מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   אונו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   הרכב מגיע לחום מסויים ונכבה (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=7435)

יוני 18-09-09 15:17

הרכב מגיע לחום מסויים ונכבה
 
שלום לכולם
יש לי בעיה ברכב שלי שפשוט משגעת אותי יש לי רכב פיאט אונו S60 שנת 94 ונפח מנוע 1100
הבעיה כשהרכב מגיע לחום שני פסיקים מתחת לחצי הוא מתחיל לקרטע ונכבה וככה זה כל הזמן ואם אני לוחץ על הגז אז הוא נתפס ולא נכבה מה יכולה להיות הבעיה?

ארילו 18-09-09 16:15

האם דוושת הגז נהיית קשה?
האם זה קורה גם כשהרכב עומד במקום?

יוני 18-09-09 17:05

דוושת הגז בסדר גמור והרוב זה מתי שאני עומד אם אני נוסע והחום עולה אז לא קורה כלום כי הרכב בתזוזה אבל אם אני עומד והרכב לא זז והחום עולה אז זה מה שקורה
ניסיתי להחליף מודול אבל גם זה לא עזר מה יכולה להיות הבעיה?

ארילו 18-09-09 17:44

בהנחה ומדובר בהזרקה חד נקודתית - תנסה לנתק את הכבל שמתחבר לחיישן בית מצערת כשזה קורה.

אם הפרפר לא נתקע, אני מניח שמדובר בבעיה חשמלית כלשהיא. אבל באמת שזה על סף הניחוש כשזה דרך האינטרנט.

upetar 18-09-09 18:51

יש ברז טרמי שממוקם על הסעפת יניקה,
 
אצלי זה סוגר מעבר ואקום שמרים טורים כשהמנוע קר.אצלך זה "אוטומחשב" אבל ניראה לי קשור לבעיה.בדוקבכיוון,ועדקן.

יוני 18-09-09 19:11

הלכתי למוסך ואמרו לי שהמודול זאת הבעיה בגלל שמתי שהמנוע מתחמם אז חוט נוגע בחוט משהו כזה ניסיתי להחליף מודול ולא עזר אני כבר לא יודע מה לעשות?

Lexxxa 18-09-09 19:45

אני חושב שתקלה בחיישן בית מצערת.
ממליץ לגשת למוסך המתמחה בהזרקות ולא למוסך כללי.

Ron_Dadon 19-09-09 11:22

ברגע שמתגלה בעיה במערכת המחשב של האונו זה סיוט.
היה לי בדיוק את אותו הרכב (94, 1100 הזרקה).

אצלי שהיה מדובר במודול הקטן שיושב על המפלג (דיסטריביוטור), לא תמיד החלפה שלו פתרה את העניין. קודם כל בדוק שהחיווט שלו תקין. טיפ נוסף - יש מודולים סיניים זולים כאלו שעולים כ-70 שקלים, ושווים בדיוק כך. אני אישית קניתי אחד כזה והחלפתי אותו פעמיים בחנות מכיוון שהוא לא היה תקין ובסוף התייאשתי וקניתי את המקורי (יקר יחסית, עלה כ250 שקלים) והופ הרכב חזר לעבוד כרגיל.

בעיה נוספת שהייתה לי בסיגנון הייתה בחיישן הטמפ'. אצלי הוא עשה בעיות דווקא בהנעה, לא היה משדר אות נכון למחשב הרכב ולכן לא היה מעשיר תערובת במנוע קר והרכב היה נכבה. יכול להיות שאצלך זה ההפך, הוא שולח אות לא נכון במנוע חם. העלות שלו נמוכה (עד 100 שקלים) והחלפה שלו פשוטה ביותר (מפתח 13 אם אני זוכר נכון, מבריגים אותו החוצה ומחברים את החדש - לא לשכוח לנקז אוויר ממערכת הקירור לאחר מכן, וכמו כן לשחרר לחץ ע"י פתיחת פקק המיכל לפני ההחלפה).

אפשרות אחרונה שאני חושב עליה זה אחד מהחיישנים על "ראש" ההזרקה עצמו. מכיוון שזה קורה במנוע חם, אני פוסל את מנוע הצעדים שתפקידו לדמות "צ'וק" במנוע קר. יתן כי חיישן מצב המצערת מזייף. קודם כל - עשה חיפוש בפורום, רפי לין רשם פעם איך לאפס את המערכת הזרקה של האונו המדוברת - יכול להיות שזה יעזור. אם זה לא עוזר, לצערך, מעטים עד כמעט לא קיימים המקומות שיתעסקו עם המערכת הזרקה של האונו, ולרוב מעדיפים לקנות את ה"ראש" של המערכת מפירוק, ולהחליף את כולו.

רפי לין 19-09-09 11:48

סבובי מנוע בסרק
 
עמוד עם מנוע פועל (ומזגן כבוי), הרם מכסה מנוע ושים לב אם התופעה מתחילה עם תחילת פעולת מאורר הרדיאטור ועדכן אותנו.
יתכן שמנוע הסרק אינו תקין (או הפיקוד החשמלי אליו) ותחילת פעולת מאורר הרדיאטור, שצורכת זרם חשמלי גבוה ומעמיסה האלטרנטור) גורמת לירידת סבובי המנוע ומנוע הסרק שאינו פועל לא מפצה מייד בהעלאת סובי הסרק.
בברכה - רפי לין :)

upetar 19-09-09 15:41

שלום ושנה טובה.
 
רפי הוא אמר שזה קורה שני קוים מיתחת לאמצע(על השעון)הרבה ליפני שהונטה ניכנסת.לכן אני חושב שמדובר על אחד מהברזים טרמים שעל הסעפת.אולי תגיד מה תפקידם במנועמחשב ניראה לי שזה צריך להיות הכיון,שנה טובה ופוריה לך ולכול חברי הפורום.


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 06:38.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©