מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ובכן - נעים להכיר חברים יקרים.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו היפה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

500 דור אמצעי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

My Punto
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפנדה שלי!


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 31-05-10, 17:13   #11
r.a20
Senior Member
 
האווטאר של r.a20
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: מאחורי ההגה
הגלגלים שלי: Punto XTZ
הודעות: 479
לי יש פונטו דור1, ואני בנסיעה משלובת של עירוני ובין עירוני מגיע לצריכת דלק של 1:13 כמעט כל תדלוק. ב2 התדלוקים האחרונים יצא לי 1:12 ואני עדיין מנסה להבין למה.

הנסיעה היחידה שהאוטו עשה 1:16 זה היה מעכו לירושלים דרך כביש 6. אף פעם לא הצלחתי להגיע לצריכה יותר טובה מאז.
r.a20 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 31-05-10, 22:10   #12
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
צטט:
במקור פורסם על ידי Bazooka Joe צפה בהודעה
מניסיון עם המון שנים עם המכוניות האלה
אולי הוא יכול לעשות 12 וחצי, אולי מעל בעירוני,
אבל מחוץ? הוא בחיים לא יעשה 17-1 או מעל בגיל רציף
אם הבעיה שלך היא בצריכת דלק, לך תקנה ידני
יש כאלה עושות 22-1 18-1 בלי בעיה
מקסים האוטו שלך ידני פה מדובר בגיר רציף משמע אוט'
אתה טועה ומטעה.
קודם כל, גיר רציף הוא אינו גיר אוטומטי פלנטרי. הוא שונה מאוד באופן הפעולה שלו. אחת מתופעות הלוואי זו צריכת דלק עדיפה על פני גיר אוטומטי פלנטרי.
שנית כל, הרכב בהחלט מסוגל להגיע לנתונים כאלה. אני אישית יכול להעיד עם שנתיים וחצי של ניסיון עם ELX רציפה.

צטט:
במקור פורסם על ידי roei_s צפה בהודעה
אבל לפי הבדיקות בפורום הרציף אפילו מעט חסכוני יותר מהידני...
בכל אופן לא הבנתי למה לבטל את לחצן ה E, זה לא אמור לחסוך בדלק?
כן, בהנחה שהנסיעה היא רציפה ובמהירות שיוט.
כאשר מעורבות האצות תכופות (נסיעות עירוניות), לא. צריכת הדלק טובה יותר כאשר זה כבוי.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 31-05-10, 22:19   #13
Bazooka Joe
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 23
אתם מבלבלים את המוח
היה לי 4 וחצי שנים club אוט' הוא בחיים לא עבר את ה17
חוץ מזה הוא מדבר פה על רציף אוטומטי
כמו שאמרתי רוצה לחסוך בדלק קנה ידני
Bazooka Joe מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 31-05-10, 23:40   #14
snufkin
Senior Member
 
האווטאר של snufkin
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: אור עקיבא
הגלגלים שלי: פנדה דינמיק
הודעות: 271
כל הכבוד לך שהחזקת 4 שנים רכב אוטומטי אבל הסבירו לך כבר שמדובר פה ברכב עם תיבה רציפה ולכן צריכת הדלק בו קטנה מצריכת דלק של רכב עם תיבה אוטומטית. מדובר בשתי תיבות שונות לחלוטין. תקרא לפני שאתה מגיב
snufkin מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-06-10, 00:46   #15
roei_s
Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 64
צטט:
במקור פורסם על ידי Caveman צפה בהודעה
אתה טועה ומטעה.
קודם כל, גיר רציף הוא אינו גיר אוטומטי פלנטרי. הוא שונה מאוד באופן הפעולה שלו. אחת מתופעות הלוואי זו צריכת דלק עדיפה על פני גיר אוטומטי פלנטרי.
שנית כל, הרכב בהחלט מסוגל להגיע לנתונים כאלה. אני אישית יכול להעיד עם שנתיים וחצי של ניסיון עם ELX רציפה.


כן, בהנחה שהנסיעה היא רציפה ובמהירות שיוט.
כאשר מעורבות האצות תכופות (נסיעות עירוניות), לא. צריכת הדלק טובה יותר כאשר זה כבוי.
אז אתה אומר שבנסיעה עירונית לנסוע ללא הלחצן ובנסיעה בין עירונית כן?
ניסיתי בעבר לנסוע ללא הלחצן ושמתי לב שהסל"ד הרבה יותר גבוה בלי הלחצן, עם הלחצן אני מגיע ל 3000 במקרים מעטים ואילו ללא הלחצן אני מגיע ל 3000 די הרבה, זה לא אומר שעם הלחצן אני אחסוך דלק?
roei_s מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-06-10, 10:29   #16
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
מה שקורה זה שמצב האקונומי מגביל מעט את פעולת הגיר (שמשתתף באופן קבוע בתאוצת הרכב. זו המטרה של גיר רציף)
זה גורם לרצועה לעלות מוקדם יותר, שזה מקביל להעברת הילוכים מוקדמת יותר.
מעבר לזה, המיקום הסופי של הרצועה נעשה נמוך יותר.

שני דברים קורים כתוצאה מכל זה:
  1. בנסיעה במהירות שיוט הסלד יהיה נמוך מעט יותר
  2. תצטרך ללחוץ יותר על דוושת הכיף כדי להאיץ (שוב, בדומה להעברת הילוכים מוקדמת).

כאשר האקונומי כבוי תוגובת המצערת טובות יותר ולרכב קל יותר להאיץ.
לכן צריכת הדלק טובה יותר בנסיעה עירונית, כאשר אתה צריך להאיץ לעיתים תכופות יותר.

המלצה שלי, כבה את זה וסע לשלום.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-06-10, 13:20   #17
danielzoran
Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: פונטו ספייס דיינאמיק 80
הודעות: 33
גם ככה ההבדל לא משמעותי

עשיתי בדיקות די מקיפות עם לחצן ה-E הזה, והוא לא משפר באופן משמעותי את צריכת הדלק.
בכל מקרה - הספייס (דיינאמיק 2005) שלי משיגה צריכת דלק מעולה ממש, שלא יספרו לך אחרת.

בנסיעה מתל אביב לחיפה הצריכה היא בערך 18 ק"מ לליטר. נסיעה עם ארבעה (!) אנשים וציוד מלא מתל אביב לערד, ים המלח, וחזרה דרך מעלה אדומים הניבה צריכה של 17.1 ק"מ (נמדד בתחנת דלק).
זו צריכה מצוינת, כמובן, ולא צריכה להיות לך בעיה להשיג אותה עם רגל רגועה על הגז (אני נהג רגוע מאוד).
נראה שיש לך איזושהי בעיה שכדאי לאבחן פשוט - אני ממליץ, כמובן, על מוסך שמשון ביהוד.

בהצלחה.
danielzoran מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-06-10, 20:43   #18
מנש המטורף
Banned
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט בארטונה
הודעות: 147
אמרת בהתחלה שהייתה לך רנו קליאו 96 ידנית נכון?
למה לא עברת לרנו קליאו B עם ה1600 אוט'?
אוטו מצוין חסכוני עושה 18-1 חזק מהיר עם 16 שסתומים
קומפקטי, הגה כוח, מראות חשמליות
ה1600 בא עם מזגן "מטורף" תענוג!!! של אוטו
חלקים זולים אחזקה זולה
לחבר שלי יש כזאת בצבע אדום פרארי, כבר 6 שנים לא רואה מוסך
בין המכוניות הכי טובות של רנו
תאמין לי אני חושב בעצמי למכור את האוטו שלי
ולעבור לאחת כזאת להביא אותה בצבע צהוב
אבל אם אתה הולך על האוטו הזה, תחפש דגמים של שנים1999-2000
העיצוב הרבה יותר יפה מהדגמים המתקדמים.
מנש המטורף מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 02-06-10, 14:29   #19
roei_s
Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 64
צטט:
במקור פורסם על ידי danielzoran צפה בהודעה
עשיתי בדיקות די מקיפות עם לחצן ה-E הזה, והוא לא משפר באופן משמעותי את צריכת הדלק.
בכל מקרה - הספייס (דיינאמיק 2005) שלי משיגה צריכת דלק מעולה ממש, שלא יספרו לך אחרת.

בנסיעה מתל אביב לחיפה הצריכה היא בערך 18 ק"מ לליטר. נסיעה עם ארבעה (!) אנשים וציוד מלא מתל אביב לערד, ים המלח, וחזרה דרך מעלה אדומים הניבה צריכה של 17.1 ק"מ (נמדד בתחנת דלק).
זו צריכה מצוינת, כמובן, ולא צריכה להיות לך בעיה להשיג אותה עם רגל רגועה על הגז (אני נהג רגוע מאוד).
נראה שיש לך איזושהי בעיה שכדאי לאבחן פשוט - אני ממליץ, כמובן, על מוסך שמשון ביהוד.

בהצלחה.
לפי מה ש CAVEMAN אמר הלחצן E גורם לצריכת דלק פחות טובה, לפי הבדיקות שלך הוא תורם לצריכת הדלק?
roei_s מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 02-06-10, 14:30   #20
roei_s
Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 64
צטט:
במקור פורסם על ידי Caveman צפה בהודעה
מה שקורה זה שמצב האקונומי מגביל מעט את פעולת הגיר (שמשתתף באופן קבוע בתאוצת הרכב. זו המטרה של גיר רציף)
זה גורם לרצועה לעלות מוקדם יותר, שזה מקביל להעברת הילוכים מוקדמת יותר.
מעבר לזה, המיקום הסופי של הרצועה נעשה נמוך יותר.

שני דברים קורים כתוצאה מכל זה:
  1. בנסיעה במהירות שיוט הסלד יהיה נמוך מעט יותר
  2. תצטרך ללחוץ יותר על דוושת הכיף כדי להאיץ (שוב, בדומה להעברת הילוכים מוקדמת).

כאשר האקונומי כבוי תוגובת המצערת טובות יותר ולרכב קל יותר להאיץ.
לכן צריכת הדלק טובה יותר בנסיעה עירונית, כאשר אתה צריך להאיץ לעיתים תכופות יותר.

המלצה שלי, כבה את זה וסע לשלום.
אז לכבות את הלחצן גם בבינעירוני וגם בעירוני או בבינערוני להשאיר דלוק?
roei_s מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
צריכת דלק גבוהה אמיר אסולין פונטו - טכני 11 19-01-10 05:42
צריכת דלק גבוהה ro-e אונו - טכני 5 26-12-09 16:02
צריכת דלק גבוהה ELX גיר רציף hararim פונטו - טכני 21 10-05-09 21:13
צריכת דלק גבוהה unoies אונו - טכני 3 16-04-09 21:25
צריכת דלק גבוהה s_nadav פונטו - טכני 26 01-04-09 15:37


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 14:41.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד