מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט פונטו ספייס 2001 SX
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

היפיפייה שלי HGT 2002 67000 קמ'
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

צביקה והספיידר
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ווקס לכבוד הגשם


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 24-08-09, 14:21   #1
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
ידידי ניקוי בית מצערת לא בוצע כהלכה, נקודה.
אני עשיתי את זה לפונטו שלי, ורק בניקוי בית מצערת השלישי הפסיקו הרעידות האלה.
מדובר ברעידות ממש מינוריות וקטנות, אך מי שחש את הרכב מרגיש בהן.

אני מתזכר אתכם שניקוי בית מצערת במנוע הזרקה מבצעים עם ספריי ייעודי לניקוי בית מצערת הזרקה, ולא ספריי קרבורקטורים, ספריי קרבורטורים כשמו כן הוא, מיועד לקרבורטורים.

בניקוי בית המצערת שלך, תוציא חיישן מצב בית מצערת, תוציא חיישן מנוע צעדים, נקה אותם ביסודיות, תחזירי חזרה. תניע את הרכב , תן זרם ספריי חזק לאורך של 30 דקות תוך כדי מתן טורים גבוהים לסירוגין. קח איתך מטלית יבשה ללא סיבים, תרסס ותנגב את העודף של הספריי.
אני השתמשתי בשני מיכלי ספריי , כל ניקוי , קרוב ל 45 דקות.

ניקוי יסודי ידידי, ניקוי יסודי.

במקרה מחמיר, הוצא כל הבית מצערת ישר על שולחן הניתוחים ויאללה לעבודה.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
saar מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 24-08-09, 17:03   #2
matanmelman
Senior Member
 
האווטאר של matanmelman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2008
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 176
תודה עמית זה רעיון טוב ואני אעשה אותו.
סער העצות שלך מעולות באמת אני אנסה לעשות את זה,תודה רבה.
דרך אגב ניסיתי לראות נזילות שמן, והמקום היחיד שראיתי שרטוב זה רק מאזור הנשם וממש קצת.

נערך לאחרונה על ידי matanmelman : 24-08-09 ב 17:06.
matanmelman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-08-09, 17:43   #3
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
צטט:
במקור פורסם על ידי matanmelman צפה בהודעה
תודה עמית זה רעיון טוב ואני אעשה אותו.
סער העצות שלך מעולות באמת אני אנסה לעשות את זה,תודה רבה.
דרך אגב ניסיתי לראות נזילות שמן, והמקום היחיד שראיתי שרטוב זה רק מאזור הנשם וממש קצת.
רטיבות באזור הנשם היא רגילה והגיונית אם זה בגדר "הזעה" ולא כמויות של שמן כך שבעיה לא משם
נסה לבדוק שוב בצורה מקצועית:
פתח בורג ריקון כשהרכב קר ובמקביל פתח את פקק השמן שדרכו ממלאים שמן, תן לכל השמן לצאת למיכל ריקון שתכין מראש, סגור את בורג הניקוז ותמלא שמן עד המקסימום במדיד, תעקוב אחרי מפלס השמן פעמיים בשבוע ואחרי 1000 ק"מ תחזור לעדכן.
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!
Amit-IL מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-08-09, 18:49   #4
matanmelman
Senior Member
 
האווטאר של matanmelman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2008
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 176
תודה על ההצעה אבל נראה לי שאני אוותר על ריקון השמן ואני אחכה כבר לטיפול.
אני יודע שבטיפול המדיד היה מלא ועכשיו אחרי 4500 ק"מ השמן מופיע קצת מעל החצי מדיד.
matanmelman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-08-09, 19:41   #5
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
צטט:
במקור פורסם על ידי saar צפה בהודעה
ידידי ניקוי בית מצערת לא בוצע כהלכה, נקודה.
אני עשיתי את זה לפונטו שלי, ורק בניקוי בית מצערת השלישי הפסיקו הרעידות האלה.
מדובר ברעידות ממש מינוריות וקטנות, אך מי שחש את הרכב מרגיש בהן.

אני מתזכר אתכם שניקוי בית מצערת במנוע הזרקה מבצעים עם ספריי ייעודי לניקוי בית מצערת הזרקה, ולא ספריי קרבורקטורים, ספריי קרבורטורים כשמו כן הוא, מיועד לקרבורטורים.

בניקוי בית המצערת שלך, תוציא חיישן מצב בית מצערת, תוציא חיישן מנוע צעדים, נקה אותם ביסודיות, תחזירי חזרה. תניע את הרכב , תן זרם ספריי חזק לאורך של 30 דקות תוך כדי מתן טורים גבוהים לסירוגין. קח איתך מטלית יבשה ללא סיבים, תרסס ותנגב את העודף של הספריי.
אני השתמשתי בשני מיכלי ספריי , כל ניקוי , קרוב ל 45 דקות.

ניקוי יסודי ידידי, ניקוי יסודי.

במקרה מחמיר, הוצא כל הבית מצערת ישר על שולחן הניתוחים ויאללה לעבודה.
אני נגד השיטה הזו.
אתה גורם לכל הלכלוך שמצטבר שם להיכנס למנוע.
למה מראש לא לבצע את העבודה כמו שצריך, לפרק ולנקות?
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-08-09, 20:07   #6
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
בשילוב טמפ' עבודה ומתן טורים גבוהים, הליכלוך נשרף מיד עם הספריי הייעודי בכניסתו פנימה.

אבל על הטעם וריח אין מה להתכווכח, כל אחד ושיטתו המתאימה לו הוא.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
saar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-08-09, 20:46   #7
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
1+ לפתוח את המצערת על 4K סל"ד בזמן הריסוס וזה הכל.
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!

נערך לאחרונה על ידי Amit-IL : 25-08-09 ב 00:50.
Amit-IL מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-08-09, 21:38   #8
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
צטט:
במקור פורסם על ידי saar צפה בהודעה
ידידי ניקוי בית מצערת לא בוצע כהלכה, נקודה.
אני עשיתי את זה לפונטו שלי, ורק בניקוי בית מצערת השלישי הפסיקו הרעידות האלה.
מדובר ברעידות ממש מינוריות וקטנות, אך מי שחש את הרכב מרגיש בהן.

אני מתזכר אתכם שניקוי בית מצערת במנוע הזרקה מבצעים עם ספריי ייעודי לניקוי בית מצערת הזרקה, ולא ספריי קרבורקטורים, ספריי קרבורטורים כשמו כן הוא, מיועד לקרבורטורים.

בניקוי בית המצערת שלך, תוציא חיישן מצב בית מצערת, תוציא חיישן מנוע צעדים, נקה אותם ביסודיות, תחזירי חזרה. תניע את הרכב , תן זרם ספריי חזק לאורך של 30 דקות תוך כדי מתן טורים גבוהים לסירוגין. קח איתך מטלית יבשה ללא סיבים, תרסס ותנגב את העודף של הספריי.
אני השתמשתי בשני מיכלי ספריי , כל ניקוי , קרוב ל 45 דקות.

ניקוי יסודי ידידי, ניקוי יסודי.

במקרה מחמיר, הוצא כל הבית מצערת ישר על שולחן הניתוחים ויאללה לעבודה.
אני לא מציע לך לפרק את חיישן מצב בית מצערת. בדגם הזה הוא מאופס בתהליך היצור ופירוק שלו יכול לגרום נזק הייתי מציע לך לא לנגוע בו.
החלפה והתקנה חדשה שלו מבוצעת על ידי איפוס מיוחד באקזמינר.
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-08-09, 01:59   #9
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
אני ביצעתי זאת ברכב בדגם הזה מספר פעמים , ולא היה נדרש שום איפוס והרכב היה בובה.
כמובן תוך דגש מיוחד לסימון מדוייק בדיוק איך הוא היה ובאיזה פוזיציה לפני הפירוק.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
saar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-08-09, 06:56   #10
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
היי סער מצד שני אני ראיתי הרבה מקרים של חיישנים כאלה שפורקו והרכב זייף.
אם תשים לב יש סימונים בצבע על הברגים של החיישן עצמו וגם בספרות הרכב יש אזהרה לא לפרק את החיישן.
דרך אגב אין צורך לנקות את החיישן הזה הוא לא גורם לרעידות. מנוע הצעדים זאת הבעיה.
כל אחד יעשה מה שהוא רוצה עם הרכב שלו אני בסך הכל רק מזהיר.

נערך לאחרונה על ידי Caveman : 25-08-09 ב 08:07.
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
הגה כח נעלם וחזר - תקלה? liorda פונטו - טכני 6 19-06-09 00:44
לאן נעלם לי השמן מנוע (פונטו 1100 ) Amit פונטו - טכני 2 13-07-08 12:40
שמן הברקסים נעלם לי באונו 92 מנוע 1000 סמ"ק פורום הגראז' 4 09-05-07 23:46


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 00:05.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד