![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
|
שבת שלום.
היום נתקתי את חיישן הלמדא ובהנעה קרה (הראשונה של היום) האוטו נסע מצויין ללא הישתנקויות או חניקות ואפילו ללא קירטוע קטן. לאחר מכן פרקתי את חיישן הלמדא וניקיתי את המגעים שלו וגם פירקתי את החיישן מהאוטו והעלתי אותו לבית ניקיתי כמו שהוסבר לי . אבל כשהחזרתי אותו חזרה לאוטו האוטו שוב הישתנק אבל בקטן ביחס למה שה יה לפני הניקוי. הניקוי היה יסודי מאד וניקוי נוסף כנראה כבר לא יועיל. עכשיו ה שאלות שלי הן כאלה זו ה דרך לקבוע חד משמעית שהחיישן נהרס ? האוטו אצלי 3 וחצי שנים ולא החלפתי את החיישן הזה מעולם. אם החיישן נהרס מה העלות שלו? זה 3 חוטים. ולמה כשהחיישן מנותק האוטו נוסע הרבה יותר טוב? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
כמו שחשבתי גם בדקתי האוטודטה .
צריך לבדוק אם החיישן עובד במתח של 0.1עד 0.9 וולט מעל זה תקולחפש את 2 החוטים מתוך ה-3. ניקויי לא יעזור לך וגם הוצאתו לא אומרת שיש בעייה צריך לבדוק. ומכיוון שהדבקתה אותי אז היום גם אני החלפתי חיישן חמצן אומנם ישן אבל נראה תקין אצלי בפונטו . הרכב נוסע יותר חלק וחזק יותר. תפקידו של החיישן לומר למחשב איזה תערובת של דלק יקבל המנוע וכשזה לא קורה הסימפטומים של מנוע נחנק זיופי מנוע בק פיירים סחיבה . עלות חיישן בסביבות ה-300 לזול עד 500 של בוש |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
יאיר יש אפשרות שתסביר לי על איזה מצב בוולטמטר אני בודק את החיישן?
ועושים את זה על מנוע פועל או כבוי? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
אם לחיישן שלך יש 3 חוטים בדוק משני חוטים שנותנים מתח בין 0.1 ל- 0.9 וולט.
תבדוק על מנוע פועל בסרק. ואו רק עם סויץ פתוח |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
מישהו נתן לך טיפ לבדוק טרמוסטט עשיתי במכנסיים ועוד מקצועי
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
יאיר אתה אמרת לי שאמור להיות הנתון מ 0.01 עד 0.09 הכוונה היא לשני החוטים?
בבדיקה שלי היו הנתונים הבאים. בחוט אחד 00.36 בחוט השני 12.30 המדידה נעשתה כך: הרכב עמד במצב סרק וחיברתי כל פעם את ה (+) של הרב מודד ל חוט אחר המינוס (-) נילקח מבלוק המנוע. וכל הבדיקה בוצעה כאשר החיישן מחובר בקונקטור שלו ממש כאילו במצב נסיעה. עוד דבר ששמתי לב שכאשר אני מנתק את הקונקטור הרכב מעלה טורים קצת אבל כנראה פועל עשיר מאד לפי הריח שיוצא מהאגזוז. לפי הנתונים האם החיישן תקול או שעשיתי טעות במדידה? אני מדדתי בוולטמטר פשוט ושמתי את ה חוגה על מדידה של עד 20 וולט האם עשיתי את הבדיקה נכון? הוולטמטר הוא דיגיטלי. תודה רבה לעונים ושבוע טוב. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
הבדיקה לא נכונה2 הקטבים של הוולטמטר צריכים להיות על החוטים בלבד.
חיים יוד שנמצא תן כיוון מדוייק לבדיקה נערך לאחרונה על ידי yair068 : 07-08-10 ב 22:18. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| בעיה בהתחממות מנוע בנסיעה !!! | עינב | פונטו - טכני | 7 | 22-07-10 12:40 |
| בעיה במכסה מנוע sx75 1995 לא נפתח | lord1 | פונטו - טכני | 3 | 07-09-09 22:31 |
| בעיה עם פתיחת מכסה מנוע | zoola | אונו - טכני | 2 | 10-05-09 12:46 |
| בעיה בטסט בזהוי מספר מנוע | פיני | פונטו - טכני | 2 | 22-04-09 02:42 |
| בעיה| מנוע מגמגם | lrl23 | פונטו - טכני | 14 | 14-01-09 11:50 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד