![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
לקראת סוף הקיץ, והכל היה תקין לבינתיים.
מעניין העניין הזה. אם זה אכן המצב, אני אגש לחיים שוב ואבקש החלפה לחלק השני. אולי באמת עדיף מעט קור על מעט חום ![]() החלק שהרכיבו לי היה במלאי אגב, לא הוזמן במיוחד. 60653946 F - טרמוסטט A156 A147 HGT כך רשום בחשבונית. נערך לאחרונה על ידי Caveman : 02-02-10 ב 00:23. |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
|
צטט:
זה יהיה רק בסוף שבוע כי אני כרגע בחופש ואני עם הנייד ואין לי את הנתונים איתי. אני ימצא גם את הגרפים של 2 הטרמוסטטים ואת ההבדלים בינהם מבחינת פתיחה וסגירה לפי טמפרטורה ככה גם נבין בדיוק מה השיפור שבוצע. מה שבטוח שזה לא המק"ט המקורי שמגיע עם הרכב כי בחלק המקורי שבא עם הרכב הפתיחה המלאה של הטרמוסטט היא הרבה יותר מוקדמת בגלל זה בחורף וכשקר לוקח זמן לשעון להגיע לחצי. אני יעשה עבודת מחקר חדשה בנושא גם אותי זה מסקרן. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto HGT
הודעות: 117
|
זה המק"ט שרשם גדעון?
אם כן אני אבדוק אם יש במוסך שבו אני ילך לטפל, לפני שאני יכנס לטיפול של יישור הקו שאני דוחה קצת יותר מדי זמן.
__________________
http://img162.imageshack.us/img162/9729/benda36ja1.jpg "אופי פעולת המנוע דומה לזה של גז מדמיע, איך שהוא מתחיל לפעול אתה מתחיל לבכות"... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
גם אצלי ב-HGT שהייתה בימים קרים בנסיעה מחוץ לעיר המחוג היה יורד מעט מהרבע. בתוך העיר או בימים חמים הוא תמיד היה על החצי.
שמעתי מעוד כמה בעלי HGT שזה המצב אצלהם ולכן לא החלפתי תרמוסטט.
__________________
seat ibiza 20vt |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
|
אין ספק שפיאט החליפה את הטרמוסטט למק"ט אחר. אצלי ברכב החלפתי כבר פעמיים טרמוסטט למק"ט המקורי וחימום הרכב בימים קרים לא השתנה בכלל אלא נשאר זהה לחלוטין כמו הטרמוסטט הקודם.והוא גם לא היה תפוס או משהו דומה מכיוון שבדקתי אותו לאחר הפירוק מהרכב והוא נפתח ונסגר בצורה תקינה.
אני בסוף שבוע יבדוק את עניין המק"ט החדש לעומק. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Feb 2008
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: Punto Abarth 2003
הודעות: 1,115
|
גם אני .
__________________
חרטה , עזוב אותך ,הלאה ...(מיכאל 2010)
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto HGT
הודעות: 117
|
העניין הוא שבחודשיים האחרונים שבהם הרכב בבעלותי, מעולם, לא קרה מצב שנסעתי והחום מנוע הצביע על החצי באופן יציב, מלבד בעמידות ממושכות עם הרכב מונע במצב סרק.
בסופ"ש הקרוב אני מתכוון להיכנס סוף-סוף לטיפולון יישור קו עם הנסיכה שלי במורשה פיאט בעכו (פאטין אם אני לא טועה) היחידי בצפון שנראה לי נורמלי, אני יתן לו את המק"ט שרשם גדעון ונראה אם יש על מה לדבר.
__________________
http://img162.imageshack.us/img162/9729/benda36ja1.jpg "אופי פעולת המנוע דומה לזה של גז מדמיע, איך שהוא מתחיל לפעול אתה מתחיל לבכות"... |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| חום מנוע לא יציב | Tzvika 16V | פונטו - טכני | 2 | 04-07-09 10:04 |
| סל"ד לא יציב בהילוך D בירידות (מוזר, אני יודע) | Ron_Dadon | פונטו - טכני | 8 | 18-02-09 18:39 |
| חום מנוע יציב על חצי-ללא וונטה? | yaniv hgt | פונטו - טכני | 3 | 22-06-08 11:37 |
| סל"ד לא יציב בפונטו (תקלה!!! זו לא כותרת, ערוך) | פורום הגראז' | 12 | 03-09-07 21:49 | |
| ספייס SX - א-מסנן הדלק ב-סל"ד לא יציב | פורום הגראז' | 1 | 27-03-07 09:21 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד