![]() |
רעש וטורים בפונטו HGT
שלום לכולם ,
קניתי שבוע שעבר פונטו HGT 2001, כשנסעתי באותו יום לאחר הקניה שמתי לב לרעש שנוצר כשאני מוריד את הרגל מהגז משהו כמו גררררר ושאני מכניס להילוך הבא הוא בדרך כלל ישר נפסק או לפעמים נמשך איתו מעט עם הגז ומפסיק. האם למשהו ממכם בעלי הHGT קרה משהו דומה ? או כמו מה זה בעצם נשמע ? אשמח אם תעזרו לי . ועוד שאלה קטנה , כמה שעון הטורים שלי צריך להיות במהרות של 100 קמ"ש בהילוך חמישי? תודה מראש, |
האם הרעש הזה קיים גם בניוטרל בעת לחיצה על הדוושה?
אני חושב לכיוון מגן סעפת הפליטה. |
צטט:
עוזב גז כאשר ההילוך משולב? לחלק השני, אם אתה על המידה המקורית הצרה (185/55), בין 2500 ל 3000. על המידה הרחבה יותר (195/45) זה קצת פחות מ3000. |
תבדוק או ממיר קלטיטי מפורק.
או שהמגן סעפת פליטה צמוד למנוע בין ברדיאטור למנוע קרועה ולכן מקרקשת. |
לגבי הרעש כמו שאמרו לך עקוב אחר האגזוז (סעפת, דודים וממיר) תבדוק מה מרעיש מהם.
והטורים לפי דעתי עומדים על לא פחות מ-3 במהירות 100 . |
רענן כן הרעש גם בניוטרל וקייבמן גם בהילוך משולב כאשר עוזב גז , האם זה לא "בריא" לסוע ככה בכלל? או אם יכול לגרום נזק גדול יותר ?
ואם משהו יודע כמה יכול להיות העלויות של זה? ובנוגע לטורים נרגעתי, כי שלי ב100 על 2.9 - 3.0 תודה רבה לכם |
עם המצמד מתעסקים כמה שפחות. זה אולי קצת משעשע, אבל רק כאשר באמת מחליפים הילוך.
להיות תמיד בהילוך הנכון זו מיומנות שצריך ללמוד. כאשר כן תשלוט בה, תוכל להישאר בהילוך משולב הרבה יותר זמן. זה טוב יותר למצמד, זה טוב יותר לנסיעה וזה בטיחותי יותר. אם אתה מבצע פניה, ובאמצע הפניה או לפני לוחץ על המצמד ומבצע את הפניה בניוטרל, זו לא נהיגה נכונה. כנ"ל גם לגבי הורדת הילוך באמצע פניה. שוב, עניין של מיומנות. עכשיו לגבי הסוגיה שהעלת, לתאר דרך המקלדת זה קשה, ובכל זאת, איזה סוג של רעש זה? נקישות מתכתיות? הבדיקה הפשוטה כרגע לפחות תהיה לבדוק ויזואלית את מצב מגן הסעפת בקדמת המנוע. |
הרעש לא נשמע לי כמו נקישות מתכתיות אלא כמו שציינתי למעלה כמו גרגור כזה אה ועוד משהו שאני מעביר בטורים נמוכים הילוך פחות מ 2.5 אז כמעט ואין את הרעש .
ואם תוכל להסביר לי איך לנהוג כמו שצריך באוטו' החלפת הילוכים והכל בטורים הנכונים אני נורא ישמח . תודה על העזרה |
זה לא יכול להעשות דרך המקלדת, אבל הקו המנחה הוא להימצא בהילוך המתאים לאופי הנסיעה בכל רגע נתון.
להימצא בהילוך הנכון אומר, לא לבצע פניות בניוטרל (לא משנה אם אתה לוחץ על המצמד או שפיזית העברת לניוטרל), לא לגלוש לרמזור בניוטרל (שזה אומר לבלום בצורה נכונה על ידי שילוב של בלמים + בלימת מנוע) הורדת הילוכים נעשית בזמן בלימה בקו ישר, לא בזמן בלימה בסיבוב (זה כבר עניין בטיחותי יותר) ועוד' זה לפעם אחרת. קצת גלשנו מהנושא העיקרי כאן. |
כן נכון אתה צודק, בכל מקרה תודה כי הרבה ממה שאמרת הייתי עושה לא נכון וטוב שאמרת. עכשיו לנושא , יש לך מושג לגבי עלות של המגן סעפת בחברה ? או בכל מקום אחר ? האם הוא רגיל או ב HGT מיוחד ?
|
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 08:00. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©