![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| שיפורים וקוסמטיקה שיפורים וקוסמטיקה כלליים. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#11 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
|
דניאל, איפה בדיוק משיגים קיט מלא של נוס עם בלונים מלאים והתקנה ב3500 ש''ח?
אם אתה לוקח בתור דוגמה את הבחור עם הgt השחורה אז זה לא נחשב, כי הוא עשה את ההתקנה. קיט כזה יעלה בסביבות 7 אלף, מה גם שקשה להשיג את החומר עצמו והוא יקר
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז
נערך לאחרונה על ידי ליאור23 : 02-07-10 ב 00:10. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
מנהל
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו elx ידנית / מאזדה 6
הודעות: 1,645
|
בקשר לזה מיד 2, סתם מחרטט בטח, חשב זה כמו הפונטו GT.
בקשר לנוס, בשביל הנאה של לחיצה חזקה מידי פעם תשקיעו 3,500? לדעתי אין מה לשפר מבחינת כוח ב-HGT, הרבה אנשים לא מתעסקים בזה גם בחו"ל, אז כנראה זה לא משתלם או שהמנוע פשוט לא בנוי לשינוי הזה. אם כבר שיפור כוח, אז נראה לי הדבר היחידי הוא שדרוג למנוע של קופה 16vt. ואם כבר יש קצת כסף בצד לזרוק על הרכב, אז סט בולמים/קפיצים יעשה פלאים לרכב.
__________________
2002 Fiat Punto MK2 ELX Manual "Low N' Slow" |
|
|
|
|
|
#13 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Apr 2010
מיקום: לוד
הגלגלים שלי: פיאט hgt
הודעות: 335
|
החלפה למנוע של קופה זה יעלה לך אותו מחיר כמו טורבו אז מה ההגיון לא עשית בזה כלום רק שעכשיו בנוסף לטורבו הלא חוקי יש לך עוד מנוע אחר שאין לך שום דרך לאשר אותו בטח שלא לעבור טסט .. וכן נוס זה פועל רק שאתה לוחץ וכן בhgt נשתמש בשוטים קטנים עד 50 כ"ס אבל יש בזה פלוסים ומינוסים אלף כל ברגע שאתה מתקין טורבו צריכת הדלק שלך תקפוץ גם כן עם נוס אני לא בטוח מה קורה אבם אם יש צריכת דלק גבוה אז זה רק ברגע הלחיצה. דבר נוסף נוס הרבה יותר קל להחביא ואתה תוכל לעבור טסט בלי שאף אחד יבחין שיש לך נוס באוטו.
ולא התכוונתי בקצביב של 3500 אלא יותר בכיוון של 5 אבל בכל זאת זה לא 25K שזה המחיר של טורבו שבנוי כמו שצריך. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
מנהל
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו elx ידנית / מאזדה 6
הודעות: 1,645
|
דניאל, טורבו לא אורגינל גם ככה לא חוקי לשים על הרכב, אז אני בטוח שזה לא משנה לאותו בחור שרוצה להתקין אישורים, לא כולם עוברים טסט בדרך כשרה.
הפלוס הגדול הוא שאתה מקבל מנוע שבנוי לגדישה, במקור יותר חזק ממנוע של HGT, ולא רק זה, אתה מקבל מנוע שעוד אפשר לסחוט ממנו הרבה יותר סוסים. יש הבדל גדול בין מנוע שבנוי לגדישה, לבין מנוע שהחליטו לשים עליו טורבו, במיוחד מנוע כמו של ה-HGT. ודניאל, בבקשה פעם הבאה להשתמש בסימני פיסוק. ערן
__________________
2002 Fiat Punto MK2 ELX Manual "Low N' Slow" נערך לאחרונה על ידי dodihob : 02-07-10 ב 08:08. |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jun 2009
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 64
|
צטט:
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jun 2009
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 64
|
כולם מדברים פה על נוס זה לא מפרק את המנוע של הרכב .אני רוצה בין 180 כוח ל200 אני לא מתחננן למכור אותה הרכב לשיפורים*
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
|
אתה לא תקבל 180 ל200 במנוע של הhgt , האופציה היחדה לפניך היא נוס, שזה לדעתי מיותר, כי זה טוב רק לקו ישר ולכמה שניות, רד מהעניין ותהנה מהרכב המיוחד הזה איך שהוא, אל תכניס את הראש למיטה חולה, אם אתה עדיין מתעקש, גש לסדנאות שיפורים ותראה מה יש להם להציע לך בתקציבים שלך.
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Feb 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: HGT
הודעות: 1,152
|
ליאור דירבאלק שום נוס!!!
בנוגע ל200 כ"ס מHGT אפשרי והדרך הכי זולה כולל גדישה ושתתאים לתקציב של עד 10K היא להשתיל מנוע של קופה, כך תקבל את הכ"ס הנוסף שאתה רוצה + טורבו ואמינות כי המנוע של הקופה מייצר בין 180 - 200 (תקנו אותי אם אני טועה) בלי שיפורים. הפרויקט הנל נעשה הרבה בחול אתה יכול לדפדף ב PUNTOMK2.CO.UK ולברר. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: נצרת עילית
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 298
|
בן אני מצטער לאכזב אבל בארץ פרוייקט של השתלת מנוע של קופה יעלה מעל ל30K (במידה ואתה רוצה עבודה איכותית) כי יש מלא שינויים "במסביב" למנוע שחייבים לעשות ואם אני לא טועה זה כולל החלפת גיר כי המנוע של הקופה לא מתאים לו וגם אם באזושהיא דרך המנוע כן יתאים לגיר המנוע פשוט "יטחן" את הגיר ובקשר לשיפור אטמוספרי יש מצב להגיע לאיזור ה160 כ"ס עם החלפת קאמשפטים פורטינג סעפת פליטה מלאה כלומר מההדרסים ועד לקצה ועוד כמה כוונוים ובכל מקרה כל השיפורים האלה מגיעים כמעט לשווי הרכב עצמו ככה שזה ממש לא משתלם
(אני אומר את זה אחרי המון המון בירורים וחקירות בנושא)
__________________
תימכור ת'פיאט תביא אוטו |
|
|
|
|
|
#20 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Apr 2010
מיקום: לוד
הגלגלים שלי: פיאט hgt
הודעות: 335
|
בקיצור נוס זו הדרך לקבל הרבה כח בדרך הכי זולה וקלה. גם אני בדקתי את זה הרבה ואין מה לעשות כל שיפור לhgt שבאמת מויסף כ"ס עולה כמו האוטו עצמו.
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| שאלה|אונו טורבו פס קישוט אדום על טמבון? | uno1.4 | שיפורים וקוסמטיקה | 1 | 12-01-10 23:45 |
| נזילת שמן מהמנוע בפונטו טורבו דיזל | i12z | פונטו - טכני | 5 | 05-09-09 03:52 |
| שאלה על סופרצ'ארג'ר\טורבו | BentzZz | שיפורים וקוסמטיקה | 9 | 28-04-09 04:53 |
| רכב אולי מתחמם בפונטו טורבו דיזל | i12z | פונטו - טכני | 2 | 19-03-09 22:55 |
| שאלה לגבי הצג דרך בפונטו? | shiz | פיאט כללי | 2 | 02-12-07 23:29 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד