מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

גלריה צבע לפונטו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ווקס לכבוד הגשם
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

HGT בשלג3
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט ספורט
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 06-09-10, 21:17   #1
elad1000
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2010
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: 75SX
הודעות: 26
אצלי הייתה בעיה דומה.
מחוג החום הראה 3/4 והאקסמינר הראה 90 מעלות שזה תקין לגמרי.
חיים (ממוסך שמשון כמובן) מיד איבחן את הבעיה והחליף לי יוניט חום. מאז השעון לא מזייף בכלל.
elad1000 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 07-09-10, 03:40   #2
ברא
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
כמו שהזכירו החברים פה הטרמוסטט אכן חשוב לשמור על טמפרטורת עבודה אידאלת למנוע לא משנה מה מזג האוויר בחוץ כל עוד המנוע מתחת לטמפרטורה אידאלית הדבר יתרגם בצריכת הדלק טיפה גבוה וברור כבר שטמפרטורה מעל האידאלית הורסת את אטם ראש המנוע
ברא מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-09-10, 07:01   #3
simon377
משורר הפורום
 
האווטאר של simon377
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
שאלה לאורן חזן (ד"ר HGT):
האם החלפת יוניט לא תתקן הבעייה? באמת לא יהייה מנוס מלהחליף לוח?
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד".
טום ונדרבילט.
simon377 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-09-10, 13:58   #4
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
החלפת היוניט לא תפתור את הבעיה כי בוא תבין דבר פשוט גם השעון חום וגם מחשב ההזרקה מקבלים את נתון חום המנוע מאותו חיישן. באגזמינר אתה רואה את נתון החום שנקרא במחשב ההזרקה שהוא תקין והשעון חום גם קורא את אותו נתון אבל מפרש אותו בזיוף.
אם הייתה תקלה ביוניט החום גם מחשב ההזרקה היה מקבל נתון שגוי וגם השעון חום.
פה זה לא המצב לכן ללא ספק שעון החום מזייף.
מקווה שהבהרתי את הסוגייה.
דרך אגב אני מבין את התגובה של כותב הפוסט לפניי בדגם הקודם של הפונטו היו שתי יוניטים אחד למחשב ההזרקה ואחד לשעון החום ושם כן יכול להיות מצב שהחלפת היוניט של שעון החום פותרת את הבעיה מה שלא יכול לקרות לצערך ב hgt.

נערך לאחרונה על ידי orenhazan : 07-09-10 ב 14:55.
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
מנוע "מגמגם" - ספייס 2001 16V גיר רציף Ron_Dadon פונטו - טכני 9 15-08-10 13:20
צריך מעט "יישור קו" לגבי גרנדה 2008 אקטיב פלוס - אוטו' gilad911 גרנדה פונטו - טכני 3 13-01-10 15:53
שאלה לגבי טורים "משחקים" , ספייס 2001 aflalo פונטו - טכני 4 21-03-08 15:41
פונטו 2000 MK1- טיפול "יישור קו" והחלפת קלאץ פורום הגראז' 2 25-08-07 04:34
האונו קיבלה "בוק" לאחר ווקס- בפארק שעל כביש 70 פיאט כללי 10 04-08-06 12:27


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 04:46.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד