מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אונו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ובכן - נעים להכיר חברים יקרים.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו היפה שלי ..
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

TIPO TURBO
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש. פונטו כמה את יפה..!!!


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 15-04-10, 23:05   #21
solomon yacov 111
Member
 
האווטאר של solomon yacov 111
 
תאריך הצטרפות: Feb 2010
מיקום: אילת
הגלגלים שלי: fiat uno 70 s
הודעות: 51
שאלת חשמל לסער

סער שלום. אני שוב מיתיעץ איתך .כי אתה תותח.ברכב אצלי המצבר קצת רוקד לצדדים בנסיעה בקיצור הוא לא תפוס טוב על הבסיס שלו.אתמול ראיתי דבר חדש שהמנורה של הטעינה ליפעמים דולקת קבוע.ליפעמים.היא ניחבעת כאשר אני עולה על ומפרים היא נידלקת כאשר אני יורד היא ניחבת אבל הרכב מניע בלי בעיה ואין בעיות של הנעה .ליפעמים היא ניחבעת לגמרה ולאחר מיכן היא נידלקת שוב.רק אני רוצה לצין שהמנורה לא דולקת באופן קבוע בצורה חזקה אשמח לקבל מימך עצה יעקב
__________________
היפה שלי
solomon yacov 111 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-04-10, 19:53   #22
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
מתן היקר - לגבי שאלתך ספריי ייעודי לניקוי בית מצערת ומיועד במיוחד גם לניקוי מנוע צעדים - שאני משתמש בו הוא נקרא:
Throttle Body & Intake Cleaner

והוא של חברת BG

בקבוק ספריי גדול, התזה שלו בעלת לחץ גבוה, ויש בו כמות גדולה. עלה לי 35 ש"ח.

יעקב לשאלתך - עדיף היה אם היית פותח שרשור חדש עם הבעיה החדשה אך אני אענה לך כבר פה.
1. אם כאשר אתה שם סויץ' בלבד למשך דקה - המנורה של המצבר דלוקה קבוע, אזי רוב המקרים מראים כי היא תקינה.

2. בדוק את נעלי המצבר - החבקים שתופסים את הפלוס והמינוס והחוטים שנכנסים לכל אחד מהם, האם החוטים מחוברים חזקים לנעל, והאם הנעל מחוברת חזק למינוס של המצבר ולפלוס של המצבר.

אם החוטים מחוברים כמו שצריך ואין נתק בכניסתם לנעל, והנעל מהודקת על מוטות הפלוס והמינוס של המצבר. גש לאלטרנטור ותביט אם החוט פלוס היוצא ממנו מהודק היטב לאלטרנטור מחובר חזק - חוט זה אמור להגיע למצבר.

אם כל החוטים תקינים והחיבורים חזקים ויציבים, וגם אם לא, קבע את המצבר לרכב. אתה יכול לעשות זאת בסכום של 25 ש"ח, יש מתקן כזה שהוא מעין ח כזאת שאמרכיבים על המצבר והיא נועלת אותו לרכב ויש גם אומים שאתה יכול לחזק את המתקן בצורה ח הזאת.

כמו כן למען הבהרה שמנורת ההטענה היא מנורה אדומה עם ציור של מצבר.
אם מופיעה לך מנורה אדומה של ציור של סימן קריאה (כמו זה שאתה מרים את בלם היד), אז זה משהו אחר לגמרי.

כמו כן אני יכול לומר לך עוד שיטה נוספת לבדוק את הבעיה,
תניע את הרכב, תגיד לחבר שישב בפנים ויסתכל על לוח השעונים ויצעק לך כאשר הוא רואה שהמנורה נדלקת. אתה מצד שני פתח מכסה מנוע, ופשוט תיגע בחוטים הנכנסים לנעל שמהודקת על הפלוס של המצבר, ותשחק איתם, משמע נענע אותם בעדינות לצדדים ולגובה, קדימה אחורה. אם הם מחוזקים וחבר שלך בתוך הרכב לא צעק לך הופה הופה נדלקה! ואין שום פעילות שלה, אז בדוק אם החוטים של הנעל המהודקת למינוס אותו הדבר. אם עדיין אין תזוזה והמנורה לא נדלקת, אז יש לבדוק את הבעיה יותר לעומק, מבחינת בדיקת המצבר באמצעות רב מודד, בדיקת טעינה באמצעות רב מודד, בדיקת הספק אלטרנטור, בדיקת חגורת אלטרנטור ומותחן שהם תקינים, ולהמשיך צעד צעד.

עוד משהו שעולה לי לראש (סליחה על המגילה פשוט תוך כדי כתיבה עולים לי דברים לראש), בדוק מפלס מים בתוך המצבר (או בשם המקצועי חומצה). אם החומצה במפלס נמוך הוסף מים מזוקקים בלבד (לא מים מתמי 4). עד לגובה מפלס מתאים ובדוק שוב בנסיעה, אך קבע את המצבר תחילה, שלא יעופו מים שוב מהסיבובים.

והדבר האחרון אך עם זאת הוא הראשון - כולם פה תותחים וכולם פה אלופים, תיהיה רגוע אתה בידיים טובות (:
__________________
בתקווה שעזרתי, סער

נערך לאחרונה על ידי saar : 16-04-10 ב 20:00.
saar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 17-04-10, 14:50   #23
matanmelman
Senior Member
 
האווטאר של matanmelman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2008
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 176
תודה רבה סער,רשמתי לפני את השם של הספריי ובקרוב אני אלך לרכוש אותו.
matanmelman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-04-10, 00:36   #24
solomon yacov 111
Member
 
האווטאר של solomon yacov 111
 
תאריך הצטרפות: Feb 2010
מיקום: אילת
הגלגלים שלי: fiat uno 70 s
הודעות: 51
תשובה לליאור

אני מיצטער עם חשבתי שאתה רציני בתשובות שלך עם זה היה בצחוק בבל היתנצלות מימני .בקשר לשוקולד מריר אני לא אוהב שוקולד מריר אני אוהב שוקולד אגוזים סתם בצחוק בקיצור שהיה לך עצמאות שמח והרבה בריאות
__________________
היפה שלי
solomon yacov 111 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-04-10, 00:39   #25
solomon yacov 111
Member
 
האווטאר של solomon yacov 111
 
תאריך הצטרפות: Feb 2010
מיקום: אילת
הגלגלים שלי: fiat uno 70 s
הודעות: 51
חג שמח

לכול חברי המועדון חג עצמאות שמח.הרבה בריאות .במיוחד לסער התותח אתה עזר בישבילי יעקב
__________________
היפה שלי
solomon yacov 111 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-04-10, 19:41   #26
solomon yacov 111
Member
 
האווטאר של solomon yacov 111
 
תאריך הצטרפות: Feb 2010
מיקום: אילת
הגלגלים שלי: fiat uno 70 s
הודעות: 51
מבקש עזרה מסער

לסער שלום שוב אני פונה עליך אני יודע שאני נודניק אבל אתה עזר בישבילי היום חזרתי לרכב כמו שעמרתה לי עברתי על כול הכבלים על נעלי הכבל על האלטרנטור בכול דרך שמובילה למצבר חיזקתי הכול אבל המנורה ממשיכה לידלוק במצב חלש כאשר אני נותן גז היא ניכבעת קצת וחוזרת לאותו מצב מה יכולה להיות הבעיה אני כבר יצאתי מפוקוס ושוב סליחה על שאני נודניק תודה יעקב יום נעים סער
__________________
היפה שלי
solomon yacov 111 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-04-10, 22:32   #27
asaf123
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו 94
הודעות: 288
שלח הודעה דרך MSN ל asaf123
אני חושד בווסת הטעינה שלך אבל לך לחשמלאי שיבדוק לך טעינה וככה תהייה חכם יותר.
asaf123 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-04-10, 12:12   #28
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
יעקב היקר שלום,

מחמיא לי מאוד שאתה רואה בי לך לעזר, עם זאת כולנו כאן לעזר אחד לשני, כך שהיה פורום פיאט לפני, וודאי שיהיה פורום פיאט אחרי. אז תיהיה רגוע גם אם אני לא אמצא יש פה המון חברים שיכולים לסייע לך, ובטוחני שגם אם לא תכתוב את שמי, יענו לך באופן מקצועי לא פחות.

לגבי הבעיה: כעת אתה מתאר בעיה האחרת ממה שתיארת אותה קודם.

קודם תיארת את הבעיה : כאשר אני עולה על פסי האטה אז המנורה מתחילה להבהב לי.

כעת אתה מתאר את הבעיה: כאשר אני עוזב את הגז (משמע הטורים יורדים נמוך על הילוך סרק) אז המנורה נדלקת, וכאשר אתה מרים טורים המנורה כובת.

אם אכן עשית את כל מה שרשמתי בדיקה חומצה במצבר כל שאר הדברים (מציע לך לקרוא את תשובתי הקודמת שוב בעיון), אזי שאין לך ברירה אלא לגשת לחשמלאי רכב (כפי שצויין בתשובתי הקודמת) על מנת שיבדוק טעינה (בדיוק כמו שכתב חבר הפורום שמעלי), ולבדוק האם המצבר חלש? האם האלטרנטור (שתפקידו להטעין את המצבר ובנוסף לספק חשמל כלל הרכב בנסיעה) מתחיל להתעייף?
או שמדובר בבעיה אחרת. יש תקלות שאינני יכול לפתור אותן דרך המסך והמחשב, אלא חייב לראות בעין ולבצע סדרת בדיקות.

חשמלאי על הבדיקה לא יקח לך כסף (שכן מדובר בבדיקה פשוטה של לעבור עם מודד זרם ומתח), כמו כן יכול להיות גם שהרכב פשוט יורד יותר מידי לטורים נמוכים במצב של הילוך סרק (הרי הבנתי שביצעת טיפול קרבורטור), יכול להיות שיש להרים מעט את הטורים בהילוך סרק ובכך תיפתר הבעיה.

לפני שאתה מחליט אם לחזור לבחור מהקרבורטורים או לגשת לחשמלאי רכב, אתה יכול לבצע בדיקה, תעמוד עם הרכב על הילוך סרק, אל תיגע בכלום (וכאן אני מבין ממך שהמנורה צריכה להיות דלוקה), כעת תן נגיעה ממש קלה (נגיעה קבועה) על דוושת הגז ותרים באופן יציב את הטורים לאט לאט, אם תראה בנגיעה ממש קלה וקבועה הגורמת להעלאת הטורים מעט! אני מדגיש מעט מאוד שהמנורה נכבת, אז גש לאיש הקרבורטורים ואמור לו שירים לך מעט את הטורים בהילוך סרק היות ומאז הטיפול החלה להידלק לך מנורת טעינה על הילוך סרק.

בלי כל קשר לזה אני אסביר מה הדבר אומר - המנורה בעצם מודיעה לך שבאותו רגע נתון יש יותר פריקת מתח / זרם מהמצבר ביחס לטעינתו. זאת אומרת שכאשר הרכב על הילוך סרק האלטרנטור מסתובב לאט מידי ובכך מספק פחות מתח / זרם למצבר, אך אם מעלים מעט את הטורים האלטרנטור כבר יסתובב מהר מספיק בשביל לספק מתח / זרם ביחס שווה למצבר ולאט לאט בנסיעה כמובן הוא גם יעבור את היחס השווה ליחס מוביל.

אודה לך מאוד, אם תחזור אלינו עם ממצאים.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער

נערך לאחרונה על ידי saar : 19-04-10 ב 12:17.
saar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-04-10, 02:07   #29
solomon yacov 111
Member
 
האווטאר של solomon yacov 111
 
תאריך הצטרפות: Feb 2010
מיקום: אילת
הגלגלים שלי: fiat uno 70 s
הודעות: 51
מחפש גנטים מגנזיום

אני מחפש גנטים מגנזיום לאונו מידה 155/70/13 במחיר זול אפשר יד שניה.תודה יעקב
__________________
היפה שלי
solomon yacov 111 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-04-10, 20:58   #30
solomon yacov 111
Member
 
האווטאר של solomon yacov 111
 
תאריך הצטרפות: Feb 2010
מיקום: אילת
הגלגלים שלי: fiat uno 70 s
הודעות: 51
בעית חשמל בלוח שעונים

כאשר הרכב שלי ניצא הרבה בשמש המחוגים של החום מנוע והשעון של הדלק לא עובדים ביכלל רק כאשר השמש יורדת בישעות הערב המחוגים מתחילים לעבוד רגיל כאילו לא קרה כלום והכול בסדר .בדקתי אולי איזה פיוז שרוף .אולי יש נתק באיזה חוט אני לא מוצא כלום כול מי ששמע את זה חושב שאני דפוק.אולי מישהו ניתקל בבעיה כזאת אני פשוט יוצא מידעתי מדובר בפיאט אונו. אולי זא עופיני לפיאט.תודה יעקב
__________________
היפה שלי
solomon yacov 111 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
שלום צריך עזרה בבקשה... nameless פורום המועדון 1 29-03-09 18:19
עזרה עם הפנס בפונטו, תודה לעוזרים =] <<האריה השחור>> פונטו - טכני 1 12-12-08 21:14
בבקשה צריך עזרה : נדלקה לי נורה Hananel פונטו - טכני 10 13-06-08 15:44
תודה לעוזרים פורום הגראז' 2 03-05-07 18:55


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 18:50.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד