![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
|
המסקנה שהגעתם לגבי המחוג חום שמזייף נכונה לחלוטין ניתקלתי כבר בבעיה כזאת אים האקזמינר מראה טמפרטורה נכונה ובטווח הסביר(וזה מה שהוא מראה) אז אין ספק שזה זיוף של שעון חום.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Aug 2010
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto HGT
הודעות: 46
|
אתה בטוח לגבי הטמפרטורה?
עוד מישהו אולי יודע מה הטמפרטורה שאמורה להיות על פי המחשב ב HGT? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
|
לגבי החום מנוע אין בעיה. האם שמת לב באיזה טמפרטורה המאווררים מתחילים לעבוד גם זה חשוב.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Aug 2010
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto HGT
הודעות: 46
|
המהירות הראשונה ב 97-99 מעלות אם אני זוכר נכון..
והמהירות המהירה יותר אני לא זוכר אבל כשאני עם מזגן אז היא נכנסת לסירוגין.. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
|
צטט:
נתקלתי לא פעם בבעיה הזאת ב HGT ואכן בבדיקות עלו התוצאות שהזכרת. הלוח שעונים לא ניתן לתיקון אלא להחלפה בלבד והוא מאוד יקר לכן אני ממליץ להמשיך כך ולקחת בחשבון שקו אחד מעל החצי זה בעצם החצי. מנסיון הבעיה של הזיוף תחמיר בהמשך ואז לא יהיה מנוס מהחלפת לוח השעונים. מקווה שעזרתי אורן חזן. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2010
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: Fiat Punto HGT
הודעות: 140
|
משהו נוסף, במידה וביטלו את הטרמוסטט חייבים לבטל לך את "החוג הקצר" שבו זורמים המים בצינורות הדקים כי ללא הביטול המנוע שוב יתחיל להתחמם כי המים יזרמו כל הזמן בצינורות הדקים ולא יגיעו במלואם לרדיאטור דרך הצינור העבה.
אצלי התחמם המנוע גם לאחר ביטול טרמוסטט, אחרי שסגרתי את המעבר בצינורות הדקים הבעיה נפתרה. כמובן שזהו פתרון זמני לחלוטין ע"מ שיהיה לך רכב לנסיעה עד שתחליף טרמוסטט.
__________________
Why drink and drive if you can smoke and fly |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2010
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: 75SX
הודעות: 26
|
אצלי הייתה בעיה דומה.
מחוג החום הראה 3/4 והאקסמינר הראה 90 מעלות שזה תקין לגמרי. חיים (ממוסך שמשון כמובן) מיד איבחן את הבעיה והחליף לי יוניט חום. מאז השעון לא מזייף בכלל. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| מנוע "מגמגם" - ספייס 2001 16V גיר רציף | Ron_Dadon | פונטו - טכני | 9 | 15-08-10 13:20 |
| צריך מעט "יישור קו" לגבי גרנדה 2008 אקטיב פלוס - אוטו' | gilad911 | גרנדה פונטו - טכני | 3 | 13-01-10 15:53 |
| שאלה לגבי טורים "משחקים" , ספייס 2001 | aflalo | פונטו - טכני | 4 | 21-03-08 15:41 |
| פונטו 2000 MK1- טיפול "יישור קו" והחלפת קלאץ | פורום הגראז' | 2 | 25-08-07 04:34 | |
| האונו קיבלה "בוק" לאחר ווקס- בפארק שעל כביש 70 | פיאט כללי | 10 | 04-08-06 12:27 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד