק אלמנט אחד שמציק לי והוא שטמפרטורת העבודה הנורמלית של הרכב היא על רבע שעון. המאוורר נכנס לעבודה בין הרבע והחצי והחום יורד חזרה לאזור הרבע. האם יש מצב שאין תרמוסטט? אני חושב שיש אחרת המאוורר בשלב מסויים לא היה מפסיק לעבוד.

שנית, נראה לי שהבולמים האחוריים קצת עייפים (הרכב מתנהג כנדנדה בעת מעבר על באמפרים.
אילו בולמים מומלצים לרכב ומה סדר הגודל של המחירים? (אני רגיל למחירי בית מרקחת של פז'ו ואמרו לי שפיאט היא רכב הרבה יותר כלכלי לאחזקה)

תודה מראש לעוזרים!
דודו
דודו תתחדש, לפניי שבועיים רכשתי פיאט שנת 2000 ולי היתה אותה בעיה שהמחט של השעון חום תקוע ברבע קבוע מיד הבנתי שברכב לא קיים טרמוסטט מיד רצתי למוסך פיאט ורכשתי טרמוסטט חדש + אטם פרקתי את הקיים וגיליתי שהכן לא קיים טרמוסטט הרכבתי את הטרמוסטט החדש ויצאתי לנסיעת מבחן ואינה המחוג שעל השעון חום עלה עד טיפה מתחת לחצי ונשאר שם... ממליץ לך לפרק ולבדוק את זה
avielaviel מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-10-10, 21:11   #38
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
אהלן אביאל!
קודם כל תתחדש גם אתה
בדק לי את הרכב בחור שעובד עם אח שלי ב"אגד". הוא עבד במוסך כחול לבן בפ"ת 6 שנים ומכיר את המכוניות האלה טוב מאד. הגעתי אליו ודבר ראשון שהוא עשה זה ללחוץ על הצינור שמוביל מהתרמוסטט לרדיאטור. הוא לחץ עליו עם האצבעות וקבע חד משמעית שיש תרמוסטט והסביר שברגע שיש, הלחץ בצינור גדול יותר ומי שמכיר את הרכב יודע לזהות את ההבדל בלחצים של יש או אין. בכל מקרה, מאז הרכישה בסוכות, אני לומד להכיר שהרכב מגיע לחצי שעון רק בפקקים ונסיעה עירונית איטית. בנסיעה מהירה באיילון (100 קמ"ש בלבד) הוא יורד לאזור הרבע ואולי טיפה מעל. נראה מה יהיה בחורף. אם המצב בבקרים יגיע לזה שאין לי חימום - זו תהיה התשובה החד משמעית עבורי שכנראה באמת אין תרמוסטט.

אגב, יש לך תמונות של הכלה החדשה...?
davidka מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 21-10-10, 01:58   #39
moty003
Senior Member
 
האווטאר של moty003
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: בית שמש
הגלגלים שלי: הונדה האצ'בק
הודעות: 359
תבדוק שלא "גישרו" לך את הצינורות שמוליכות לרדיאטור החימום, חבל לגלות שהחורף יגיע.
moty003 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 21-10-10, 07:48   #40
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
צטט:
במקור פורסם על ידי moty003 צפה בהודעה
תבדוק שלא "גישרו" לך את הצינורות שמוליכות לרדיאטור החימום, חבל לגלות שהחורף יגיע.
היי מוטי,

למרבה השמחה, מצאתי פונטו שהיא עשר שנים על הכביש והכול בה עובד...
גם החימום מתפקד למופת אבל בנסיעה בחמש בבוקר בכביש מהיר, כאשר המחוג בקושי על הרבע, גם החימום נמוך יחסית ובחורף זה עוד יפחת.

בוקר טוב

נערך לאחרונה על ידי davidka : 21-10-10 ב 08:42.
davidka מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
פונטו ELX 2002 ידנית - OBD קורא תקלה מספר P1135 raanan_t פונטו - טכני 7 30-10-11 23:42
יעוץ לגבי טיפול לאחר רכישה Juvalz פונטו - טכני 3 07-03-10 12:16
מספר שאלות לגבי גרנדה פונטו 2008 dor hajaj יעוץ ברכישת רכב 2 04-12-09 23:26
מספר בעיות לאחר ביקור במוסך- פונטו HGT *ניר* פונטו - טכני 8 01-07-09 20:42
פוליס ווקס - מספר שאלות לאחר חיפוש פורום הגראז' 9 04-06-07 17:21


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 01:49.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד