מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   אונו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   אונו 1.4 - נראה לי שצריכת הדלק גבוהה (כ"ע) (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=9115)

solomon yacov 111 10-04-10 13:03

אונו 1.4 - נראה לי שצריכת הדלק גבוהה (כ"ע)
 
אני בעל פיאט אונו מנוע 1400 ניראה לי שהרכב צורך דלק ברמה מטורפת .בערך חצי מיכל דלק ל 4 ימים כאשר אני בקושי נוסע ברכב.קיבלתי המלצות רבות להוסיך לדלק תוסף 44k.תוסף זה נאמר לי שחוסך בצריכת הדלק ומשפר את רמת הנסיעה האמת היא שהקרבורטור שחור כמו סודני מה שמראה שלעולם לא בוצע ניקוי במערכת הדלק.השמח לקבל.תשובה וחוות דעת על התוסף ממי שהישתמש במוצר זה תודה יעקב

raanan_t 10-04-10 13:18

להבא:
1. פתח את השרשור בתת הפורום הרלוונטי ולא בפורום המועדון.
2. תן כותרת המציגה תמונה כללית של תוכן ההודעה.
3. קרא את כללי הפורום.

לעניין,
לא מודדים דלק לפי יחס של מיכל ליום אלא לפי ליטר למספר ק"מ. כבר פגשתי מישהו שחבר שאל אותו כמה הרכב שלו צורך, אז הוא ענה "לא הרבה, 100 ש"ח בשבוע".
מלא מיכל מלא, אפס קילומטרז (או רשום את המוצג כרגע) סע לפחות 100 ק"מ בכביש פתוח במהירות 90 קמ"ש (לא יותר) וללא מזגן. מלא שוב מיכל מלא והפעם חלק את מספר הק"מ שנסעת בין התדלוקים להפרש בק"מ המוצג על האודומטר.

חזור עם הממצאים.

ארילו 10-04-10 13:45

ואם הקרבורטור לא נוקה, שופץ וכוון כמה שנים - אז הגיע הזמן.

solomon yacov 111 10-04-10 16:32

צריך המלצה בעינין תוסף דלק 44k
 
חברים הימליצו לי להוסיף כול 3 חודשים תוסף דלק 44k זה בריא למנוע ומנקה את מערכת הזרקת הדלק וחוסך בצריכת הדלק אני צריך חוות דעת מאנשים שמישתמשים במוצר זה בקביעות .תודה יעקב שבת שלום

dodihob 10-04-10 17:56

במקום לטפל בבעייה במקור, אתה מתעלם ממנה ומנסה לחפף ע"י הוספת תוסף דלק, מה שיגרום לך להמשיך להוציא הרבה כסף על דלק + תוספים כל 3 חודש.
במקום זה, הקשב לאנשים שהעלו לך הצעות כיצד לפתור את הבעייה ותקן את הרכב.

כאשר מוסיפים תוסף דלק צריכת הדלק אכן משתפרת וזה מורגש ממש במיכל בו הוסף התוסף, לאחר מכן לא ממש ראיתי שינוי. והשינוי לא דרמטי במיוחד ולא קיצוני כמו שאתה רוצה שיקרה אצלך, חצי טנק בנסיעה מועטה ל-4 ימים זה המון.

solomon yacov 111 10-04-10 19:20

מחפש פיטרון לבעית צריכת הדלק
 
קיבלתי את ההצעה שלך אבל אני מאילת אצלנו יש בעל מיקצוע אחד בתחום הזרקות דלק וקרבורטורים אבל סנדלר הוא מיקצוען לידו איזה דרך יש ליפטור בעיה זו תודה

solomon yacov 111 10-04-10 20:25

מבקש הצעת מחיר לניקוי מערכת הזרקת דלק
 
רציתי לדעת כמה צריך לעלות ניקוי מזרקי דלק פלוס כיוון טורים בקיצור ניקיון כללי ואיפו כידאי לבצע זאת כי אני מאילת תודה לעוזרים

Lexxxa 10-04-10 22:24

באונו שלך יש קרבורטור ?

אם כך אז אין לך מזרקים. מזרקים קיימים ברכב עם מע' הזרקה.

מצתרף להמלצת ניקוי + שיפוץ (אם צריך) לקרבורטור.

ניקוי קרבורטור (פירוק קרבורטור, ניקוי באמבטיה עם חומרים מיוחדים, החלפת אטמים) עלה לי בזמנו (לפני 3-4 שנים) בסביבות 400 ש"ח.

saar 11-04-10 14:17

אני שומע פה ממש אגדות אורבניות שאני פשוט חייב להגיב ולהפריכן.

תוסף דלק אינו חוסך בדלק ואם כבר הוא רק יגרום ליותר דלק להישרף ואני אסביר:

1. מערכת הדלק נושאת בתוכה בין היתר צינורות להעברת הדלק, אטמים ו/או גומיות וכמובן את רכיביה שאין טעם להרחיב עליהם.

2. עם הזמן והשימוש מצטבר פיח במערכת הדלק (בחלקיה המתוארים), גרגירים ועוד ירקות בסגנון, אלה סותמים באופן חלקי (בהתחלה חלקי ועם הזמן הולך ומצטבר) את המעברים והחלקים של מערכת הדלק עד לתחנתו האחרונה. במקרים אלו יעלה לחץ הדלק ומשאבת הדלק תתאמץ שכן דרוש יותר לחץ שיש סתימה חלקית בצינור ו/או בחלק אחר.

3. כאן נכנס תפקיד (כעזרה ראשונה וגם כטיפול מונע) תוסף הדלק, זה מועבר יחד עם הדלק במערכת כולה, ותפקידו למוסס (בעזרת תרכובת כימית ממנה הוא מורכב) את אותו הפיח הגרגירים ושאר הירקות במערכת הדלק מתוכה ועד לתחנת האחרונה שהוא נשרף. דייהנו מנקה את כל המעברים ואת כל התחנות. תוצאה: המעברים יהפכו להיות נקיים ולכן לחץ הדלק המיותר ירד ובכך משאבת הדלק פחות תתאמץ, וזה אומר שיותר דלק יעבור במעברים, ולא פחות כפי שהיה קודם.

4. כמו למשל בואו נדמה צינור גינה, אם נלחץ על צינור הגינה עם האצבע ניצור לחץ, כתוצאה מהלחץ וסגירת שטחו הפנימי של הצינור, יצאו פחות מים אך ביותר לחץ. אם נרפה את הלחץ מהצינור יצאו יותר מים אך עם פחות לחץ. ועל כן כאשר המעברים נקיים יותר יעבור בהם יותר דלק אך בפחות לחץ (בדיוק כמו שצריך ונקבע על ידי יצרן הרכב).

5. שימוש בתוסף דלק כטיפול מונע הוא מצויין - עם זאת ויש לשים דגש שאין לבצע זאת אחת לשלושה חודשים, ולעניות דעתי חוטא מי שעושה זאת. כפי שהוזכר תוסף הדלק הוא תרכובת כימית העשויה על אותו העקרון של התרכובת הכימית של החומר המשמש לפלאשינג למנועים, על כן מי שישתמש בתוסף לעיתים קרובות באופן קבוע (דהיינו כל שלושה חודשים) יגרום לנזק, בכל שהתרכובת הכימית הזו אינה מיועדת לשימוש קבוע עם הגומיות ו/או האטמים ועם הצינורות של מערכת הדלק, על כן כל אלה ילכו וישככו במגע עם החומר באופן קבוע עד לקריעה ולהיווצרות סדקים.

6. לסיכום: תוסף דלק הוא מצויין כטיפול מונע בשימוש כל 10,000 ק"מ או שנה (הקודם מבינהם).
ובנושא בו עסקינן שהרכב שותה דלק - ראשית מצטרף לרענן, יש לבצע בדיקה מדוייקת על מנת לדעת בדיוק אם הוא באמת שותה דלק או שמה זה פרי דימיונך, במידה ונמצא שהוא אכן שותה דלק, הרי שתוסף לא יעזור (אולי רק בפסיכולוגיה), הרי הוא יפתח מעברים סתומים כך שיותר דלק עכשיו יעבור, ועל כן רק טיפול ניקוי בקרבורטור הכולל וויסות נכון וכיוונון מחדש יסייע.

solomon yacov 111 11-04-10 20:27

תשובה לסער
 
אני מודה לך על התשובה המורחבת אני אגש לבצע טיפול לקרבורטור וכוון תודה יעקב


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 01:15.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©