![]() |
|
![]() |
אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Sep 2009
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: uno 999cc 45
הודעות: 17
|
בעיית חימום (מזגן) - פיאט 45
שלום רב,
עכשיו שהגיע החורף ואני נכנס לפיאט שמתי לב שיותר קר בה מאשר בחוץ! האוטו קפוא! החימום לא עובד ובכלל שאני מדליק את המזגן נכנס לי עלים יבשים לרכב!! אין לי מושג איך הגיעו עלים למזגן אבל בכל מקרה אפשר לשמוע קצת הסבר על מערכת המיזוג בפיאט כדי שאני יסתכל וינסה להבין מה הבעיה? ובכלל חימום הרי בא מחום המנוע לא? האם בכל זאת אני אמור להרגיש שהרכב "חלש" יותר? והאם זה משפיע על צריכת הדלק? בתודה מראש רועי פיאט 45 999CC 1993 קרבורטור |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: 500 TwinAir Sport 2012 ידני
הודעות: 549
|
קודם כל, אין קשר בין מזגן לחימום, זה 2 מערכות שונות. החימום עובד בעזרת החום של הנוזל קירור של המנוע, ולכן הוא גם יעבוד רק מתי שהאוטו התחמם כבר, ולא איך שאתה נכנס לאוטו. (ככה זה בכל אוטו, לא רק באונו)
באונו יש ברז שקובע אם החימום מופעל או לא, והוא לרוב נסתם או מתפרק, תסתכל בפורום אונו טכני, בדיוק כתבתי לפני כמה ימים איך החימום אצלי באונו תוקן.
__________________
עכשיו יש 500 TwinAir Sport 2012 ידנית אדומה הפיאטים הקודמים שלי: פנדה 2006 ידנית, פונטו 2000 60sx, אונו 1993 45s |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Sep 2009
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: uno 999cc 45
הודעות: 17
|
איפה זה?
לא הצלחתי למצוא את הברז הזה שדיברת עליו.
הבנתי שלא פירקת את הדשבורד אז למעשה כל העבודה היא באיזור המנוע? ואיך נראה הברז הזה? עקבתי אחרי הצינורות של המים ולא מצאתי שהם עוברים ברז רק לרדיאטור ומשם למנוע. אם תוכל להעלות תמונה או להסביר ביותר פירוט מה צריך לפרק כדי לראות את הברז. בכלל אם תוכל לרשום לי מין מדריך קטן כזה שלב אחרי שלב זה יהיה מצויין. לא צריך מדריך ענק ורשימת כלים פשוט צעדים גדולים אני כבר יבין.. תודה שוב על המענה המהיר |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: 500 TwinAir Sport 2012 ידני
הודעות: 549
|
עכשיו אני לא בבית ואני כותב ממחשב בגודל 10 אינץ' עם אינטרנט לא בדיוק יציב
![]() בעקרון צריך לעשות גישור זמני במנוע בין 2 הצינורות מים שנכנסים לקיר אש (אני יביא תמונה מחר) עכשיו אתה שם כלי גדול למים מתחת לברז (שאני יביא גם אילו תמונות), ואתה מפרק את הברז. עכשיו אתה מחבר צינור גינה בצורה כמה שיותר "הרמטית" לחיבור של הצינור בקיר אש ופותח עם זרם חזק, המים יצאו מהמקום של הברז בדשבורד ביחד עם כל מה שסותם את הרדיאטור חימום. אחרי שיצאו מים נקיים בלי חלודה ובוץ אתה מחבר הכל בחזרה והחימום אמור לעבוד.. אם יש מזגן תוצרת הארץ אז יהיה לך מתחת לדשבורד צינור פלסטיק שמחובר מ2 הצדדים עם צינורות נייר. (לפחות אצלי היה) מכיוון שהוא מסתיר שמה את כל עסק אז צריך לקרוע\לפרק את הצינור נייר ולהוציא את ה2 ברגים שמחזיקים את הצינור פלסטיק.
__________________
עכשיו יש 500 TwinAir Sport 2012 ידנית אדומה הפיאטים הקודמים שלי: פנדה 2006 ידנית, פונטו 2000 60sx, אונו 1993 45s |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: 500 TwinAir Sport 2012 ידני
הודעות: 549
|
כמעט שכחתי להעלות תמונות
![]() פה אפשר לראות את הצינורות של החימום, אלה שמאחורי הפילטר אוויר. יש שמה 2 צינורות אחד מעל השני שנכנסים לקיר אש. לפני כל העבודה צריך לנתק אותם מהמקום ולגשר אותם אחד אל השני. הזרימה מהם אצלי לא הייתה גדולה, רק כמה טיפות, אבל עדיף לגשר לזמן העבודה. פה יש תמונה של החלק שצריך לפרק, הברז חימום: http://cgi.ebay.co.uk/HEATER-VALVE-F...#ht_872wt_1167 אתה תראה אותו באוטו מתחת לדשבורד מהצד של הנוסע, אחרי שתפרק את הצינור של המזגן שמסתיר.
__________________
עכשיו יש 500 TwinAir Sport 2012 ידנית אדומה הפיאטים הקודמים שלי: פנדה 2006 ידנית, פונטו 2000 60sx, אונו 1993 45s |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Sep 2009
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: uno 999cc 45
הודעות: 17
|
מצאתי אותו?
תודה על התשובה והתמונות אבל היום פירקתי את הפלסטיק שבצידי הקונסולה (מימין לדוושות) ולא מצאתי את הברז אלא מצאתי משהו שנראה כמו הברז רק שהוא היה בצד השני - ז"א בצד של הנוסע ולא בצד הנהג מתחת להגה. יכול להיות?
מחובר אליו צינור עם בנד ועוד צינור דק (מה זה?) והוא תפוס עם 2 ברגים שבלתי אפשרי להגיע אליהם! איך אתה הצלחת בלי לפרק את כל הפלסטיק שברכב?! האם יש דרך אחרת להגיע אליהם? או איזה כלי מיוחד? ועוד דבר, שאני מסובב את החוגה של הטמפרטורה של האוויר הוא כאילו נתקע שאני מעביר לחימום האם זה בגלל שהברז סתום? שוב תודה על התשובות המהירות ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: 500 TwinAir Sport 2012 ידני
הודעות: 549
|
הברז באמת נמצא בצד של הנוסע
![]() את הברז לא אני אישית פירקתי אלא אבא שלי אבל הוא לא השתמש בשום כלי מיוחד בשביל זה ולא פירק שום דבר חוץ מהצינור הזה של האוורור (מהצד של הנוסע כמובן). בקשר לחוגה שאמורה לפתוח את החימום, גם אצלי לפעמים היא לא מסתובבת כמו שצריך, אבל זה עובד. תסובב את החוגה ותראה אם היא מזיזה משהו בברז, אולי סתם החוגה לא עובדת טוב. היא אמורה להסתובב בלי קשר לסתימה, אבל אל תשאף לסיבוב חלק ונעים ![]()
__________________
עכשיו יש 500 TwinAir Sport 2012 ידנית אדומה הפיאטים הקודמים שלי: פנדה 2006 ידנית, פונטו 2000 60sx, אונו 1993 45s נערך לאחרונה על ידי liorwohl : 22-12-09 ב 20:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Sep 2009
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: uno 999cc 45
הודעות: 17
|
אז רגע
בתקווה שאני יצליח מחר להגיע לברגים האלה ולפרק את הברז, לא הבנתי למה אני צריך לגשר את 2 הצינורות שמגיעים לקיר האש הרי מה שאני עושה זה לחבר את אחד הצינורות לצינור מהגינה ולתת לו זרם עד שייצאו מים נקיים מתוך הרכב לדלי. זה לא אמור להשפיע על כל הסירקולציה של המים.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
שלום RO-E.
בתמונה שliorwohl פירסם רואים את 2 יציות של רדיאטור חימום. (מסומן בכחול) אתה מפרק את הצינורות מ 2 היציאות האלה, מגשר בין 2 הצינורות שפירקת (לא בין 2 היציאות), וזה כדי שלא ישפך לך נוזל קירור. עכשיו אתה מחבר צינור של גינה לאחד היציאות של רדיאטור חימום. (כדאי גם לחבר צינור רגיל ליציאה שניה ולכוון את הצינור לכיוון הרצפה, שלא ישפריץ לכיוון מנוע), מפעיל זרם ויאללה ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
היי רועי, ההגעה לברז מעט מסורבלת.
ברוב המקרים הצינורות גומי פשוט נכנסים מתא המנוע לברז חימום ואין אפשרות לנתק אותם מהצד של המנוע בלבד. אם הבורר טמפ' שלך לא מסתובב באופן מלא, בדוק שאין משהו שחוסם אותו או נתפס בכבל של הטמפ'. לדעתי עדיין הדרך הכי קלה לתקן אותו - זה לפרק את כל הדשבורד החוצה.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
בעיית מזגן פיאט פונטו 96 HDS | rafi872 | פונטו - טכני | 2 | 03-09-08 09:31 |
בעיית חימום שלא נפתרת... | תומר | טמפרה - טכני | 13 | 21-07-08 17:45 |
טמפרה 95 - בעיית חימום | פורום הגראז' | 5 | 29-03-07 15:59 | |
[אונו 93 מזגן מקורי] חימום לא עובד | פורום הגראז' | 1 | 12-11-06 04:03 | |
בעיית חימום ומזגן | פורום הגראז' | 1 | 01-01-06 22:57 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד