![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| שיפורים וקוסמטיקה שיפורים וקוסמטיקה כלליים. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#11 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2009
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: פיאט פונטו אקטואל
הודעות: 164
|
צטט:
מכונת כביסה מרעישה הרבה יותר מהפונטו. אבל ברצינות רגע, אם נתעלם שניה מהעובדה ש60 כ"ס זה די והותר לרכב בקטגורית הגודל וגם בקטגורית המחיר של הפונטו, אסור לשכוח שלמרות ש60 כ"ס זה לא המון ואתה לא ממש תרשים את הבחורה כשתתן פול גז בניוטרל (ואולי אפילו תצא קצת דביל), אתה מקבל המון דברים שאין לך בשאר הרכבים שבסביבת 50-80 כ"ס. בין היתר: רכב מאובזר, בטיחותי מאוד, מנוע 1.25 קטן-שקט-מוצלח-וחסכוני מאוד, מבחר תיבות מוצלחות מאוד שמעבירות את מירב ה60 כ"ס האלה ישירות לגלגלים, ותחזוקה מהזולה שיש. אני נוהג בעצמי על "מכונת כביסה" כזו, ומעולם לא הרגשתי בצורך עז ליותר כח - גם כשהרכב היה עמוס עד כדי גיחוך בכמות גדולה של אנשים "גדולים". |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
כן, אתה נוסע על מכונת כביסה. אני מוכן לקבל אותה ממך במתנה
![]() ולשאלתך - אם הרכב מתוחזק טוב, אין מה לעשות בנושא הכוח בלי להיכנס להוצאות גבוהות מאוד.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
|
#13 |
|
מנהל
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו elx ידנית / מאזדה 6
הודעות: 1,645
|
vRS דבר ראשון לא רשמתי בשום תגובה שהיא תיתן "בראש" לסקודה פאביה, ואילו רשמתי שהיא תפתח כמעט כל 1600 אוטומטית, ואילו הרחבתי בהמשך שזה מתכוון בשנתונים שלה ואילו כיום גם מציעים יותר כ"ס על מנועים 1600 סטנדרטי כך שאין מה להשוות.
נתתי השוואה זאת בגלל שהוא השווה את הפונטו ל"מכונת כביסה" ואין זה כך בכלל. (למרות שהוא דיבר על ה-60 כ"ס). אני אישית קניתי את הרכב כי הוא חסכוני מאוד, וגם נחמד שאם רוצים אפשר להאיץ איתו במהירות סבירה לגמרי (זה איננו רכב ספורטבי). המכוניות שאני אומר שאכן פתחתי זה אמיתי, מבדיקה מהירה מאזדה 3 עושה 12.4 מ0-100 והפונטו לפי נתונים עושה 11.4 מ0-100 (80 כ"ס ידנית). אני ממש לא בא לבדוק למי יש פה יותר גדול וממש לא איכפת לי, אני מרוצה מהאוטו שלי וזהו, נקודה .
__________________
2002 Fiat Punto MK2 ELX Manual "Low N' Slow" |
|
|
|
|
#14 |
|
צלם מערכת
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נס ציונה.
הגלגלים שלי: Skoda Fabia 1.6 16V "SPORT"
הודעות: 846
|
מזדה 3, פורד פוקוס וכדומה - בהחלט מאיצות בעצלנות יתרה לאיזור 100 קמ"ש.
__________________
למכירה: Škoda Fabia 1.2TSI SPORT 10 - Black Magic Pearl Effect metallic & White Roof. |
|
|
|
|
#15 |
|
Senior Member
|
והרציפה, עשתה את זה (לא נתונים על נייר - מדידה עם סטופר, אדם אחד ברכב (אני מין הסתם) וללא מזגן) ב11 שניות במצב הטיפטרוניק.
אז כן, את רוב ה-1600 הישנות, היא עוקפת בהאצה מעמידה, דבר דיי ברור שלוקחים רכב שבקושי מגרד את ה800 קילו ונותנים לו 80 כ"ס ויש לו גיר ידני/רציף, אל מול רכבים ששוקלים פי בין 1.25-1.5 ממנו, יש להם גיר אוטומטי רגיל והמנוע 1600 שלהם מספק לרוב בסביבות ה90+ כ"ס (בשנתונים ההם). אני אישית שמתי לב, שבהאצה מהמקום, עם הרציף רואים את היתרון הברור שלו בהאצה, שכן בזמן העברת ההילוך ברכב אוטומטי (בידני פחות מורגש), זה בדיוק השנייה שבה הפונטו החביבה והרציפה שלי צוברת את הפער וממשיכה להאיץ קדימה, בזמן שלרכב השני לוקח זמן עכשיו ל"צבור תאוצה" מחדש. אף אחד לא בא לחפש למי יש הכי גדול (ובטח לא אני, הפעמים היחידות שאני מאיץ כך זה שאני ממש אבל ממש מאחר לדייט ), אבל מעניין ש-2 הסקודות קפצו ![]() ![]() (ואגב, לפי נתונים על הנייר, הפיאט 500 בלחיצה עד הסוף בהחלט תציג את הישבן לראווה...)
__________________
Fiat Punto Spice 2001 ELX Auto' |
|
|
|
|
#16 |
|
צלם מערכת
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נס ציונה.
הגלגלים שלי: Skoda Fabia 1.6 16V "SPORT"
הודעות: 846
|
פיאט 500 בגרסת 1.4 100 כ"ס - לא תציג את ישבנה לראווה, אפילו לא לרגע - זמינות הכוח שלה נחותה אל מול זמינות הכוח של הפביה.
מעניין אותי מהיכן הוצעת את המידה השגוי והמצחיק הזה... הרשה לי לתקן אותך ולעדכן אותך בנתוני היצרן הרשמיים... פביה ידנית: 1.6 16 שסת' עם תזמון שסת' משתנה, 105 כ"ס (5800 סל"ד) ו-15.7 קג"מ (3800 סל"ד). 0 ל-100 ב-10.1 שניות (נתון היצרן בצ'יכיה אומר 9.9 - די מוזר העניין, אבל שיהיה) ועוצרת ב-194 קמ"ש (בפועל היא עוצרת מעט אחרי). 500 ידנית: 1.4 16 שסת', 100 כ"ס (6000 סל"ד) ו-13.4 (4250 סל"ד). 0 ל-100 ב-10.5 שניות ועוצרת ב-185 קמ"ש. על הנייר לפביה יש יתרון די זניח של 5 כ"ס, יתרון די משמעותי של תזמון שסת' משתנה ויתרון משמעותי יותר של 2 וקצת קג"מ מומנט ורצועת כוח עדיפה (המומנט מגיע מוקדם יותר). בקיצור, גם אתה יכול להחזיר את הסרט לבלוקבסטר.
__________________
למכירה: Škoda Fabia 1.2TSI SPORT 10 - Black Magic Pearl Effect metallic & White Roof. |
|
|
|
|
#17 |
|
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מתחת לרכב....
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT אבארט'
הודעות: 1,555
|
אולי כדי שתפסיקו לצפות בטלטביז ילדודס
__________________
ירוק ומגרד אספלט ....ומתקשר למע"צ
|
|
|
|
|
#18 |
|
Senior Member
|
וחיסרון של 200 ק"ג נוספים למשקל העצמי...
נו באמת. אם כבר אני לא הייתי מנסה להתגאות בזה שמנוע 1600 16V VVT מגיע בסה"כ ל-5 כ"ס יותר ממנוע 1400 16V של פיאט. (אם כבר, אז הקורולה 1.6 מגיעה ל 125 כ"ס, זה כבר נתון מרשים בהחלט ל 1.6) ובנוסף - בגירסה האוטו' לסקודה לפי נתוני יצרן לוקח 11.5, בעוד שלפיאט 10.7... עכשיו אפשר לנסות בבקשה להפסיק להלל את סקודה ללא הפסקה? בלוקבסטר? מה זה?
__________________
Fiat Punto Spice 2001 ELX Auto' |
|
|
|
|
#19 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2009
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: פיאט פונטו אקטואל
הודעות: 164
|
צטט:
16 שסתומים שנותן 160 כ"ס (1390 סמ"ק!!!) ב5800 סל"ד, 24.5 קג"מ ב2000 סל"ד וזה דרך תמסורת DSG בוגרת ומפותחת מאוד עם 7 הילוכים (רובוטי נראה לי המתקדם ביותר שיש קלאץ' כפול) נגמר לו הסוס רק מעל 220 קמ"ש והוא עושה 0-100 ב8.0 שניות זה קצת יותר מרשים מהקורולה שלך... אגב זה קצת מבאס כי הגולף של ההורים שלי, שנת 2002 מנוע 2 ליטר שהיה מאוד נחשב בזמנו, היום ממש ממש עגלה בהשוואה מכל כיוון. נערך לאחרונה על ידי amitbl : 29-09-09 ב 01:29. |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
צלם מערכת
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נס ציונה.
הגלגלים שלי: Skoda Fabia 1.6 16V "SPORT"
הודעות: 846
|
צטט:
אני מדבר על הגרסאות הידניות - וההבדל ביניהן הוא סביב 100 ק"ג ומטה. בעבר VAG יצרו 1.4 16V עם 101 כ"ס. אז? מניסיוני עם שני המנועים (1.4 16V ו-1.6 16V VVT) - זה מאוד נחמד על הנייר, אלא שפועל זה מרגיש אחרת לחלוטין - עוד 200 סמ"ק, עוד 4 כ"ס ועוד 3 קג"מ (שמגיעים בסל"ד נמוך משמעותית) מרגישים הרבה יותר בריאים ונמרצים, למרות שהם על משקל כבד יותר. ולגבי הקורולה - היפנים תמיד ניסו להוציא כמה שיותר סוסים מנפח ספציפי... אומנם בקורולה ההספק בהחלט קצת, אל המומנט נשאר בדיוק כפי שיהיה קודם - וזאת הבעיה בלנסות לשפר את ההספק מנפח מסויים - המומנט כבר הגיעו לקיצו. והקורולה באמת נוסעת נחמד ו... זהו. היא לא נוחה, לא מתנהגת וגם בקושי בולמת. מלבד הבראבו החדשה - אין לפיאט שום רכב מעניין/שום רכב שמסוגל להתמודד בכבוד אל מול המתחרות הגרמניות, היפניות ואפילו מול הקוריאיניות המתחדשות. אחרי 1400 ק"מ בבראבו - אין ספק שהיא הפיאט הטובה ביותר. היא איכותית ביחס לשאר, היא מרווחת להפליא, מאובזרת היטב, בטוחה מאוד, מעוצבת ויש לה תא מטען גדול במפתיע ומנועים טובים (לפחות המולטיג'ט 1.6 החדש). רק חבל שלמרות שיש שיפור באיכות - היא עדיין לא מושלמת, כך גם הגיר המסילתי והנוקשה, ההגה הרך וחסר כל תקשורת והנוחות היחסית קשיחה. ההבדל בין פיאט לבין שקודה - הוא ששקודה נשארה מותג עממי וזול מהרכבים של חברת האם (ואף עולים עליה. מניסיוננו, הפביה עדיפה נחרצות על פני הפולו והאיביזה) ולקחה מחברת האם אך ורק את הדברים הטובים - האיכות הגבוה, המחיר הנמוך והאמינות המשובחת (וזה המקום לציין שהפולו והאיביזה - מניסיוננו - לא יכולות להתחרות באמינות המצויינת של הפביה). גם אני הייתי מאלו שעד לפני כמה שנים - צחקו, זלזלו וירדו על הרכבים של היצרן המדובר... היצרן הקומוניסטי דאז. והיום, אחרי 3 פביות - יש לי הרבה כבוד והערכה למותג הזה. מותג שעושה מחברת האם שלו צחוק, גם בגרמניה (פביה מדורגת שלישית במכירות בגרמניה - בחודש האחרון. הרבה לפני האיביזה ומעט לפני הפולו). אחד היצרנים הבודדים שהצליחו לשמור על מכירות שפויות במצב הכלכלי העולמי שפוקד אותנו כרגע. אחד היצרנים שעסוק בלחדש את המפעלים שלו ולהקים מפעלים חדשים ברחבי העולם בעקבות דרישה לרכבים שלו. לפני כל הצחוקים, בדיחות וזלזול ביצרן הצ'יכיגרמני - אני ממליץ שתסתכלו על ההתקדמות שהוא עשה עם השנים. התקדמות אותה פיאט לא הצליחה ולא תצליח לעשות בפרק זמן דומה. אני ממליץ לערוך ביקור במוזיאון ולהבין את המורשת והמסורת שיש מאחורי אותו מותג שנהוג לזלזל בו. כמו כן, מומלץ לבקר במפעל שלו במלאדה בולסלאב ולהבין שמדובר באחד המפעלים המודרניים, המתקדמים והגדולים בעולם. מפעל מודרני וחדשני משל חברת האם... אתם חושבים שאת כל תיבות ההילוכים פולקסווגן מייצרת? אתם חושבים שאת כל המנועים פולקסווגן מייצרת? התשובה היא - לא. שקודה מייצרת (בעבור כל הקונצרן) את מנועי ה-1.2, 1.2TSI החדש, 1.4TDI PD הותיק וגם תיבות הילוכים ספציפיות. בנוסף, חלק מהמתכות/חלקים השונים - מגיעים משקודה אל שאר חברות הקונצרן ולא ההפך. עם כל הכבוד לפיאט - ויש איפה שהוא עוד כבוד... כבוד לימים הטובים שלהם מהעבר (פיאט 124, פיאט 127 והפיאט 131 סופר מרפיורי - שהיו להוריי בזמנו). כיום, לפיאט יש עוד מה ללמוד לגבי העתיד והשתדרגות המותג, בעיקר משקודה - שגם היא חברה עממית וזולה - בדיוק כמו פיאט.
__________________
למכירה: Škoda Fabia 1.2TSI SPORT 10 - Black Magic Pearl Effect metallic & White Roof. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| מחפש לקנות פיאט פונטו ספייס 2002-2004 | Suedehead | קניה | 0 | 22-08-09 21:44 |
| מעוניין לקנות פיאט פונטו ספייס 2001-2002 | pluplik | קניה | 1 | 17-06-09 14:19 |
| מחיר הגיוני? פונטו ספייס 2001 | Ron_Dadon | יעוץ ברכישת רכב | 0 | 17-05-08 17:27 |
| מחיר הגיוני לחמשב הזרקה M@ לפונוט ספייס | פורום הגראז' | 3 | 12-05-07 23:23 | |
| פיאט פונטו ספייס 2002 - גמגום בסיבובי המנוע (נחנק וחוזר) | פורום הגראז' | 9 | 23-12-06 13:43 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד