מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אונו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מאזדה 3 2006
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה- פיאט שלי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 12-10-09, 03:26   #16
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
אנני מכיר את החבר שמעלי, אך אל תאמר לחברים המכובדים פה אתם מדברים על מחשבים ושטויות.

אין לי בעיה שתאמר דברים מוטעים, אך לפחות אל תטעה אחרים.

הרכב המדובר הינו מודל 94, לפיכך אם זכרוני אינו בוגד בי מדובר ברכב עם הזרקה, ולא עם קרבורטור כפי שציינת.
יתרה מכך אם זכרוני אינו בוגד בי, כן מדובר ברכב בעל מחשב boshe לניהול הזרקת הדלק.

דהיינו שכן מדובר עם רכב בעל מחשב ו"שטויות" כדברייך.

אנני יודע מאין הבאת את הרעיון המדומיין שאונו 60 מודל 94 היא בעלת קרבורטור, אז דע שאונו 55 מודל 94 היא בעלת הזרקה, אז לא מן הנמנע שאונו 60 וודאי תיהיה עם הזרקה במודל הנוכחי.

עכשיו לאחר שסיימתי איתך, הרשה לי להתחיל עם פותח השרשור.

אתה מתאר כאן בעיה שכאשר הרכב מתחמם הרכב נכבה. הבנתי את הבעיה.
ראשית יעזור אם לפני שנמשיך לבדוק מתן דיאגונזה מדוייקת שתענה על השאלה ששאל אותך רפי לין, הוא שאל שאלה יפה, והוא וגם אני יודעים בדיוק למה הוא שאל אותך את השאלה הזו, אז אנא בדוק וענה לנו ממצאים עליה.

כמו כן, לא כתבת מה קורה לאחר שהרכב נכבה, האם הוא מניע חזרה בקלות? או האם יש סטרטר ולא ניתן להניע עד התקררות תא המנוע?

מבלי להכנס לפרטים ובמתן דיאגנוזה שיטחית אני יכול לתרום ולומר לך, חיישן מנוע סרק (וזאת נדע לאחר שתעשה את הבדיקה של רפי ותתן לנו תשובה), כמו כן יכול להיות גם מודול הצתה אלקטרוני ו/או מפלג.

במרבית המקרים בהחלפת מודולים, מדובר כפי שאמר רענן במודולים סיניים שהם בדיוק עושים את הבעיה שאתה מתאר, הם מתחממים ואז מפסיקים לעבוד. ולכן ברכבך חשוב לרכוש מודול הצתה אלקטרוני של חברת מגנטי מרלי. כמו כן, אותה הבעיה יכולה לקרות גם כאשר המפלג מתחיל להתעייף, אך את זה אפשר לשלול במידה ותאמר לי שלאחר שהרכב כבה, אתה נותן סטרטר חזרה והוא מניע.

בכל אופן נסה לכתוב יותר פרטים ולענות על השאלות של החבר רפי.

אך ככל הנראה חיישן מנוע סרק היות ואתה מציין שהרכב מקרטע, משמע טורים נמוכים, משמע אתה נותן דלק מאופן מלאכותי ומונע את הכיבוי שלו. ולכן הדיאגנוזה שלי היא מצטרפת להשערה של רפי.

לגבי המערכת, אם התקינו לך סאב וופר או צרכני חשמל כבדים, עשה בדיקה ולהבא כבה את המערכת על מנת לשלול אותה.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער

נערך לאחרונה על ידי saar : 12-10-09 ב 11:39.
saar מנותק   הגב עם ציטוט
 



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
הזמנת תושבות מנוע ל HGT מחול farmalot פונטו - טכני 10 30-06-11 20:20
רכב מקרטע ונכבה ספייס 2003 8V ran פונטו - טכני 1 07-06-09 12:38
פתאום הHGT מגמגם ונכבה בסל"ד סרק.. יד רעיון? agent5 פונטו - טכני 22 26-12-08 17:34
פיאט פונטו ELX 2001 כשהדלק מגיע ל 1/4 מיכל הרכב מתחיל לקרטע! Federbush פונטו - טכני 2 17-03-08 11:44
ויברציות בסל"ד מסויים פורום הגראז' 1 29-11-05 23:07


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 13:10.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד