![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| בראבה - טכני טכני - דגמי בראבה בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
שלום לך, בכדי לבדוק את המתג אינרציה עצמו, ניתן למדוד התנגדות בין קצה א' לקצה ב'.
שקצה א' הוא חיבור לפני המתג וקצה ב' זה חיבור אחרי המתג. במצב תקין אתה צריך לקבל התנגדות מאוד נמוכה! לגבי מד דלק ומהירות, נראה לי מגע רופף בלוח. תנסה לפרק את הלוח ולבדוק שהקונקטורים מחוברים טוב. אם תסתבך בפירוק תעדכן, יסביר לך בדיוק איפה ומה לפרק. |
|
|
|
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| אני לא מצליח לשים גופיה בגלל המשענת שלא יוצאת לי... | Kazzanova | שיפורים וקוסמטיקה | 8 | 24-07-10 05:10 |
| נוזל קירור אמריקן איגל | אדיר | רכב כללי | 4 | 23-04-09 13:10 |
| בעיית הנעה בגלל בעיה באימובילייזר?! | maayani12 | פונטו - טכני | 7 | 30-08-08 19:33 |
| קאיה מודיעה על הפסקת הזיכיון לשיווק מכוניתיה ע"י סמל"ת בגלל ביצועיו הירודים של היבואן | stio | פיאט כללי | 8 | 17-12-07 15:32 |
| אונו 1300 . חום מנוע גבוה בגלל אוברול ?? | פורום הגראז' | 10 | 30-01-07 10:35 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד