![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
מנהל
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו elx ידנית / מאזדה 6
הודעות: 1,645
|
דוושת ברקס קשה
טוב עשיתי חיפוש, פה ועוד כמה פורומים ולא מצאתי תשובה
אתמול דוושת הברקס התחילה להיות קשה, כאשר לא מניעים את הרכב היא פשוט אבן! לאחר ההנעה מרגישים שהיא לא יורדת עד הסוף, ובכל לחיצה על הדוושא שומעים רעש כמו ניפוח של משהו, כמו מפוח אוויר. לאחר כיבוי המנוע ניתן עדיין ללחוץ על הברקס ולאט לאט הטווח יורד והדוושה שוב הופכת לאבן. האוטו עדיין עוצר כרגיל, אך ברור שמשהו לא תקין וצריך לטפל בו. תודה רבה לעוזרים ערן עריכה: מהידע הדל שצברתי מהאינטרנט על הנושא, הבנתי שהבעייה יכולה להיות ה"בוסטר" ואמרו לבדוק שהחוטים שמתחברים אליו תקינים אם אני הבנתי מה זה הבוסתר נכון (העיגול השחור הגדול מעל דוושות ההילוכים בתא המנוע) ראיתי שיש צינור שמחובר אליו שנראה תקין מאיזור הבית מצערת, ואז שמתי לב לחיבור שיושב באוויר באותו איזור. האם זה יכולה להיות התקלה? צירפתי תמונות של הצינור והיכן הוא ישב, אם מישה מזהה אותו ויודע למה הוא משמש ולאן לחבר אותו אשמח אם יגיד לי ![]()
__________________
2002 Fiat Punto MK2 ELX Manual "Low N' Slow" נערך לאחרונה על ידי dodihob : 17-01-10 ב 13:05. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
הקונקטור שצילמת לא קשור לעניין. זה קונקטור לשימושים שאצלך כנראה אין באוטו. (הצמת חשמל כנראה סטנדרטית בין כל הדגמים).
אל הבוסטר מגיע צינור וואקום, וצריך לבדוק שאין בו סדקים או קרעים. אופציה נוספת היא קרע בדיאפרגמה של הבוסטר. זה שלאחר כיבוי המנוע אתה יכול ללחוץ בערך פעמיים ואז הדוושה הופכת לאבן זה תקין לחלוטין.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
מנהל
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו elx ידנית / מאזדה 6
הודעות: 1,645
|
בקשר לכבל, צודק לחלוטין. זה אותו מנוע של הפונטו הרציפה ולכן יש את הכבל שמעביר את נתוני ה-drive, reverse למחשב שהוא לא מחובר אצלי.
יום שלישי על הבוקר אני אצל חיים, נקווה שזה רק הצינור ולא הבוסטר עצמו
__________________
2002 Fiat Punto MK2 ELX Manual "Low N' Slow" |
|
|
|
|
|
#4 |
|
מנהל
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: ספייס HGT
הודעות: 582
|
זה תקין לחלוטין אני לא רואה איפה בעיה ?
אם אתה מכבה את האוטו ולוחץ ברקס כמה פעמים והוא נהיה אבן,זה הגיוני כי אתה דוחס כנגד המשאבה ואז זה נהיה אבן(או משהו בסגנון ). אבל אין לך מה לדאוג אתה יכול לעשות סקר בין כולם, וכולם יגידו לך אותו הדבר שזה המצב אצל כולם. אצלי זה אותו הדבר כשאני מכבה ולוחץ מספר פעמים הוא נהיה אבן.
__________________
הבית שלי SM Tuning |
|
|
|
|
|
#5 |
|
מנהל
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו elx ידנית / מאזדה 6
הודעות: 1,645
|
כן, אבל הוא התחיל לעשות רעש של אוויר בכל לחיצה,
והטווח של הדוושה התקצר, זה עדיין נשמע תקין?
__________________
2002 Fiat Punto MK2 ELX Manual "Low N' Slow" |
|
|
|
|
|
#6 |
|
מנהל
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: ספייס HGT
הודעות: 582
|
כן אין לך מה לדאוג, כל עוד אחרי הנעה הכל מסתדר זה תקין.
__________________
הבית שלי SM Tuning |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
אם זה קורה רק שהרכב כבוי, זו לא תקלה.
הבוסטר לא עובד ולכן קשה לך ללחוץ לאחר שאתה "מדמם" את כל המערכת. שוב, אם הכל תקין בזמן שהרכב עובד, אין מה לדאוג. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: בית שמש
הגלגלים שלי: הונדה האצ'בק
הודעות: 359
|
הקונקטור שצולם שייך למחשב הרכב, אם אני לא טועה.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
מנהל
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו elx ידנית / מאזדה 6
הודעות: 1,645
|
טוב, לכל אלה שאומרים שהמצב שלי תקין והפרחתם בי תקווה, אז אני עכשיו כמעט ובטוח שהמצב אינו תקין.
לחיצה חזקה וממושכת על הברקס גורמת לירידה בסל"ד לסביבות ה-500 סל"ד מבעל מקצוע מקארספורום בנושא דומה: בגלל שציינת שיש לך עלייה של טורים בלחיצה על דבשת הבלם -הגורם ככול הנראה הוא שוב מגבר הבלם הדיאפרגמה שלו נקרעה והמנוע יונק אוויר לא דרך המצערת אשר בעיתו עולים סיבובי המנוע.-אך גם אין הגברת בלימה פניאומטית. נראה לי אפשר ע"פ הסימפטומים שלי לשלול את ההבחנה (דיאפרגמה נקרעה) מכיוון שהסל"ד אצלי יורד, לדעתי הגיוני בריחת ואקום, מכיוון שבלחיצה ממושכת על הבולם לא נוצר וואקום (האוויר בורח) - לכן השסתום החד כיווני נשאר פתוח (בנסיון ליצור וואקום) - מה שגורם לאיבוד אוויר מן המנוע ולירידת סל"ד 1. האם מה שרשמתי הגיוני? 2. מהיכן יכול לברוח הוואקום? רק מהצינור? (ברור שעדיין אגש למוסך אך אני מנסה להבין את המערכת) תודה רבה לכל העונים מעניין כל הסיפור הזה
__________________
2002 Fiat Punto MK2 ELX Manual "Low N' Slow" נערך לאחרונה על ידי dodihob : 18-01-10 ב 16:46. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| HGT 2001 דוושת קלאץ עצלנית | AUTOGO | פונטו - טכני | 28 | 31-01-10 04:40 |
| תגובה/תגובת דוושת הגז בספייס (2001) | רקובי | פונטו - טכני | 3 | 01-08-08 21:46 |
| דוושת מצמד חורקת. | simon377 | פונטו - טכני | 4 | 10-04-08 22:33 |
| רעידות ברכב בעת לחיצה על דוושת הגז | eliran_a | אונו - טכני | 3 | 01-04-08 17:25 |
| דוושת קלאצ' נתקעת | פורום הגראז' | 6 | 03-07-06 15:47 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד