![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2010
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: 75SX
הודעות: 26
|
אצלי הייתה בעיה דומה.
מחוג החום הראה 3/4 והאקסמינר הראה 90 מעלות שזה תקין לגמרי. חיים (ממוסך שמשון כמובן) מיד איבחן את הבעיה והחליף לי יוניט חום. מאז השעון לא מזייף בכלל. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
|
כמו שהזכירו החברים פה הטרמוסטט אכן חשוב לשמור על טמפרטורת עבודה אידאלת למנוע לא משנה מה מזג האוויר בחוץ כל עוד המנוע מתחת לטמפרטורה אידאלית הדבר יתרגם בצריכת הדלק טיפה גבוה וברור כבר שטמפרטורה מעל האידאלית הורסת את אטם ראש המנוע
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
משורר הפורום
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
|
שאלה לאורן חזן (ד"ר HGT):
האם החלפת יוניט לא תתקן הבעייה? באמת לא יהייה מנוס מלהחליף לוח?
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד". טום ונדרבילט. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
|
החלפת היוניט לא תפתור את הבעיה כי בוא תבין דבר פשוט גם השעון חום וגם מחשב ההזרקה מקבלים את נתון חום המנוע מאותו חיישן. באגזמינר אתה רואה את נתון החום שנקרא במחשב ההזרקה שהוא תקין והשעון חום גם קורא את אותו נתון אבל מפרש אותו בזיוף.
אם הייתה תקלה ביוניט החום גם מחשב ההזרקה היה מקבל נתון שגוי וגם השעון חום. פה זה לא המצב לכן ללא ספק שעון החום מזייף. מקווה שהבהרתי את הסוגייה. דרך אגב אני מבין את התגובה של כותב הפוסט לפניי בדגם הקודם של הפונטו היו שתי יוניטים אחד למחשב ההזרקה ואחד לשעון החום ושם כן יכול להיות מצב שהחלפת היוניט של שעון החום פותרת את הבעיה מה שלא יכול לקרות לצערך ב hgt. נערך לאחרונה על ידי orenhazan : 07-09-10 ב 14:55. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| מנוע "מגמגם" - ספייס 2001 16V גיר רציף | Ron_Dadon | פונטו - טכני | 9 | 15-08-10 13:20 |
| צריך מעט "יישור קו" לגבי גרנדה 2008 אקטיב פלוס - אוטו' | gilad911 | גרנדה פונטו - טכני | 3 | 13-01-10 15:53 |
| שאלה לגבי טורים "משחקים" , ספייס 2001 | aflalo | פונטו - טכני | 4 | 21-03-08 15:41 |
| פונטו 2000 MK1- טיפול "יישור קו" והחלפת קלאץ | פורום הגראז' | 2 | 25-08-07 04:34 | |
| האונו קיבלה "בוק" לאחר ווקס- בפארק שעל כביש 70 | פיאט כללי | 10 | 04-08-06 12:27 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד