![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| קופה - טכני טכני - דגמי קופה בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו
הודעות: 232
|
בקשר לטרמוסטט
פיתרון הכי טוב שיש ..
תפרק את הטרמוסטט ותקדח בו שתי חורים קטנים ככה גם הוא לא יפתח כמו שצריך עדיין תהיה זרימה קטנה של המים ברדיאטור והרכב לא יתחמם ... עדיף ככה מאשר שהוא יתקע וילך הראש מנוע נערך לאחרונה על ידי blueuno : 27-05-10 ב 00:18. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: May 2010
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 7
|
פונטו שלי מתחמם והמים רותחים
שלום לכולם,
לא מזמן רכשתי את הפונטו שלי דגם 1242 סמ"כ, ידני, מודל 1997, עם לוח שעונים ללא מד חום. בזמן אחרון (כחודשיים) המנוע מתחמם והמים רותחים, התופעה קורת בעיקר על כביש מהיר לאחר כ-15 דקות נסיעה ורואים את המים משפריצים החוצה ואם עוצרים ברמזור אז משאיר שלולית. לאחר החלפה של יוניט המאוורר המצב השתפר לתקופה קצרה והתופעה חזרה שוב למרות שהמאוורר מופעל בזמן ותקין. לאחר מכן ביטלתי את התרמוסטט וזה לא שיפר את המצב להיפך רק החריף לכן הרכבתי תרמוסטט חדש. בסופו של דבר החלפתי גם משאבת מים, בתקווה אחרונה לשיפור, אך גם זה לא עזר. חוץ מזה כש קניתי את האותו אמר בעלו הקודם כי לא מזמן החליף את הרדיאטור לחדש ורואים כי הרדיאטור במצב טוב. כלומר לדעתי כל מה שאפשר היה להחליף הוחלף והמים עדיין רותחים. כולי מיואש ולא יודע מה לעשות. אם למישהו יש רעיון מה לעשות אשמח לקבל כל עצה. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
תפתח שרשור חדש בכדי שנתייחס לבעייתך
תתחיל מהקל לכבד איזה מזגן יש לך אורגינל או רסקור תחליף את מכסה מילויי הראדיאטור תבדוק שכהרכב מונע אם הוונטה נכנסת לפעולה |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: May 2010
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 7
|
הי, פתחתי שרשור חדש, תודה על ההערה
האם מכסה מיכל התפשתות צריך להיות אטום או לאפשר ללחץ המגיע מעבוי המים לצאת? כי מכסה חדש שקניתי אוטם את המיכל לגמרי ולכן חזרתי שוב למכסה ישן. כשהרכב מונע סטטי הוונטה מופעלת לאחר כ-5-7 דקות, היוניט חדש, אבל אולי יש יוניט אם תחום הפעלה נמוך יותר? איך לדעת אם המזגן אורגינלי או רסקור (מה זה רסקור?), וכיצד המזגן קשור למע' הקירור? תודה. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
בדוק שמאוורר הרדיאטור יונק אוויר אל תוך המנוע.
בנוסף, יכול להיות שיש לך בעיה של ראש מנוע?
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: May 2010
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 7
|
איך לדעת אם יש בעיה לראש מנוע?
יניקת האוויר נכונה בכיוון המנוע. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
|
מיכסה מיכל ההיתפשטות אמור לאטום את המכל,נוצר בו לחץ של עד 1באר (וזה גם כתוב על המיכסה).מעל לחץ זה השסטום במיכסה משחרר לחץ.בלחץ כזה טמפרטורת הרתיחה של הנוזל קרור גבוהה יותר ,(ראה סיר לחץ).ניראה לי שתחליף לפקק חדש והבעיה תיפתר.(ואל תנסה ליפתוח את המיכל כשהמנוע חם )
__________________
האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם. נערך לאחרונה על ידי upetar : 29-05-10 ב 23:03. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2010
מיקום: קרית אונו
הגלגלים שלי: טיפו טורבו
הודעות: 9
|
לגבי טרמוסטט דבר עם איציק מבית דגן. יש לו חלקים לקופה. אם יש לך שאלות נוספות בקשר לקופה דבר איתי יש לי הרבה המלצות לתחזוק הרכב (מנסיון).
__________________
Tipo Sleeper |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו
הודעות: 232
|
upeter
"צטט:
במקור פורסם על ידי blueuno פיתרון הכי טוב שיש .. תפרק את הטרמוסטט ותקדח בו שתי חורים קטנים ככה גם הוא לא יפתח כמו שצריך עדיין תהיה זרימה קטנה של המים ברדיאטור והרכב לא יתחמם ... עדיף ככה מאשר שהוא יתקע וילך הראש מנוע " "נכון הפיתרון ליקדוח חורים ,.עכשיו גם קיץ אז טרמוסטט פחות נחוץ .אבל למה ליקדוח חורים קטנים ,מנסיוני ליקדוח חורים גדולים ,ולאפשר מעבר חופשי של נוזל קרור,עד שתסיג חדש. " אסור לקדוח חורים גדולים במיוחד לרכב בעל צוק אוטומטי, כיוון שבנסיעה בכביש מהיר הטמפ תהיה נמוכה מדי = צריכת דלק גבוה + פגיעה במנוע. בגלל זה עושים חורים קטנים. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
|
הבנדם אומר שהטרמוסטט ניתקע לו לפעמים.מה יעזרו חורים קטנים אים טרמוסטט תקוע?והצעתי לפיתרון זמני עד שיחליף טרמוסטט ,ולזמן זה אין השפעה לתיצרוכת דלק ויותר עדיף "לבטל זמני טרמוסטט מאשר ליתפוס מנוע ביגלל שניתפס".
__________________
האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| רעש מתחתית הרכב בעת לחיצה פתאומית על הגז - פונטו HGT | גיא .ב | פונטו - טכני | 9 | 24-12-09 12:39 |
| בעיית היתחממות בספייס | bongila | פונטו - טכני | 3 | 14-05-09 00:26 |
| בעית סחיבה פתאומית (ערוך) | matanel7 | פונטו - טכני | 11 | 17-04-09 23:28 |
| היתחממות פיתאומית... | פורום הגראז' | 6 | 12-08-07 20:27 | |
| מריאה - נזילת מים פתאומית בתא הנוסעים !? | פורום הגראז' | 9 | 24-03-07 07:54 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד