![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: אזור
הגלגלים שלי: גאלאנט
הודעות: 616
|
לגבי הרעש כמו שאמרו לך עקוב אחר האגזוז (סעפת, דודים וממיר) תבדוק מה מרעיש מהם.
והטורים לפי דעתי עומדים על לא פחות מ-3 במהירות 100 . |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Feb 2010
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: PUNTO SPICE HGT
הודעות: 55
|
רענן כן הרעש גם בניוטרל וקייבמן גם בהילוך משולב כאשר עוזב גז , האם זה לא "בריא" לסוע ככה בכלל? או אם יכול לגרום נזק גדול יותר ?
ואם משהו יודע כמה יכול להיות העלויות של זה? ובנוגע לטורים נרגעתי, כי שלי ב100 על 2.9 - 3.0 תודה רבה לכם |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
עם המצמד מתעסקים כמה שפחות. זה אולי קצת משעשע, אבל רק כאשר באמת מחליפים הילוך.
להיות תמיד בהילוך הנכון זו מיומנות שצריך ללמוד. כאשר כן תשלוט בה, תוכל להישאר בהילוך משולב הרבה יותר זמן. זה טוב יותר למצמד, זה טוב יותר לנסיעה וזה בטיחותי יותר. אם אתה מבצע פניה, ובאמצע הפניה או לפני לוחץ על המצמד ומבצע את הפניה בניוטרל, זו לא נהיגה נכונה. כנ"ל גם לגבי הורדת הילוך באמצע פניה. שוב, עניין של מיומנות. עכשיו לגבי הסוגיה שהעלת, לתאר דרך המקלדת זה קשה, ובכל זאת, איזה סוג של רעש זה? נקישות מתכתיות? הבדיקה הפשוטה כרגע לפחות תהיה לבדוק ויזואלית את מצב מגן הסעפת בקדמת המנוע. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Feb 2010
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: PUNTO SPICE HGT
הודעות: 55
|
הרעש לא נשמע לי כמו נקישות מתכתיות אלא כמו שציינתי למעלה כמו גרגור כזה אה ועוד משהו שאני מעביר בטורים נמוכים הילוך פחות מ 2.5 אז כמעט ואין את הרעש .
ואם תוכל להסביר לי איך לנהוג כמו שצריך באוטו' החלפת הילוכים והכל בטורים הנכונים אני נורא ישמח . תודה על העזרה |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
זה לא יכול להעשות דרך המקלדת, אבל הקו המנחה הוא להימצא בהילוך המתאים לאופי הנסיעה בכל רגע נתון.
להימצא בהילוך הנכון אומר, לא לבצע פניות בניוטרל (לא משנה אם אתה לוחץ על המצמד או שפיזית העברת לניוטרל), לא לגלוש לרמזור בניוטרל (שזה אומר לבלום בצורה נכונה על ידי שילוב של בלמים + בלימת מנוע) הורדת הילוכים נעשית בזמן בלימה בקו ישר, לא בזמן בלימה בסיבוב (זה כבר עניין בטיחותי יותר) ועוד' זה לפעם אחרת. קצת גלשנו מהנושא העיקרי כאן. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Feb 2010
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: PUNTO SPICE HGT
הודעות: 55
|
כן נכון אתה צודק, בכל מקרה תודה כי הרבה ממה שאמרת הייתי עושה לא נכון וטוב שאמרת. עכשיו לנושא , יש לך מושג לגבי עלות של המגן סעפת בחברה ? או בכל מקום אחר ? האם הוא רגיל או ב HGT מיוחד ?
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
|
צטט:
זה קורה שאתה עוזב את הגז בהילוכים נמוכים וגם במקום בין 2500 ל 3500 סל"ד. דוד אמצעי מקורי מאוד יקר תנסה למצוא משהו חליפי. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מתחת לרכב....
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT אבארט'
הודעות: 1,555
|
מגן סעפת עולה בסביבות 700 ש"ח לא כולל עבודה!
__________________
ירוק ומגרד אספלט ....ומתקשר למע"צ
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Feb 2010
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: PUNTO SPICE HGT
הודעות: 55
|
רגע, הדוד זה לא מאחורה ? כי הרעש הוא מקדימה ולא מאחורה
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
יש לך שניים, אחד במרכז, ואחד מאחור.
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| רעידות.התחממות וטורים גבוהים | shlomi69699 | בראבו - טכני | 2 | 28-11-09 21:13 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד