![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| בראבה - טכני טכני - דגמי בראבה בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
תבדוק את האורגינל מה רשום עלייה ז"א באיזה חום היא נפתחת אל תקנה אחרת.
ואז תקנה תחליפי האורגינל יקר. מציע אותו הדבר לגבי הטרמוסטט להחליף ושיפתח בצורה אכי מדוייקת |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
yair068.
אין לי מקורי!!! כרגע עומד יוניט קומבינה עם מהירות 1. מאיפה אני יכול לבדוק? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
ברצינות תלך לחנות חלקי חילוף ותראה את האורגינל .
ואז תקנה את התחליפי או תראה מה שווה לך |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
בחנות בעצמם לא יודעים מה אוריגינל
![]() אבל הסתדרתי. הורדתי ePER ו Autodata. שם מצאתי. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
בסופו של דבר מצאתי את היוניט וקניתי אותו. עלה 100 ש"ח.
בסוף שבוע הקרוב אני ירכיב אותו ויעדכן. (את כל החשמל כבר סידרתי) תמונות: |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
סיום החזרת מערכת קירור מנוע למצב המקורי!!!
שלום לכולם.
החלפתי את החיישן בסוף שבוע. מהירות נמוכה עובדת, נכנסת לפעולה בול באמצע. מתי צריכה להיכנס מהירות גבוה (על החיישן רשום 92-97)? איך אני יכול לבדוק שהיא אכן תקינה? עם הפעלת המזגן נכנסת מהירות נמוכה לפעולה קבועה.. ללא מזגן החום טיפה עובר את החצי, אבל חוזר חזרה אחרי דקה. מה זה יכול להיות? אני חושב טרמוסטת לא נפתח עד הסוף או חיישן חום או מד חום (בלוח שעונים) מזייף, כי מהירות גבוה לא נכנסת לפעולה (תקינות המהירות נבדק ע"י קצר על יוניט מאוורר), וגם המהירות הראשונה נכנסת לפעולה ל10-15 שניות, ז"א שמים ברדיאטור לא עוברים את ה 90 מעלות. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
פעולת מאורר רדיאטור
כשהמזגן לא פועל, המהירות השנייה, המהירה, של מאורר הרדיאטור לא תפעל כי המהירות הראשונה, האיטית, מספיקה לקרור הרדיאטור.
הרם מכסה מנוע ובצע הבדיקה הזאת כדי לוודא אם שעון חום המנוע מזייף: 1. אם חום המנוע קודם עולה ורק אח"כ המאורר פועל במהירות 1 ואז החום יורד ואח"כ מפסיק המאורר לפעול - שעון החום תקין. 2. אם המאורר מתחיל לפעול וכעבור כ 2 שניות החום עולה ואח"כ המאורר מפסיק לפעול ורק אז החום יורד בשעון - שעון החום מזייף וזה בגלל הארקת מרכב (בודי) לקויה. במקרה זה תוכל לבצע בדיקה נוספת, כששעון החום באמצע, הדלק מיידית אורות גבוהים, עם אורות ערפל אחוריים ולחץ על הבלמים (ידלקו גם אורות בלם) ואם תראה ששעון החום עולה, אז הוא אכן מזייף כפי שתארתי קודם. כשהארקת המרכב לקויה, כל הפעלה נוספת של צרכן חשמלי מעלה עוד את מחוג שעון חום המנוע. בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| פעולת המזגן מטלטלת את הפנדה 2005 | shmulkin | פנדה - טכני | 2 | 07-12-09 11:41 |
| ספייס 2002 התחממות, מאוורר רדיאטור לא נכנס לפעולה. | herman | פונטו - טכני | 2 | 17-05-09 23:54 |
| מאוורר רדיאטור לא עובד במהירות נמוכה+ בעיה במהירות שנייה | stio | אונו - טכני | 13 | 01-08-08 15:34 |
| שיתוף ידע:פרק הזמן בין הפעלות מאוורר רדיאטור בספייס 8V | רקובי | פונטו - טכני | 1 | 17-06-08 13:43 |
| נתיך מאוורר רדיאטור בראבה. | צחיק | בראבה - טכני | 6 | 12-05-08 16:47 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד