![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jul 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto ELX
הודעות: 78
|
תודה רבה על התגובה
למרות שלפני שאני מתחיל את כל התהליך, מצאתי בחיפוש באינטרנט מקרה זהה אחד לאחד למקרה שלי ששם המליצו לבדוק קודם כל את הנגד של המהירות הראשונה של המאורר, יכול להיות שהוא שרוף או הכבלים שלו ולכן הוא מתחיל לעבוד במהירות הגבוהה יותר רק כשהחום מנוע עולה...
פשוט המקרה שמצאתי ממש זהה אז אני אנסה קודם את זה ![]() אבל תודה רבה על התגובות! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
אכן הנגד יהיה הדבר הראשון לבדוק.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
מהירות ראשונה לא נכנסת לפעולה!
צריך לקצר את הפינים שמתחברים לנגד ולראות האם מאוורר נכנס לפעולה בדיוק ב"חצי". כך תוכל לבדוק האם זה נגד או יוניט חום. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jul 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto ELX
הודעות: 78
|
אוקיי אז בדקתי
שיחקתי קצת עם הכבלים של הנגדים ונסעתי לסיבוב
והמאורר ניכנס לפעילות במהירות הראשונה כשהאוטו עומד על החצי (מבחינת חום) ובאמת הוא לא מתחמם לי בעמידה... יכול להיות שמשחק עם הכבלים פתר את הבעיה... תודה רבה בכל מקרה לכולם |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
כנראה מגע רופף.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
היא עוד תשוב...
אני ממליץ לך לפרק את הנגד, לנקות לו את הרגליים ולסדר את המחברים אליו.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jul 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto ELX
הודעות: 78
|
אוקיי אז הבעיה כן חוזרת
אבל אני בטוח שזה לא המהירות הראשונה של המאורר, שאני יודע בוודאות שהוא עובד.
אבל האוטו ממשיך להתחמם בצורה אקראית לחלוטין בעמידות ברמזורים (או יותר בפקקים כי זה מה שיש הכי הרבה). מה נראה לכם הבעיה? רדיאטור סתום או טרמוסטט לא תקין? המדחום לא עובד את 3/4 ז"א הכי גבוה שהוא מגיע זה לשם, בלי להיכנס לחלק האדום. לפעמים אפילו בין החצי ל3/4. יש למישהו מושג למה זה קורה? שאני אדע, כי מחר אני רוצה לקחת את האוטו למוסך. נ.ב. אם כבר מוסך אני צריך המלצה למוסך טוב באזור הוד השרון/כפר סבא תודה! |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| אוטו מתחמם בעמידה | geniasa | טמפרה - טכני | 8 | 06-08-09 22:27 |
| הרכב מתחמם בעמידה כמו רמזורים | kadosh1 | פונטו - טכני | 21 | 01-07-09 01:34 |
| ספייס 2002 התחממות, מאוורר רדיאטור לא נכנס לפעולה. | herman | פונטו - טכני | 2 | 17-05-09 23:54 |
| לכל חובבי הג'ימקאנות - ליגת MDC חוזרת לפעולה. | raanan_t | רכב כללי | 19 | 04-01-09 23:09 |
| נתקעתי עם האוטו. מנוע מתחמם, מאוורר לא עובד | stio | אונו - טכני | 17 | 24-04-08 18:55 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד