מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט אונו 45, 1.0, 92'
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה-פונטו ספייס שלי אחרי פוליש ווקס
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

החלפת נורות באוטו!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט אונו 45, 1.0, 92'
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 17-01-10, 23:23   #1
Michael
מנהל
 
האווטאר של Michael
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: ספייס HGT
הודעות: 582
כן אין לך מה לדאוג, כל עוד אחרי הנעה הכל מסתדר זה תקין.
__________________
הבית שלי SM Tuning
Michael מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 18-01-10, 00:24   #2
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
אם זה קורה רק שהרכב כבוי, זו לא תקלה.
הבוסטר לא עובד ולכן קשה לך ללחוץ לאחר שאתה "מדמם" את כל המערכת.

שוב, אם הכל תקין בזמן שהרכב עובד, אין מה לדאוג.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-01-10, 15:32   #3
moty003
Senior Member
 
האווטאר של moty003
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: בית שמש
הגלגלים שלי: הונדה האצ'בק
הודעות: 359
הקונקטור שצולם שייך למחשב הרכב, אם אני לא טועה.
moty003 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-01-10, 16:12   #4
dodihob
מנהל
 
האווטאר של dodihob
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו elx ידנית / מאזדה 6
הודעות: 1,645
טוב, לכל אלה שאומרים שהמצב שלי תקין והפרחתם בי תקווה, אז אני עכשיו כמעט ובטוח שהמצב אינו תקין.
לחיצה חזקה וממושכת על הברקס גורמת לירידה בסל"ד לסביבות ה-500 סל"ד

מבעל מקצוע מקארספורום בנושא דומה:
בגלל שציינת שיש לך עלייה של טורים בלחיצה על דבשת הבלם -הגורם ככול הנראה הוא שוב מגבר הבלם הדיאפרגמה שלו נקרעה
והמנוע יונק אוויר לא דרך המצערת אשר בעיתו עולים סיבובי המנוע.-אך גם אין הגברת בלימה פניאומטית.


נראה לי אפשר ע"פ הסימפטומים שלי לשלול את ההבחנה (דיאפרגמה נקרעה) מכיוון שהסל"ד אצלי יורד,
לדעתי הגיוני בריחת ואקום, מכיוון שבלחיצה ממושכת על הבולם לא נוצר וואקום (האוויר בורח) - לכן השסתום החד כיווני נשאר פתוח (בנסיון ליצור וואקום) - מה שגורם לאיבוד אוויר מן המנוע ולירידת סל"ד
1. האם מה שרשמתי הגיוני?
2. מהיכן יכול לברוח הוואקום? רק מהצינור?
(ברור שעדיין אגש למוסך אך אני מנסה להבין את המערכת)
תודה רבה לכל העונים
מעניין כל הסיפור הזה
__________________
2002 Fiat Punto MK2 ELX Manual
"Low N' Slow"

נערך לאחרונה על ידי dodihob : 18-01-10 ב 16:46.
dodihob מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
HGT 2001 דוושת קלאץ עצלנית AUTOGO פונטו - טכני 28 31-01-10 04:40
תגובה/תגובת דוושת הגז בספייס (2001) רקובי פונטו - טכני 3 01-08-08 21:46
דוושת מצמד חורקת. simon377 פונטו - טכני 4 10-04-08 22:33
רעידות ברכב בעת לחיצה על דוושת הגז eliran_a אונו - טכני 3 01-04-08 17:25
דוושת קלאצ' נתקעת פורום הגראז' 6 03-07-06 15:47


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 13:58.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד