מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

צביקה והספיידר
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

החלפת נורות באוטו!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט 127 שנראתה במשרד הרישוי בחולון
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט אונו שהייתה לי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 06-10-10, 22:38   #1
elad1000
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2010
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: 75SX
הודעות: 26
צטט:
במקור פורסם על ידי ארילו צפה בהודעה
אלעד, איזה רכב?
פונטו 98, 75sx xtz.

עשיתי בדיקה קצת יותר מעמיקה:

מיד אחרי ההתנעה אני עולה על כביש מהיר לנסיעה של בערך 10 דקות ומיד מגיע לעבודה ככה שהרכב לא נמצא במצב של עמידה בכלל. אולי רק רמזור אחד או שניים..

ובמהלך הנסיעה הזאת החום מנוע עומד על הרבע.
הפעם אחרי הנסיעה נשארתי עם הרכב מונע כשהוא עומד סטטי במקום.
מסתבר שהחום מנוע לאט לאט מטפס לחצי. ורק כשהוא נמצא במדוייק על החצי הוא מפעיל את הוונטה. נראה לי שזה תקין.

השאלה שלי היא האם זה תקין שבמהלך נסיעה של 80~90 קמ"ש החום יעמוד קבוע על הרבע ואולי טיפה יותר..
elad1000 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 06-10-10, 23:23   #2
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
אתה יוצא לכביש מהיר עם מנוע קר, תהליך חימום הוא הרבה יותר איטי מאשר בעמידה.

תחמם את המנוע עד הטמפ' הרגילה שלו (חצי במד חום) ואז תצא לכביש מהיר ותעקוב אחרי מד חום שלא יירד מחצי.
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-10-10, 01:34   #3
moty003
Senior Member
 
האווטאר של moty003
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: בית שמש
הגלגלים שלי: הונדה האצ'בק
הודעות: 359
אותו דבר אצלי אלעד.
moty003 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-10-10, 14:43   #4
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
בפונטו דור ראשון זה תקין לחלוטין
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-10-10, 15:27   #5
r.a20
Senior Member
 
האווטאר של r.a20
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: מאחורי ההגה
הגלגלים שלי: Punto XTZ
הודעות: 479
מסכים עם ארילו.
אני כבר מעל שנתיים וחצי נוסע על פיאט פונטו, דור1, וזה בדיוק מה שקורה, זה בסדר גמור, ושוב, מבירורים ושאלות ששאלתי, כולם ענו לי אותה תשובה, שככה זה צריך להיות בפונטו דור 1.
r.a20 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-10-10, 19:52   #6
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
ארילו, אז זה אומר שטרמוסטט לא מחזיק את החום של המנוע?
ז"א שעדיין יש מעבר מים לכוון הרדיאטור (אחרת הנוזל היה זור במנוע בלבד, בלי לצאת לרדיאטור והמנוע היה מתחמם עד פתיחת טרמוסטט)

יש פה מישהו בפורום עם פונטו דור 1 שהמחוג שלן בחצי קבוע ?

רפי, דע שלך בבקשה
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-10-10, 20:11   #7
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
אתם חופרים יותר מדיי.
אצלי בפונטו דור 1 כשהמנוע קר לוקח לו להתחמם בנסיעה של 10 דקות בחורף יותר .
כשהוא מגיע טיפה מתחת לאמצע זוהיא טמפ' עבודה של המנוע.
כשהוונטה פועלת בנסיעה הטמפ' לא זזה כמעט ונשארת יציבה טיפה מתחת לאמצע.
עכשיו טיפה הסבר הטמפ' יציבה מכיוון שהקריאה היא מחיישן חום שנמצא על ראש המנוע ששם אין לא קירור.
הוונטה פועלת מכיוון שיש חיישן שיושב על הרדיאטור והיא מרגישה את החום שעולה.
חשוב שיהיה טרמוסטט וחיישן מאוורר שיהיו מתואמים בינהם מבחינת מעלות חום

נערך לאחרונה על ידי yair068 : 07-10-10 ב 20:13.
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-10-10, 22:30   #8
elad1000
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2010
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: 75SX
הודעות: 26
=)
Sweet...

עכשיו כל מה שנשאר זה רק כמה שאלות קטנות שאני אפתח עליהם שרשור במרוכז כדי לא להעלות נושאים שלא קשורים לשרשור זה.

תודה.
elad1000 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-10-10, 01:20   #9
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
לקסה, מכיוון שהטרמוסטט נפתח לפני שהמחט מגיעה לחצי אז הטווח התקין של הטמפ' הוא בין הרבע לחצי. מתחת לרבע זה אומר טרמוסטט פתוח.

זה לא כמו בספייס שם השעון מקבל את הנתון מהמחשב וכל עוד הוא בטווח התקין השעון מראה שהוא על החצי.

תמיד יהיו שינויים בטמפרטורה של המנוע במהלך נסיעה.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
פונטו ELX 2002 ידנית - OBD קורא תקלה מספר P1135 raanan_t פונטו - טכני 7 30-10-11 23:42
יעוץ לגבי טיפול לאחר רכישה Juvalz פונטו - טכני 3 07-03-10 12:16
מספר שאלות לגבי גרנדה פונטו 2008 dor hajaj יעוץ ברכישת רכב 2 04-12-09 23:26
מספר בעיות לאחר ביקור במוסך- פונטו HGT *ניר* פונטו - טכני 8 01-07-09 20:42
פוליס ווקס - מספר שאלות לאחר חיפוש פורום הגראז' 9 04-06-07 17:21


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 04:34.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד