![]() |
|
![]() |
פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
![]() |
#1 | |
Guest
הודעות: n/a
|
פיאט פונטו ספייס 2002 - גמגום בסיבובי המנוע (נחנק וחוזר)
שלום לכולם,
ברשותי פיאט פונטו ספייס 2002 אוטומטית, עשתה 96,600 ק"מ. לדאבוני יש לי בעיה ברכב, באמצע נסיעה או בהתחלת נסיעה במהירות נמוכה אני לוחץ על הגז הרכב מגמגם כאילו נחנק וחוזר לעצמו (הטורים יורדים). זה קורה גם בעצירה ברמזור, הטורים יורדים למתחת 700 הרכב כולו רועד ואז חוזר לעצמו, שמתי לב כי ברגע הפעלת אורות בעצירה גם זה גורם לרכב להחנק ולטורים לרדת מטה ולחזור, כאילו יש משיכת זרם שגורמת למנוע להחנק, וברגע שאני בולם ועוצר הרכב מתחיל שוב להחנק. לרוב בנסיעה רגילה וקבוע במהירות הרכב נוסע טוב. האם למישהו יש מושג מה הבעיה? אשמח לשמע הצעות לפיתרון... ![]() |
|
|
![]() |
#2 |
Guest
הודעות: n/a
|
קרוב לוודאי יש צורך לבצע ניקוי בית מצערת וסעפת יניקה
במוסך קרוב לוודאי ירצו להתחבר למחשב הרכב ולבדוק תקלות ובמיוחד לבדוק אם אין בעיה של בריחת ניצוץ ואז צריך להחליף חוטי הצתה הימור שלי: ניקוי בית מצערת יפתור את הבעיה. מתי לאחרונה הוחלף פילטר אוויר והמצתים? זו בעיה מאוד נפוצה בפונטו ספייס והפיתרון די מהיר וקל עלות כ- 250-400 ש"ח. אל תיכנס לתיקון משמעותי יותר לפני שיבדקו אם ניקוי בית מצערת וסעפת פותר את הבעיה מאוד יתכן גם ויש צורך להחליף חוטי הצתה. מניסיון אישי עם שתי פונטו כמו שלך - ניקוי בית מצערת והחלפת חוטי הצתה עושים כל כ- 3 שנים. |
![]() |
#3 |
Guest
הודעות: n/a
|
מחזק את הדברים שנאמרו.
אני גם נוטה לכיוון של ניקוי בית המצערת וסעפת היניקה. הסיבה הפשוטה היא שגם בפונטו הקודמת שלי וגם בנוכחית ביצוע התהליך עזר לרכב שלי. בפונטו הקודמת המצב היה בדיוק כמו שאתה מתאר כאן. |
![]() |
#4 |
Guest
הודעות: n/a
|
מצטרף לחיזוקים של גדעון וstudent ללא ספק וחד משמעית ניקוי בית מצערת וסעפת יניקה יפתרו את הבעיה.
|
![]() |
#5 |
Guest
הודעות: n/a
|
תגובה...
היי חבר'ה יום שני אני הולך לבצע טיפול טיימיג' וטיפול 10K , מקווה שיעזור...
הבנתי שהיו כמה אנשים שניקו וזה חזר שוב ולא הגיעו לפיתרון... היום בבוקר (ממש היה קר) התנעתי והכל היה בסדר, צהורים בחזרה לבית התחיל שוב לקרטע... תודה על ההצעות סטודנט וחברים. יש לי עוד שאלה קטנה הרכב הוא בעל 16 שסטומים, הבנתי שיש צורך במצתים מיוחדים, איזה סוג מצתים עליי לדרוש להתקין ? הבנתי שיש הרבה דגמים מתאימים... תודה.. יהיה בקשר... |
![]() |
#6 |
Guest
הודעות: n/a
|
מקוריים של פיאט.
|
![]() |
#7 |
Guest
הודעות: n/a
|
הכי טוב שים מצתים מקוריים רביעייה צריכה לעלות סביבות ה- 150 ש"ח או קצת יותר. לא הכי זול אבל הכי בטוח שלא יהיו בעיות.
מה זה בדיוק טיפול 10,000 ?? יש הוראות טיפול מאוד ברורות לרכב שלך (אם תרצה, שלח לי בהודעה פרטית את האימייל שלך ותקבל העתק של דף הטיפולים המומלצים) ואם אתה רוצה לשמור עליו טוב אז תחליף שמן מנוע ומסנן כל שנה ושהאוטו על הליפט שיבדקו באופן כללי את הרכב מהחלק התחתון ואולי גם בדיקת בלמים (למרות שבאוטו הזה יודעים טוב מאוד מתי הבלמים גמורים) ובעיקרון לא צריך מעבר לזה. |
![]() |
#8 |
Guest
הודעות: n/a
|
בקשר לגימגומים
הלכתי לאיזה אחד שאמר שהוא מבין...
ריסס לי ספריי קרבורטיורים לצינור שאחרי פילטר האוויר... בהתחלה הרכב לא הניע אחרי הריסוס.. לאחר 2 נסיונות עם הרבה גז... הרכב הניע... אבל התקלה... עדיין נשארה... מה עוד שנשבר צינור אחרי שמתחבר אל אותו הצינור (דק יותר באותו צד של פילטר האוויר הוא טוען שזה לא כל כך חשוב כי זה מחזיר אדיי דלק למנוע למען חיסכון.. אבל חיבר לי אותו זמנית) האם הוא עשה לי נזק כאשר ריסס את החומר? האם עליי לרסס עוד מהספריי הזה? כמה משוערך מחיר לצינור כזה שנשבר? האם רצוי להחליף אותו או להשאר עם תיקון? ראו המחשה למה שעשיתי בלינק מצורף: (אם לא נפתח לפתוח שוב) http://www.filelodge.com/files/room54/1566906/1.jpg אשמח לתשובה... תודהה.. בפעם הבאה אלך רק מוסך מרכזי... |
![]() |
#9 |
Guest
הודעות: n/a
|
לא נשמע חכם במיוחד מה שעשו לך.
למיטב ידיעתי זו לא הנקודה שבה מרססים ספריי קרבורטורים. אתה ריססת ספריי אל צינור האוויר שמוביל אל המצערת ואל חיישן לחץ האוויר. אם תשים לב מאותו צינור יש בצד ימין שלו צינור דק יותר שהולך לכיוון קיר האש ונותן את הוואקום לבוסטר של הבלמים וזה מקום שממש לא כדאי שיגיע אליו ספריי קרבורטורים. מה שצריך לנקות במיוחד זה את בית המצערת עצמו ואני לא חושב שעושים את זה עם ספריי קרבורטורים. במוסך יודעים לעשות את העסק בעיניים עצומות והעלות לא גבוהה מאוד. סביבות ה- 200-300 ש"ח וכחצי שעה עבודה. תוסיף לזה בדיקת מחשב שעולה 100-200 ש"ח. ושוב המלצתי - קודם לעשות ניקוי בית מצערת ולראות איך הרכב מגיב ולא להתעסק עם החלפת חיישנים (במיוחד לא חיישן חמצן =למבדה). מה שנקרע לך זהו צינור הנשם שמעביר אדי שמן ודלק חזרה אל המנוע לשריפה. באותו איזור שהצינור נקרע יתחילו להצטבר טיפות שמן אתה יכול בלי חשש לסגור זמנית את הקרע בעזרת איזולירבנד סטנדרטי של חוטי חשמל (שעמיד בחום). חשוב מאוד להחליף את הצינור הזה. עלות הצינור היא כ- 200 ש"ח וכמה דקות של עבודה. צינור הנשם נוטה להתייבש עם הזמן ואם פותחים את צינור יניקת האוויר של המנוע ללא ניתוק נק' החיבור של הנשם אליו אז צינור הנשם יקרע בגלל שהוא איבד מגמישותו. נ.ב: מתנצל שלא עניתי לך להודעה ששלחת - הייתי ממש עסוק ולא היה לי זמן לענות. |
![]() |
#10 |
Guest
הודעות: n/a
|
אם המצבר שלך מקורי - אז תשקול החלפתו בייחוד אם יש התנעה קשה כאשר
אורות גבוהים דולקים כמה דקות ואז מתניעים זה משפיע על מחשבי הרכב (מצב המצבר) בהצלחה |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד