![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
|
ברגע שמתגלה בעיה במערכת המחשב של האונו זה סיוט.
היה לי בדיוק את אותו הרכב (94, 1100 הזרקה). אצלי שהיה מדובר במודול הקטן שיושב על המפלג (דיסטריביוטור), לא תמיד החלפה שלו פתרה את העניין. קודם כל בדוק שהחיווט שלו תקין. טיפ נוסף - יש מודולים סיניים זולים כאלו שעולים כ-70 שקלים, ושווים בדיוק כך. אני אישית קניתי אחד כזה והחלפתי אותו פעמיים בחנות מכיוון שהוא לא היה תקין ובסוף התייאשתי וקניתי את המקורי (יקר יחסית, עלה כ250 שקלים) והופ הרכב חזר לעבוד כרגיל. בעיה נוספת שהייתה לי בסיגנון הייתה בחיישן הטמפ'. אצלי הוא עשה בעיות דווקא בהנעה, לא היה משדר אות נכון למחשב הרכב ולכן לא היה מעשיר תערובת במנוע קר והרכב היה נכבה. יכול להיות שאצלך זה ההפך, הוא שולח אות לא נכון במנוע חם. העלות שלו נמוכה (עד 100 שקלים) והחלפה שלו פשוטה ביותר (מפתח 13 אם אני זוכר נכון, מבריגים אותו החוצה ומחברים את החדש - לא לשכוח לנקז אוויר ממערכת הקירור לאחר מכן, וכמו כן לשחרר לחץ ע"י פתיחת פקק המיכל לפני ההחלפה). אפשרות אחרונה שאני חושב עליה זה אחד מהחיישנים על "ראש" ההזרקה עצמו. מכיוון שזה קורה במנוע חם, אני פוסל את מנוע הצעדים שתפקידו לדמות "צ'וק" במנוע קר. יתן כי חיישן מצב המצערת מזייף. קודם כל - עשה חיפוש בפורום, רפי לין רשם פעם איך לאפס את המערכת הזרקה של האונו המדוברת - יכול להיות שזה יעזור. אם זה לא עוזר, לצערך, מעטים עד כמעט לא קיימים המקומות שיתעסקו עם המערכת הזרקה של האונו, ולרוב מעדיפים לקנות את ה"ראש" של המערכת מפירוק, ולהחליף את כולו.
__________________
Fiat Punto Spice 2001 ELX Auto' |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
סבובי מנוע בסרק
עמוד עם מנוע פועל (ומזגן כבוי), הרם מכסה מנוע ושים לב אם התופעה מתחילה עם תחילת פעולת מאורר הרדיאטור ועדכן אותנו.
יתכן שמנוע הסרק אינו תקין (או הפיקוד החשמלי אליו) ותחילת פעולת מאורר הרדיאטור, שצורכת זרם חשמלי גבוה ומעמיסה האלטרנטור) גורמת לירידת סבובי המנוע ומנוע הסרק שאינו פועל לא מפצה מייד בהעלאת סובי הסרק. בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
|
שלום ושנה טובה.
רפי הוא אמר שזה קורה שני קוים מיתחת לאמצע(על השעון)הרבה ליפני שהונטה ניכנסת.לכן אני חושב שמדובר על אחד מהברזים טרמים שעל הסעפת.אולי תגיד מה תפקידם במנועמחשב ניראה לי שזה צריך להיות הכיון,שנה טובה ופוריה לך ולכול חברי הפורום.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
ברזים טרמיים?
בפיאט אונו 60S אין בכלל ברזים טרמיים בסעפת וכו'.
בחלק מדגמים אלו מאורר הרדיאטור מתחיל לפעול לפני קו החצי בשעון חום מנוע. יש סיבה מדויקת לשאלתי. בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Sep 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: אונו
הודעות: 6
|
תיקנו לי את הרכב ושמו לי יונית חדשה רגישה יותר שפועלת הרבה זמן אחרי שהרכב מכובה עכשיו שאני עכשיו תמיד הונטה פועלת כשאני מגיע לפקק והרכב בעצירה אז מתחיל לקרטע ובשביל שאני לא יתקע אז אני מרים אמרקס ונותן לו גז חלש בשביל שלא יתכבה ואז שאני בנסיעה שוטפת אז לא קורה כלום מה יכולה להיות הבעיה?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Sep 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: אונו
הודעות: 6
|
יכולה להיות הבעיה בגלל ששמתי מערכת חדשה באוטו?
מה יכולה להיות הבעיה? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: בית שמש
הגלגלים שלי: הונדה האצ'בק
הודעות: 359
|
יכול להיות חיישן סל"ד
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו
הודעות: 232
|
//
חברים אתם מדברים כאן אל מחשבים ושטויות,
הבן אדם אמר אונו S60 כלומר דגם קרבורטור ולא אזרקה... בדגם הזה אין שום חשמל, וזה יכול להיות רק בעיה במודול , תחליף עוד פעם מודול ... אם זה לא עזר יכול ליהיות שיש ליכלוך בקרבורטור. אם זה לא עזר יכול להיות שיש ביעה בחיווט שמגיע להצתה . בגדול אני לא רואה עוד פיתרון לבעיה דרך האינטנט.. אבל 99% זה המודול , כנראה החלפת באחד שהוא גם לא תקין. זה המחלה היחידה שיש בדגם זה |
|
|
|
|
|
#9 |
|
מישהו מטפל בך?
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
|
אנני מכיר את החבר שמעלי, אך אל תאמר לחברים המכובדים פה אתם מדברים על מחשבים ושטויות.
אין לי בעיה שתאמר דברים מוטעים, אך לפחות אל תטעה אחרים. הרכב המדובר הינו מודל 94, לפיכך אם זכרוני אינו בוגד בי מדובר ברכב עם הזרקה, ולא עם קרבורטור כפי שציינת. יתרה מכך אם זכרוני אינו בוגד בי, כן מדובר ברכב בעל מחשב boshe לניהול הזרקת הדלק. דהיינו שכן מדובר עם רכב בעל מחשב ו"שטויות" כדברייך. אנני יודע מאין הבאת את הרעיון המדומיין שאונו 60 מודל 94 היא בעלת קרבורטור, אז דע שאונו 55 מודל 94 היא בעלת הזרקה, אז לא מן הנמנע שאונו 60 וודאי תיהיה עם הזרקה במודל הנוכחי. עכשיו לאחר שסיימתי איתך, הרשה לי להתחיל עם פותח השרשור. אתה מתאר כאן בעיה שכאשר הרכב מתחמם הרכב נכבה. הבנתי את הבעיה. ראשית יעזור אם לפני שנמשיך לבדוק מתן דיאגונזה מדוייקת שתענה על השאלה ששאל אותך רפי לין, הוא שאל שאלה יפה, והוא וגם אני יודעים בדיוק למה הוא שאל אותך את השאלה הזו, אז אנא בדוק וענה לנו ממצאים עליה. כמו כן, לא כתבת מה קורה לאחר שהרכב נכבה, האם הוא מניע חזרה בקלות? או האם יש סטרטר ולא ניתן להניע עד התקררות תא המנוע? מבלי להכנס לפרטים ובמתן דיאגנוזה שיטחית אני יכול לתרום ולומר לך, חיישן מנוע סרק (וזאת נדע לאחר שתעשה את הבדיקה של רפי ותתן לנו תשובה), כמו כן יכול להיות גם מודול הצתה אלקטרוני ו/או מפלג. במרבית המקרים בהחלפת מודולים, מדובר כפי שאמר רענן במודולים סיניים שהם בדיוק עושים את הבעיה שאתה מתאר, הם מתחממים ואז מפסיקים לעבוד. ולכן ברכבך חשוב לרכוש מודול הצתה אלקטרוני של חברת מגנטי מרלי. כמו כן, אותה הבעיה יכולה לקרות גם כאשר המפלג מתחיל להתעייף, אך את זה אפשר לשלול במידה ותאמר לי שלאחר שהרכב כבה, אתה נותן סטרטר חזרה והוא מניע. בכל אופן נסה לכתוב יותר פרטים ולענות על השאלות של החבר רפי. אך ככל הנראה חיישן מנוע סרק היות ואתה מציין שהרכב מקרטע, משמע טורים נמוכים, משמע אתה נותן דלק מאופן מלאכותי ומונע את הכיבוי שלו. ולכן הדיאגנוזה שלי היא מצטרפת להשערה של רפי. לגבי המערכת, אם התקינו לך סאב וופר או צרכני חשמל כבדים, עשה בדיקה ולהבא כבה את המערכת על מנת לשלול אותה.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער נערך לאחרונה על ידי saar : 12-10-09 ב 11:39. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו
הודעות: 232
|
saar
מבקש את סליחתי אל ה"שטויות"
אבל הבחור ציין את סוג האונו שיש לו: "שלום לכולם יש לי בעיה ברכב שלי שפשוט משגעת אותי יש לי רכב פיאט אונו S60 שנת 94 ונפח מנוע 1100 הבעיה כשהרכב מגיע לחום שני פסיקים מתחת לחצי הוא מתחיל לקרטע ונכבה וככה זה כל הזמן ואם אני לוחץ על הגז אז הוא נתפס ולא נכבה מה יכולה להיות הבעיה? " ומכאן הבנתי שזה קרבורטור ולא אזקה.. אם היה מציין שזה אזרקה אז היה כותב שיש לו אונו 1.1 i.e.s |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| הזמנת תושבות מנוע ל HGT מחול | farmalot | פונטו - טכני | 10 | 30-06-11 20:20 |
| רכב מקרטע ונכבה ספייס 2003 8V | ran | פונטו - טכני | 1 | 07-06-09 12:38 |
| פתאום הHGT מגמגם ונכבה בסל"ד סרק.. יד רעיון? | agent5 | פונטו - טכני | 22 | 26-12-08 17:34 |
| פיאט פונטו ELX 2001 כשהדלק מגיע ל 1/4 מיכל הרכב מתחיל לקרטע! | Federbush | פונטו - טכני | 2 | 17-03-08 11:44 |
| ויברציות בסל"ד מסויים | פורום הגראז' | 1 | 29-11-05 23:07 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד