מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > בראבה - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

בראבה - טכני טכני - דגמי בראבה בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ואקס לפיאט בראבה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

היפיפייה שלי HGT 2002 67000 קמ'
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו החדשה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו היפה שלי :)


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 12-05-08, 00:36   #1
צחיק
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות
הגלגלים שלי: פיאט בראבה
הודעות: 5
Thumbs down נתיך מאוורר רדיאטור בראבה.

ברשותי פיאט בראבה 2001 דגם SX ולאחרונה צצו כמה בעיות.
נתיך מאוורר הרדיאטור נשרף ומעטפת הפלסטיק שלו הותכה והתעוותה. לאחר מספר פעמים הלך המאוורר. לאחר החלפת המאוורר לחדש, התופעה חזרה ונתיך המאוורר הותך כך שפלסטיק הנתיך התאחד עם פלסטיק בית הנתיך והפכו יחידה אחת, אך הנתיך עצמו לא נשרף. מאוורר הרדיאטור עובד כרגיל בשתי מהיריות והבעיה שלא ניתן לשלוף את הנתיך ולהחליפו,יש צורך להחליף את בית הנתיך לחדש ולהשלים בתוכו נתיך חדש .
האם יש טעם להחליף ? נראה לי שהבעיה פשוט תחזור .
האם מישהו יודע את הגורם לתופעה וכיצד אפשר לפתור אותה במיידי ?
האם ניתן לבטל את הנתיך של המאוורר ולחבר חיבור ישיר בלעדיו?
מה יכול לגרום לצריכת זרם כל כך גבוה שתתיך כך את פלסטיק הנתיך?
יש לציין שלא קיימת התחממות מנוע מעל 4\3 עם מהירות מאוורר שניה.

בעיה שניה - מראה מצב גיר אוטמט והילוכו בלוח השעונים לא מאיר ,כאשר מדליקים אורות דרך או אורות חניה בלבד . כל שאר השעונים עובדים ומאירים כרגיל . באור יום כאשר לא צריך תאורת לוח שעונים רואים את מצב הגיר ואת ההילוך בו הוא נמצא .
האים יש נתיך ספציפי רק לזה ? אני לא מצאתי .
מה יכולה להיות הבעיה?
צחיק מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 12-05-08, 01:26   #2
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
תקלות בבראבה

מאורר הרדיאטור שהוחלף, האם הוא חדש או משומש וכמוכן מאיזה יצרן GATE
או מגנטי מרלי?.
בלוח השעונים יש נורה קטנה לתאורת צג ההילוכים האוט' וכנראה שהיא שרופה ולצורך החלפתה יש להוציא את לוח השעונים מהדשבורד.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-05-08, 08:39   #3
צחיק
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות
הגלגלים שלי: פיאט בראבה
הודעות: 5
צטט:
במקור פורסם על ידי צחיק צפה בהודעה
ברשותי פיאט בראבה 2001 דגם SX ולאחרונה צצו כמה בעיות.
נתיך מאוורר הרדיאטור נשרף ומעטפת הפלסטיק שלו הותכה והתעוותה. לאחר מספר פעמים הלך המאוורר. לאחר החלפת המאוורר לחדש, התופעה חזרה ונתיך המאוורר הותך כך שפלסטיק הנתיך התאחד עם פלסטיק בית הנתיך והפכו יחידה אחת, אך הנתיך עצמו לא נשרף. מאוורר הרדיאטור עובד כרגיל בשתי מהיריות והבעיה שלא ניתן לשלוף את הנתיך ולהחליפו,יש צורך להחליף את בית הנתיך לחדש ולהשלים בתוכו נתיך חדש .
האם יש טעם להחליף ? נראה לי שהבעיה פשוט תחזור .
האם מישהו יודע את הגורם לתופעה וכיצד אפשר לפתור אותה במיידי ?
האם ניתן לבטל את הנתיך של המאוורר ולחבר חיבור ישיר בלעדיו?
מה יכול לגרום לצריכת זרם כל כך גבוה שתתיך כך את פלסטיק הנתיך?
יש לציין שלא קיימת התחממות מנוע מעל 4\3 עם מהירות מאוורר שניה.

בעיה שניה - מראה מצב גיר אוטמט והילוכו בלוח השעונים לא מאיר ,כאשר מדליקים אורות דרך או אורות חניה בלבד . כל שאר השעונים עובדים ומאירים כרגיל . באור יום כאשר לא צריך תאורת לוח שעונים רואים את מצב הגיר ואת ההילוך בו הוא נמצא .
האים יש נתיך ספציפי רק לזה ? אני לא מצאתי .
מה יכולה להיות הבעיה?
המאוורר חדש לחלוטין מתוצרת GATE.
עלות ההחלפה 1100 ש"ח בינואר 2008.
יכול להיות שהארקת הרכב פגומה?
לעיתים אחרי נסיעה ,כאשר המאוורר עבד, בדימום מנוע לפרק זמן קצר ,כמו 5 דקות ,כאשר מסובבים לחצי סוויץ המאוורר נכנס לעבודה ,יכול היות שבהתנעה עם מאוורר עובד יש זרם גבוה מהרגיל למאוורר?
צחיק מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-05-08, 14:15   #4
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
נתיך מאורר רדיאטור

נתיך המאורר צריך להיות של 50 אמפר וצריך להחליף את כל בית הנתיך ביחד עם נתיך חדש.
מנוע המאורר GATE הנו המקורי וזה טוב.
סיבה יחידה להתחממות גבוהה של הנתיך עלולה להיות פעולת מאורר הרדיאטור לזמנים ארוכים מדי וכדאי לבדוק זאת ושהוא פועל בשתי מהירויותיו.
כמו כן צריך לבדוק את מע' המזגן שהיא תקינה ושלחצי הגז נכונים כך שלחץ הגז מפעיל נכון את מאורר הרדיאטור וגם מפסיק את פעולתו כשלחץ הגז יורד.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-05-08, 15:01   #5
צחיק
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות
הגלגלים שלי: פיאט בראבה
הודעות: 5
Thumbs down

צטט:
במקור פורסם על ידי רפי לין צפה בהודעה
נתיך המאורר צריך להיות של 50 אמפר וצריך להחליף את כל בית הנתיך ביחד עם נתיך חדש.
מנוע המאורר GATE הנו המקורי וזה טוב.
סיבה יחידה להתחממות גבוהה של הנתיך עלולה להיות פעולת מאורר הרדיאטור לזמנים ארוכים מדי וכדאי לבדוק זאת ושהוא פועל בשתי מהירויותיו.
כמו כן צריך לבדוק את מע' המזגן שהיא תקינה ושלחצי הגז נכונים כך שלחץ הגז מפעיל נכון את מאורר הרדיאטור וגם מפסיק את פעולתו כשלחץ הגז יורד.
בברכה - רפי לין
היי רפי..
לגבי לחצי הגז במזגן , נראה תקין .כאשר מדליקים מזגן ,מהירות שנייה נכנסת לעבודה כעבור מספר שניות והמזגן מקרר מצויין.
האופציה השניה נראת לי יותר הגיונית, המאוורר עובד לפרקי זמן ארוכים כאשר מפעילים את המזגן .
מדוייק יותר ,המאוורר עובד קבוע כאשר המזגן בעבודה.במידה וזה נכון , מה עושים?
האם יש קשר להארקת המנוע והגיר?

בברכה..
צחיק מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-05-08, 15:24   #6
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
מאורר רדיאטור

אין קשר להארקה.
לא ניתן לדעת על פעולת המאורר בהפעלת המזגן ללא בדיקת הלחצים עם שעון.
בדוק גם שהמאורר מסתובב בכוון הנכון, כך שהוא מושך אויר מקדמת הרכב דרך המעבה והרדיאטור לכוון תא המנוע.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-05-08, 16:47   #7
צחיק
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות
הגלגלים שלי: פיאט בראבה
הודעות: 5
צטט:
במקור פורסם על ידי רפי לין צפה בהודעה
אין קשר להארקה.
לא ניתן לדעת על פעולת המאורר בהפעלת המזגן ללא בדיקת הלחצים עם שעון.
בדוק גם שהמאורר מסתובב בכוון הנכון, כך שהוא מושך אויר מקדמת הרכב דרך המעבה והרדיאטור לכוון תא המנוע.
בברכה - רפי לין
היי רפי ..
המאוורר מסתובב לכיוון הנכון , בדקנו במוסך בו החלפנו את המאוורר,הוא מושך אויר מהרדיאטור לכוון המנוע .
האם תוכל לפרט בקשר ללחצי הגז במזגן?
במידה והלחצים לא תקינים האם יש השפעה על פעולת המזגן ויעילותו?
בדרך כלל חסר גז?
האם לבצע את בדיקת הלחץ במוסך מורשה או אצל חשמלאי רכב\מוסך שממלא גז למזגן?

בברכה צחיק

נערך לאחרונה על ידי צחיק : 12-05-08 ב 20:55.
צחיק מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
נתקעתי עם האוטו. מנוע מתחמם, מאוורר לא עובד stio אונו - טכני 17 24-04-08 18:55
מחפש מאוורר לרדיאטור מזגן(רסקור) אונו 70S פורום הגראז' 1 06-09-07 20:05
כמה אמור לעלות החלפת יחידת מאוורר? פורום הגראז' 4 04-09-07 20:37
מאוורר מזגן לאונו +פנס ערפל קדמי פורום הגראז' 0 12-05-07 11:35
נתיכים בתא המנוע , האם חסר נתיך או שהוא לא קיים מלכתחילה?! פורום הגראז' 6 25-04-07 16:44


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:53.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד