מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו HGT
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו XTZ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו ספייס 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 15-02-10, 11:12   #1
ido
Senior Member
 
האווטאר של ido
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: אזור
הגלגלים שלי: גאלאנט
הודעות: 616
לגבי הרעש כמו שאמרו לך עקוב אחר האגזוז (סעפת, דודים וממיר) תבדוק מה מרעיש מהם.
והטורים לפי דעתי עומדים על לא פחות מ-3 במהירות 100 .
ido מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 15-02-10, 11:31   #2
superanime30
Member
 
האווטאר של superanime30
 
תאריך הצטרפות: Feb 2010
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: PUNTO SPICE HGT
הודעות: 55
רענן כן הרעש גם בניוטרל וקייבמן גם בהילוך משולב כאשר עוזב גז , האם זה לא "בריא" לסוע ככה בכלל? או אם יכול לגרום נזק גדול יותר ?
ואם משהו יודע כמה יכול להיות העלויות של זה?

ובנוגע לטורים נרגעתי, כי שלי ב100 על 2.9 - 3.0 תודה רבה לכם
superanime30 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-02-10, 11:37   #3
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
עם המצמד מתעסקים כמה שפחות. זה אולי קצת משעשע, אבל רק כאשר באמת מחליפים הילוך.
להיות תמיד בהילוך הנכון זו מיומנות שצריך ללמוד. כאשר כן תשלוט בה, תוכל להישאר בהילוך משולב הרבה יותר זמן. זה טוב יותר למצמד, זה טוב יותר לנסיעה וזה בטיחותי יותר.
אם אתה מבצע פניה, ובאמצע הפניה או לפני לוחץ על המצמד ומבצע את הפניה בניוטרל, זו לא נהיגה נכונה. כנ"ל גם לגבי הורדת הילוך באמצע פניה. שוב, עניין של מיומנות.

עכשיו לגבי הסוגיה שהעלת, לתאר דרך המקלדת זה קשה, ובכל זאת, איזה סוג של רעש זה? נקישות מתכתיות?
הבדיקה הפשוטה כרגע לפחות תהיה לבדוק ויזואלית את מצב מגן הסעפת בקדמת המנוע.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-02-10, 11:48   #4
superanime30
Member
 
האווטאר של superanime30
 
תאריך הצטרפות: Feb 2010
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: PUNTO SPICE HGT
הודעות: 55
הרעש לא נשמע לי כמו נקישות מתכתיות אלא כמו שציינתי למעלה כמו גרגור כזה אה ועוד משהו שאני מעביר בטורים נמוכים הילוך פחות מ 2.5 אז כמעט ואין את הרעש .
ואם תוכל להסביר לי איך לנהוג כמו שצריך באוטו' החלפת הילוכים והכל בטורים הנכונים אני נורא ישמח .

תודה על העזרה
superanime30 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-02-10, 12:11   #5
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
זה לא יכול להעשות דרך המקלדת, אבל הקו המנחה הוא להימצא בהילוך המתאים לאופי הנסיעה בכל רגע נתון.
להימצא בהילוך הנכון אומר,
לא לבצע פניות בניוטרל (לא משנה אם אתה לוחץ על המצמד או שפיזית העברת לניוטרל),
לא לגלוש לרמזור בניוטרל (שזה אומר לבלום בצורה נכונה על ידי שילוב של בלמים + בלימת מנוע)
הורדת הילוכים נעשית בזמן בלימה בקו ישר, לא בזמן בלימה בסיבוב (זה כבר עניין בטיחותי יותר)
ועוד'

זה לפעם אחרת. קצת גלשנו מהנושא העיקרי כאן.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-02-10, 12:16   #6
superanime30
Member
 
האווטאר של superanime30
 
תאריך הצטרפות: Feb 2010
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: PUNTO SPICE HGT
הודעות: 55
כן נכון אתה צודק, בכל מקרה תודה כי הרבה ממה שאמרת הייתי עושה לא נכון וטוב שאמרת. עכשיו לנושא , יש לך מושג לגבי עלות של המגן סעפת בחברה ? או בכל מקום אחר ? האם הוא רגיל או ב HGT מיוחד ?
superanime30 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-02-10, 13:43   #7
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
צטט:
במקור פורסם על ידי superanime30 צפה בהודעה
הרעש לא נשמע לי כמו נקישות מתכתיות אלא כמו שציינתי למעלה כמו גרגור כזה אה ועוד משהו שאני מעביר בטורים נמוכים הילוך פחות מ 2.5 אז כמעט ואין את הרעש .
ואם תוכל להסביר לי איך לנהוג כמו שצריך באוטו' החלפת הילוכים והכל בטורים הנכונים אני נורא ישמח .

תודה על העזרה
הרעש שאתה שומע הוא מהדוד המרכזי זה שאחרי הממיר זאת בעיה נפוצה בדוד הזה. חיצונית אתה לא תראה כלום אבל בפנים אחת הרשתות התפרקו אין בעיה לנסוע ככה אבל הרעש מרגיז.
זה קורה שאתה עוזב את הגז בהילוכים נמוכים וגם במקום בין 2500 ל 3500 סל"ד.
דוד אמצעי מקורי מאוד יקר תנסה למצוא משהו חליפי.
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-02-10, 14:06   #8
שחרון
מנהל
 
האווטאר של שחרון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מתחת לרכב....
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT אבארט'
הודעות: 1,555
מגן סעפת עולה בסביבות 700 ש"ח לא כולל עבודה!
__________________
ירוק ומגרד אספלט ....ומתקשר למע"צ
שחרון מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-02-10, 14:11   #9
superanime30
Member
 
האווטאר של superanime30
 
תאריך הצטרפות: Feb 2010
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: PUNTO SPICE HGT
הודעות: 55
רגע, הדוד זה לא מאחורה ? כי הרעש הוא מקדימה ולא מאחורה
superanime30 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-02-10, 14:52   #10
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
יש לך שניים, אחד במרכז, ואחד מאחור.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
רעידות.התחממות וטורים גבוהים shlomi69699 בראבו - טכני 2 28-11-09 21:13


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 08:23.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד