מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אונו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט פונטו ספייס 2001 SX
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

punto sx75 אחרי הרבה השקעה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט 127 שנראתה במשרד הרישוי בחולון


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 07-08-10, 20:46   #1
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
אם לחיישן שלך יש 3 חוטים בדוק משני חוטים שנותנים מתח בין 0.1 ל- 0.9 וולט.
תבדוק על מנוע פועל בסרק.
ואו רק עם סויץ פתוח
yair068 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 07-08-10, 21:05   #2
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
מישהו נתן לך טיפ לבדוק טרמוסטט עשיתי במכנסיים ועוד מקצועי
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-08-10, 22:09   #3
asaf123
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו 94
הודעות: 288
שלח הודעה דרך MSN ל asaf123
יאיר אתה אמרת לי שאמור להיות הנתון מ 0.01 עד 0.09 הכוונה היא לשני החוטים?
בבדיקה שלי היו הנתונים הבאים.
בחוט אחד 00.36
בחוט השני 12.30
המדידה נעשתה כך:
הרכב עמד במצב סרק
וחיברתי כל פעם את ה (+) של הרב מודד ל חוט אחר
המינוס (-) נילקח מבלוק המנוע.
וכל הבדיקה בוצעה כאשר החיישן מחובר בקונקטור שלו ממש כאילו במצב נסיעה.
עוד דבר ששמתי לב שכאשר אני מנתק את הקונקטור הרכב מעלה טורים קצת אבל כנראה פועל עשיר מאד לפי הריח שיוצא מהאגזוז.
לפי הנתונים האם החיישן תקול או שעשיתי טעות במדידה?
אני מדדתי בוולטמטר פשוט ושמתי את ה חוגה על מדידה של עד 20 וולט האם עשיתי את הבדיקה נכון?
הוולטמטר הוא דיגיטלי.
תודה רבה לעונים ושבוע טוב.
asaf123 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-08-10, 22:12   #4
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
הבדיקה לא נכונה2 הקטבים של הוולטמטר צריכים להיות על החוטים בלבד.
חיים יוד שנמצא תן כיוון מדוייק לבדיקה

נערך לאחרונה על ידי yair068 : 07-08-10 ב 22:18.
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-08-10, 13:50   #5
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
עדיין לא מחייב חיישן חמצן לעניות דעתי.

ברגע שאתה מנתק את אחד החיישנים המחשב בעצם לוקח דבר שנקרא נתון אמצע, ואיתו הוא נשאר קבוע.
בדוק חיישן מצב מצערת
חיישן טמפ' מים מערכת קירור מנוע (אמור לשבת על הטרמוסטט), ולהודיע בעת טמפ' עבודה קרה (כפי שיש בהנעה) הוראה למחשב לתת הוראה למנוע צעדים להרים טורים עד לרגע התחממות הרכב ואז לחזור לשגרה.

אל תנתק את הצו'ק החשמלי היות ואתה מונע מהרכב להישאר מונע בעת שהוא קר, כך שמה הועילו חכמים בתקנתם.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
saar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-08-10, 19:23   #6
asaf123
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו 94
הודעות: 288
שלח הודעה דרך MSN ל asaf123
המנוע צעדים לא קשור והוא מנותק.
לפי דבריו של רפי לין הנכבד המנוע צעדים יוצא מתפקידו ברגע שהאוטו בנסיעה (לחיצה על הדוושה)
עכשיו החיישן בוקר צ'וק נימצא על ה סעפת יניקה באונו .
ואתה האדם השני שאומר לי שאולי החיישן בוקר תקול אבל איך בודקים את זה?
כי אין לי אפשרות להיתחבר למחשב וחבל על העלות של החיבור בעיני.
החיישן בוקר עולה 100 שקלים וחיישן חמצן 250.
אבל לאיזה כוון ללכת כי מה שמטריד זה שכאשר המנוע קר הוא נחנק ומקרטע ו כשהמנוע בטמפ' עבודה הוא פועל מצויין.
asaf123 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-08-10, 11:17   #7
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
אסף הנכבד קרא שוב בבקשה את מה שכתבת "המנוע צעדים לא קשור והוא מנותק.
לפי דבריו של רפי לין הנכבד המנוע צעדים יוצא מתפקידו ברגע שהאוטו בנסיעה (לחיצה על הדוושה)".
כאשר אתה מניע את הרכב והוא בניוטרל המנוע צעדים בפעולה, היות ובסרק אתה לא מחזיק גז, ולכן תפסיק לנתק אותו.
בעייתך אם הבנתי שהרכב נכבה בניוטרל כשהוא קר, ולא בנסיעה, ולכן תחזיר את הפיקוד למנוע צעדים.
ולגבי בדיקות, בקש מיאיר שיכווין אותך בבדיקת התנגדות חיישנים עם אומ מטר ויתן לך את הנתוני התנגדות שהם תקינים. בדק את חיישמן טמפ' מים כשהוא קר.

ושמו הוא חיישן טמפ' מי קירור (או חיישן טמפ' עבודה), אני מתאר לעצמי שהוא הלך (מבלי לעשות בדיקות פיזיות) זכור שאני נותן השערות דרך מסך ומקלדת, היות ואתה מצהיר שהבעיה היא שהמנוע קר, ולאחר שהוא מתחמם הכל תקין, דהיינו שהמשתנה כאן הוא הטמפ', ולכן הגיוני שהוא אינו קורא היטב טמפ קרה.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער

נערך לאחרונה על ידי saar : 09-08-10 ב 11:29.
saar מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
בעיה בהתחממות מנוע בנסיעה !!! עינב פונטו - טכני 7 22-07-10 12:40
בעיה במכסה מנוע sx75 1995 לא נפתח lord1 פונטו - טכני 3 07-09-09 22:31
בעיה עם פתיחת מכסה מנוע zoola אונו - טכני 2 10-05-09 12:46
בעיה בטסט בזהוי מספר מנוע פיני פונטו - טכני 2 22-04-09 02:42
בעיה| מנוע מגמגם lrl23 פונטו - טכני 14 14-01-09 11:50


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 21:10.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד