![]() |
בעמידה האוטו מתחמם מעט ומאוורר נכנס לפעולה
שלום לכולם!
לפני כחודשיים שלוש קניתי פיאט פונטו ספייס 2002 ELX בימים האחרונים שמתי לב שבעמידה ברמזורים האוטו מתחמם מעט (ז"א שהוא עולה מעל החצי, לאזור ה3/4) ואז ניכנס לפעולה המאורר או פאן שעושה את הרעש המוכר של הפיאט היותר ישנים. מה שמוזר לי הוא שאני לא זוכר שזה היה קורה כשקניתי את האוטו..לדעתי זה רק בתקופה האחרונה. ראוי לציין שהוא מתחיל לעבוד עם ובלי מזגן. ולא שמתי לב לזה בימים החמים של אוגוסט.. האם זה תקין? ד"א מיד שמתחילים לנסוע המד חום יורד משמעותית ודיי מהר חשוב לציין לחצי הסקאלה.. תודה! |
דחוף למוסך
תגש מהר למוסך כי תחממות מדי פעם יכולה לגרום לנזק בראש המנוע ככל שאתה מאחר
המצב יחמיר ויעלה יותר כסף אולי מנוע של המאוור כבר סוף ימיו או יש בעיה בנגדים או יוניט צריך לבדוק האם האוטו אוכל מים או שמן? |
לא אוכל שמן
אבל מים אני ממלא מדי פעם
למרות שגם נורא קשה לדעת אם צריך למלא מים או לא... לא מצליח להבין את מי שעיצב את המיכל מים הזה...יש שיטה יעילה וטובה לבדיקה של המים? |
אני בודק עם קרש דק ומסמן את נקודת המקסימום וממלא עד לשם בדוק לאחר שבוע מצב הנוזל.
זה שהמנוע צורך נוזל קירור מראה שיש בעייה אבל תבדוק לפי השיטה הנ"ל. אם אתה אומר שקניתה את הרכב לא מזמן וישנה התופעה סימן שבעל הרכב לא טיפל בבעייה. בזמן עמידה בלבד אם הרכב מתחמם או בנסיעה איטית הסיכויים לרדיאטור סתום . כמה ק"מ הרכב עשה |
אני אנסה את השיטה
אני אנסה א השיטה הזאת
האוטו עשה כמעט 160 אלף. בקרוב אני אכניס אותו לטיפול לחכות עד אז או לא? תודה על התגובות! |
לפי מצב טיפול הרכב ובק"מ כזה ועם חום מנוע ידע המוכר את הבעייה .
סיכויים טובים שפקום ראש הלך ואם כן החלף גם טרמוסטט יוניט וניקויי רדיאטור ונוזל פאראפלו מה שנקרא ישור קו למערכת הקירור |
תודה רבה על התגובה
למרות שלפני שאני מתחיל את כל התהליך, מצאתי בחיפוש באינטרנט מקרה זהה אחד לאחד למקרה שלי ששם המליצו לבדוק קודם כל את הנגד של המהירות הראשונה של המאורר, יכול להיות שהוא שרוף או הכבלים שלו ולכן הוא מתחיל לעבוד במהירות הגבוהה יותר רק כשהחום מנוע עולה...
פשוט המקרה שמצאתי ממש זהה אז אני אנסה קודם את זה :) אבל תודה רבה על התגובות! |
אכן הנגד יהיה הדבר הראשון לבדוק.
|
מהירות ראשונה לא נכנסת לפעולה!
צריך לקצר את הפינים שמתחברים לנגד ולראות האם מאוורר נכנס לפעולה בדיוק ב"חצי". כך תוכל לבדוק האם זה נגד או יוניט חום. |
אוקיי אז בדקתי
שיחקתי קצת עם הכבלים של הנגדים ונסעתי לסיבוב
והמאורר ניכנס לפעילות במהירות הראשונה כשהאוטו עומד על החצי (מבחינת חום) ובאמת הוא לא מתחמם לי בעמידה... יכול להיות שמשחק עם הכבלים פתר את הבעיה... תודה רבה בכל מקרה לכולם |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 23:43. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©