![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
בפונטו דור ראשון זה תקין לחלוטין
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: מאחורי ההגה
הגלגלים שלי: Punto XTZ
הודעות: 479
|
מסכים עם ארילו.
אני כבר מעל שנתיים וחצי נוסע על פיאט פונטו, דור1, וזה בדיוק מה שקורה, זה בסדר גמור, ושוב, מבירורים ושאלות ששאלתי, כולם ענו לי אותה תשובה, שככה זה צריך להיות בפונטו דור 1. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
ארילו, אז זה אומר שטרמוסטט לא מחזיק את החום של המנוע?
ז"א שעדיין יש מעבר מים לכוון הרדיאטור (אחרת הנוזל היה זור במנוע בלבד, בלי לצאת לרדיאטור והמנוע היה מתחמם עד פתיחת טרמוסטט) יש פה מישהו בפורום עם פונטו דור 1 שהמחוג שלן בחצי קבוע ? רפי, דע שלך בבקשה
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
אתם חופרים יותר מדיי.
אצלי בפונטו דור 1 כשהמנוע קר לוקח לו להתחמם בנסיעה של 10 דקות בחורף יותר . כשהוא מגיע טיפה מתחת לאמצע זוהיא טמפ' עבודה של המנוע. כשהוונטה פועלת בנסיעה הטמפ' לא זזה כמעט ונשארת יציבה טיפה מתחת לאמצע. עכשיו טיפה הסבר הטמפ' יציבה מכיוון שהקריאה היא מחיישן חום שנמצא על ראש המנוע ששם אין לא קירור. הוונטה פועלת מכיוון שיש חיישן שיושב על הרדיאטור והיא מרגישה את החום שעולה. חשוב שיהיה טרמוסטט וחיישן מאוורר שיהיו מתואמים בינהם מבחינת מעלות חום נערך לאחרונה על ידי yair068 : 07-10-10 ב 20:13. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2010
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: 75SX
הודעות: 26
|
=)
Sweet... עכשיו כל מה שנשאר זה רק כמה שאלות קטנות שאני אפתח עליהם שרשור במרוכז כדי לא להעלות נושאים שלא קשורים לשרשור זה. תודה. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
לקסה, מכיוון שהטרמוסטט נפתח לפני שהמחט מגיעה לחצי אז הטווח התקין של הטמפ' הוא בין הרבע לחצי. מתחת לרבע זה אומר טרמוסטט פתוח.
זה לא כמו בספייס שם השעון מקבל את הנתון מהמחשב וכל עוד הוא בטווח התקין השעון מראה שהוא על החצי. תמיד יהיו שינויים בטמפרטורה של המנוע במהלך נסיעה.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
ארילו, אבל אצל יאיר זה אחרת.
איפה ניתן לבדוק מה טמפ' אופטימלית למנועים אלה? כמה מעלות חום זה "רבע" ? לפי דעתי "רבע" זה באזור 60-70 מעלות חום, "חצי" זה בסביבות 90-100, הגיוני שהחום ישחק בהבדלים של 20-40 מעלות חום וזה יהיה תקין ? לא נראה לי. אני מסכים איתך לגבי מד חום שמקבל את האות ישירות מחיישן ולא ממחשב. נכון שהוא יותר רגיש ומראה כל שינוי קטן, אבל זה שינוי בכלל לא קטן. עדיין ממתין לתגובה של רפי לין
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
כמו שאתה אומר רבע בסביבות ה-60 מעלות אבל לפני האמצע יהייה בסביבות 80 מעלות
הוונטה נכנסת לפעולה מהירות 1 ב-87 מעלות מהירות 2 נכנסת לפעולה ב-92 מעלות. כדאי שנבין זה על סף רתיחה וכל תקלה בטרמוסטט הולך אטם ראש דהיינו רתיחה |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| פונטו ELX 2002 ידנית - OBD קורא תקלה מספר P1135 | raanan_t | פונטו - טכני | 7 | 30-10-11 23:42 |
| יעוץ לגבי טיפול לאחר רכישה | Juvalz | פונטו - טכני | 3 | 07-03-10 12:16 |
| מספר שאלות לגבי גרנדה פונטו 2008 | dor hajaj | יעוץ ברכישת רכב | 2 | 04-12-09 23:26 |
| מספר בעיות לאחר ביקור במוסך- פונטו HGT | *ניר* | פונטו - טכני | 8 | 01-07-09 20:42 |
| פוליס ווקס - מספר שאלות לאחר חיפוש | פורום הגראז' | 9 | 04-06-07 17:21 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד