מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

היפיפייה שלי HGT 2002 67000 קמ'
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפנדה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש .עליתי לאיטלקית מצרפתית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חזרתי למועדון- והפעם עם פונטו: גלריה מתעדכנת
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ELX בפוזה מגרה


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 05-09-10, 19:02   #1
Marshall
Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2010
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto HGT
הודעות: 46
המהירות הראשונה ב 97-99 מעלות אם אני זוכר נכון..
והמהירות המהירה יותר אני לא זוכר אבל כשאני עם מזגן אז היא נכנסת לסירוגין..
Marshall מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 06-09-10, 00:33   #2
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
צטט:
במקור פורסם על ידי Marshall צפה בהודעה
המהירות הראשונה ב 97-99 מעלות אם אני זוכר נכון..
והמהירות המהירה יותר אני לא זוכר אבל כשאני עם מזגן אז היא נכנסת לסירוגין..
נתונים תקינים לחלוטין אין ספק שהאבחנה נכונה מאוד והחלטית שעון חום מזייף.
נתקלתי לא פעם בבעיה הזאת ב HGT ואכן בבדיקות עלו התוצאות שהזכרת. הלוח שעונים לא ניתן לתיקון אלא להחלפה בלבד והוא מאוד יקר לכן אני ממליץ להמשיך כך ולקחת בחשבון שקו אחד מעל החצי זה בעצם החצי.
מנסיון הבעיה של הזיוף תחמיר בהמשך ואז לא יהיה מנוס מהחלפת לוח השעונים.
מקווה שעזרתי אורן חזן.
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 06-09-10, 13:35   #3
yakuza
Senior Member
 
האווטאר של yakuza
 
תאריך הצטרפות: Jun 2010
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: Fiat Punto HGT
הודעות: 140
משהו נוסף, במידה וביטלו את הטרמוסטט חייבים לבטל לך את "החוג הקצר" שבו זורמים המים בצינורות הדקים כי ללא הביטול המנוע שוב יתחיל להתחמם כי המים יזרמו כל הזמן בצינורות הדקים ולא יגיעו במלואם לרדיאטור דרך הצינור העבה.
אצלי התחמם המנוע גם לאחר ביטול טרמוסטט, אחרי שסגרתי את המעבר בצינורות הדקים הבעיה נפתרה.
כמובן שזהו פתרון זמני לחלוטין ע"מ שיהיה לך רכב לנסיעה עד שתחליף טרמוסטט.
__________________
Why drink and drive if you can smoke and fly
yakuza מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 06-09-10, 21:17   #4
elad1000
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2010
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: 75SX
הודעות: 26
אצלי הייתה בעיה דומה.
מחוג החום הראה 3/4 והאקסמינר הראה 90 מעלות שזה תקין לגמרי.
חיים (ממוסך שמשון כמובן) מיד איבחן את הבעיה והחליף לי יוניט חום. מאז השעון לא מזייף בכלל.
elad1000 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-09-10, 03:40   #5
ברא
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
כמו שהזכירו החברים פה הטרמוסטט אכן חשוב לשמור על טמפרטורת עבודה אידאלת למנוע לא משנה מה מזג האוויר בחוץ כל עוד המנוע מתחת לטמפרטורה אידאלית הדבר יתרגם בצריכת הדלק טיפה גבוה וברור כבר שטמפרטורה מעל האידאלית הורסת את אטם ראש המנוע
ברא מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-09-10, 07:01   #6
simon377
משורר הפורום
 
האווטאר של simon377
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
שאלה לאורן חזן (ד"ר HGT):
האם החלפת יוניט לא תתקן הבעייה? באמת לא יהייה מנוס מלהחליף לוח?
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד".
טום ונדרבילט.
simon377 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-09-10, 13:58   #7
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
החלפת היוניט לא תפתור את הבעיה כי בוא תבין דבר פשוט גם השעון חום וגם מחשב ההזרקה מקבלים את נתון חום המנוע מאותו חיישן. באגזמינר אתה רואה את נתון החום שנקרא במחשב ההזרקה שהוא תקין והשעון חום גם קורא את אותו נתון אבל מפרש אותו בזיוף.
אם הייתה תקלה ביוניט החום גם מחשב ההזרקה היה מקבל נתון שגוי וגם השעון חום.
פה זה לא המצב לכן ללא ספק שעון החום מזייף.
מקווה שהבהרתי את הסוגייה.
דרך אגב אני מבין את התגובה של כותב הפוסט לפניי בדגם הקודם של הפונטו היו שתי יוניטים אחד למחשב ההזרקה ואחד לשעון החום ושם כן יכול להיות מצב שהחלפת היוניט של שעון החום פותרת את הבעיה מה שלא יכול לקרות לצערך ב hgt.

נערך לאחרונה על ידי orenhazan : 07-09-10 ב 14:55.
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
מנוע "מגמגם" - ספייס 2001 16V גיר רציף Ron_Dadon פונטו - טכני 9 15-08-10 13:20
צריך מעט "יישור קו" לגבי גרנדה 2008 אקטיב פלוס - אוטו' gilad911 גרנדה פונטו - טכני 3 13-01-10 15:53
שאלה לגבי טורים "משחקים" , ספייס 2001 aflalo פונטו - טכני 4 21-03-08 15:41
פונטו 2000 MK1- טיפול "יישור קו" והחלפת קלאץ פורום הגראז' 2 25-08-07 04:34
האונו קיבלה "בוק" לאחר ווקס- בפארק שעל כביש 70 פיאט כללי 10 04-08-06 12:27


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 07:28.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד