![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: ערד
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 214
|
פונטו, מתחממת מאוד, מנורת שמן, האם זה קשור?
שלום לכולם ושבת שלום.
ברשותי פיאט פונטו שנת 96 מנוע 1300. ישנה בעיה חמורה ברכב, מזה כבר שנתיים שיש לה בעיות עם חום המנוע, לעיתים עולה לעיתים יורד, נעשה כמעט כול דבר על מנת לדעת ממה נרכב מתחמם. ניקוי רדיאטור משאבת מים ניקוי בעזרת חמור יעודי למערכת הקירור הוצאת טרמוסטט החלפת פקק מיכל עיבוי החלפת וונטה אנטי פרייז וכדו'... היום בעת נסיעה של שעה לכיון הים עם מזגן, המד חום התחיל לטפס ונגיע עד הסוף כמעט, עדיין לא עצרתי את הרכב, והוא הספיק לרדת למטה לפני שהגיע עד הסוף. ושוב ככה משחק המד חום בנוסף נדלקה לסירוגין מנורה בצורת פח שמן (מפלס השמן מנוע תקין!),(ראו תמונה) בתחום המסומן בירוק זהו המשחק של המד חום! http://img534.imageshack.us/i/94359438.jpg/ האם המנורה אכן קשורה לבעיית חום המנוע? עוד דבר שלא אמרתי, מד החום לפעמיים קופץ בחצי קו למעלה, ממש קפיצה ולא בהדרגתיות. אבקש את עזרתכם תודה. נערך לאחרונה על ידי Roi b.e : 19-06-10 ב 19:43. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פרדסיה
הגלגלים שלי: פונטו 1250 3 דלתות
הודעות: 678
|
שלום
ראשית אני לא ממלית לתת למנוכ להתחמם לטמ"פ כה גבוהה . עם זה מטפס למעלה תעצור . שנית תחליף את יוניט חום מנוע לחדשה . יתכן ויש תקלה ביוניט ,או בלוח שעונים . שנית האם אתה רוצה מים משפריצים החוצה מהרדיאטור ?? האם המאוררים עובדים כהלכה ?
__________________
נוהג על פונטו דור ראשון 3 דלתות .. הבייבי שלי .. עצה : מי שאוכל פחות נשאר רזה ומוריד משקל מהרכב .... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: ערד
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 214
|
עמית,
מים לא גולשים החוצה, ישנו פקק חזק שסוגר טוב את המיכל עיבוי, אבל כן המים בתוך מיכל העיבוי מגיעים עד הפקק המיכל מלא והמים רותחים! יוניט חום אתה מתכוון, שהיוניט לא נותן את הטמפרטורה המדויקת? שבעצם המנוע תקין? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
מנהל
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: ספייס HGT
הודעות: 582
|
תנסה לעשות כמה בדיקות:
1. תחמם את האוטו עד שהמאורר מתחיל לעבוד. *אם הוא לא עובד אז הלך לך הנגד שמדליק את המאורר. 2. תדליק את האוטו כשהפקק של המיכל עיבוי פתוח. *אם המים מתחילים לעלות או להשפריץ, יש לך סתימה במערכת. אולי ברדיאטור של החימום. מקווה שזה יעזור לך לבודד את התקלה.
__________________
הבית שלי SM Tuning |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
מזגן מקורי או לא ?
כמה מאווררים יש לך על הרדיאטור ? 1 או 2 ? יש כרגע טרמוסטט ברכב או שביטלת אותו ? כמו שנאמר, תבדוק מתי המאוורר נכנס לפעולה. אני יתקן את מיכאל לגבי גלישה של מים, ברגע שהחום עובר את החצי המים יגלשו, וזה תקין! אם המים גולשים לפני החצי זה אומר שיש לחץ במע' (טרמוסטט נעול). תחזור עם תשובות ונמשיך. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
מנהל
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: ספייס HGT
הודעות: 582
|
אני לא יודע איך זה אצלו, אצלי גם אם זה בחצי זה לא גולש החוצה.
היתה לי פעם את הבעיה הזאות באוטו אחר, שם היתה לי סתימה בדיאטור של החימום.
__________________
הבית שלי SM Tuning |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
מיכאל, נכון, במצב תקין זה מתחיל לגלוש מעל החצי!
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: ערד
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 214
|
שלום,
*הוונטה עובדת בשני המהיריות כמו שצריך! 2". תדליק את האוטו כשהפקק של המיכל עיבוי פתוח. *אם המים מתחילים לעלות או להשפריץ, יש לך סתימה במערכת. אולי ברדיאטור של החימום." *אני אנסה את זה. *מזגן מקורי *יש רק מאוורר אחד! *ברכב אין לא טרמוסטט ולא רדיאטור חימום! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: sx75
הודעות: 60
|
עצתי אליך היא לבצע מס' דברים
1. מאחר ולפי דבריך נורת לחץ השמן דלקה זה אומר שהטמפ' של המנוע היתה גבוהה
וכתוצאה מכך צמיגות השמן ירדה ולכן לא היתה אפשרות למשא' השמן ליצור לחץ שמן תקין לכן דבר ראשון הייתי דואג להחליף את שמן המנוע כי הוא איבד מצמיגותו 2. למרות שזה נשמע לך לא טוב אז חובה להרכיב חזרה את הטרמוסטט כי לפי מה שנראה הוא לא הבעיה שלך להתחממות. 3. מאחר והחלפת לפי דבריך כמעט כל רכיב שקשור למע' המים במנוע אני הייתי בודק את איכות צנרת הגומי של הולכת המים ושוקל אפילו להחליף אותם מסיבה פשוטה כאשר אתה מסתכל על צינור המים בחתך שלו אתה רואה שהוא בנוי בשכבות יכול מאוד להיות מצב (וכבר נתקלתי בו ובטוח מוכר למקצוענים כאן) שנוצר חתך פנימי בדרך כלל זה באיזור חיבורי הבנדים או כתוצאה מפגם ביצור ואז המים נכנסים בין השכבות ולמעשה מצרים את קוטר הצינור וכך לא עוברים מספיק מים והמשאבה לא מצליחה להעביר את כל תפוקת המים שצריכים לעבור במבט מבחוץ הכל נראה תקין אם יש לך נסיון תוכל לבדוק את מידת הקושי של הלחץ ביד על הצינור אם הוא רך ונפוח אז חובה להחליף בכל מקרה כל בעל מקצוע חיב לדעת ולזהות 4. מע' החימום מנותקת השאלה אם חיברו את שני הצינורות כניסה ויציאה אחד לשני או שפשוט ביטלו אותם עם פקקים. אם ביטלו עם פקקים זה לא טוב צריך לחבר אותם אחד לשני 5. מה זאת אומרת מאוורר אחד אתה מתכוון אחד גם למנוע וגם למזגן? מקווה שעזרתי עודד |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: ערד
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 214
|
עודד שלום,
אם ארכיב את הטרמוסטט שובת הבעיה תחמיר גם ככה בלי טרמוסטט הוא מתחמם מאוד אז מה ההיגיון לתת לו להתחמם יותר עד נקודה מסוימת? האם יש דרך נוספת לדעת שבוודאות אכן הצינורות הם הבעיה? אולי קוטר מסוים? מערכת החמיום נותקה ונעשה גישור בין שני הצינורות. כן! מאוורר אחד גם לרדיאטור וגם מעבה של המזגן, ככה קניתי את הרכב מהבנאדם, למה נראה לך משו לא תקין? לפי דעתי בדגם הזה ישנו רק מאוורר אחד! (HSD,96,1300 ) תודה. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| פונטו- מתחממת, מקרטעת, לא מגיבה, ראש מנוע? | Roi b.e | פונטו - טכני | 0 | 13-03-10 20:32 |
| שום דבר חדש - פונטו דור ראשון מתחממת | punto-mk1 | פונטו - טכני | 33 | 10-09-09 02:40 |
| פונטו שנת 98 מתחממת בעמידה,חצי קו מעל החצי.אשמח לעזרה,שי. | shay2828 | פונטו - טכני | 31 | 09-09-09 21:36 |
| פונטו שנת 2000 מתחממת | r.a20 | פונטו - טכני | 17 | 21-08-08 12:56 |
| עדכון חשוב מאוד מאוד לאחר החלפת הפלגים בפיאט אונו 1400 70s.. | פורום הגראז' | 1 | 11-04-06 15:36 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד