![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| טמפרה - טכני טכני - דגמי טמפרה בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
60-80 ש"ח למטר?.
גם אם באמת מטר צנור כזה עולה 60-80 ש"ח למטר לא לשכוח שצריך להתקין בצנור 2 מחברי לחץ בשני הקצוות וזה כמובן שמייקר את הצינור, גם המחברים וגם עבודת התקנתם במכשיר מיוחד.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
|
רפול ולכולם שבוע טוב וחג שמח.
הבחור היתכוון לשני הצינורות ,קו יניקה מהמיכל למשאבה,וקו חזרה מההגה למיכל.המיכל הפלסטי שעל קיר האש עים המיכסה הפלסטי שניסגר בהברגה.אין לחץ בקוים אלו וניתן ליפתוח את המיכסה שהמנוע עובד.כשאמרתי צינור הידראולי היתכונתי לצינור יניקה הידראולי שיעמוד בשמון ולא יזיע אחרי חודשים כמו שהיה אצלי.ומאז שאצלי החלפתי בפעם השניה המ"ע יבשה ופועלת יופי.
נערך לאחרונה על ידי upetar : 27-04-09 ב 17:28. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
מישהו מטפל בך?
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
|
מורשה פיאט עושה את העבודה הזו?
ואם לא, מי עושה את זה? עם הכלי המיוחד הזה?
__________________
בתקווה שעזרתי, סער |
|
|
|
|
|
#4 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
|
אלו הצינורות .
מצורפות תמונות של החיבורים של הצינורות המדוברים.(ואגב גם לכול בית מלאכה להידראוליקה יש מכשיר לחץ,ללחיצת קצוות של צינורות לחץ הידראוליים)(עבדתי אחרי הצבא שנים בבית מאלכה להידראוליקה).וכאן מדובר על צינור קו חזרה)לא צינור לחץ.
נערך לאחרונה על ידי upetar : 27-04-09 ב 18:47. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
|
ברכב הקודם שלי הייתה הזעה מאחת היציאות של המשאבה, פירקתי את הבנד מתכת המקורי שכמובן מורכב ע"י מכשיר מיוחד, חתכתי מעט את קצה הצינור עם סכין יפנית והרכבתי חזרה בעזרת
בנד מתכת רגיל אבל מסוג טוב ואיכותי (בית הבורג בצבע כחול והפס מתכת בצבע כסוף) הידקתי היטב בעזרת T-8 מ"מ ולא סבלתי יותר מהזעה בחיבור. צינורות להידראוליקה ניתן למצוא גם בחנויות לאספקה טכנית שנותנות גם שרות לתעשייה.
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
מישהו מטפל בך?
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
|
מחילה מכבודכם אך אני לא כל כך מבין, ואני מבקש לחדד לי באם תואילו בטובכם את הנקודה.
יש לי חבר עם פונטו הגה כח הידראולי. מה שקורה זה שהוא מסובב את ההגה (כשהרכב עומד) כל הרכב שלו מתחיל לרעוד ומתחיל רעש מאזור המשאבה, כמו כן יש לו נזילה ממקום המילוי של השמן הגה כח (מהצינור) אך תמיד הוא דואג שהיה שמן. הוא ניגש למוסך מורשה, שם נאמר לו שככל הנראה אחד הצינורות שלו התחיל להיקרע, והבעלים הקודמים שם צינור רגיל במקום צינור הידראולי, ולכן המשאבה מתאמצת ומשמיעה רעש ורעידות שהוא מסובב את ההגה (כשהרכב עומד במקום כמובן). החלפת הצינור הרגיל לצינור הידראולי רצו ממנו 800 ש"ח רק הצינור ההידראולי. עכשיו אחרי שקראתי מה שאתם רושמים פה, אם הבנתי אתכם נכון, צריך להיות צינור רגיל ולא הידראולי. אז אני כבר מבולבל, מדובר בצינור אידראולי או רגיל שם? מה הייתם ממליצים לבחור לעשות על מנת לפתור את הבעיה? להחליף להידראולי או לצינור רגיל? האם רעד ורעש שמסובבים את ההגה מוכר לכם? *אני לא פותח שרשור נוסף, היות ואנחנו באותו הנושא.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
יש לו צינור רגיל מותקן. אני מניח שצינור הידראולי מקורי מהחברה יעלה הרבה כסף, אבל אם הוא קונה אותו לפי מטר רץ, אז זה יעלה הרבה פחות.
הוא צריך להחליף את הצינור שלו לצינור הידראולי.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
|
ניראה לי שהצינור יונק אויר
וכמו שכבר אמרתי.לכול המ"ע הגה כוח,כול הצנרת צריכה להיות צנרת הידראולית שעומדת בשמו הידראולי.קו לחץ ,מצינור לחץ שניתן להכין בבית מלאכה או ליקנות חדש מקורי\חליפי.וקוי יניקה וחזרה אפשר ליקנות צינור יניקה הידראולי לפי מטר, ובעזרת בנדים להכין לבד.הרעש יכול להיגרם מצינור יניקה של המשאבה שיונק אויר.יש להחליף את הצינור ואת השמן וליבדוק .אפשר תוך כדי עבודת המנוע להזיז את ההגה ,ליפתוח את הפקק של המיכל ,וליראות אים השמן שחוזר מקציף(יש בו אויר).אפשרות שניה זה שהמשאבה עצמה יונקת אויר וזקוקה לשיפוץ.אפשרות שלישית ליבדוק את ההמ"ע (סרוו)על מוט ההגה.כשהמשאבה עיפה והספיקה יורדת כשעולה הלחץ(בהפעלת הגה). "המשאבה לא תחזיק לחץ" והגלגלים גם ירעדו .(בדיקת משאבה מיקצועית עושים עים מכשיר בדיקה יעודי (פלוו מטר).וגם את זה יש בבית מלכה להידראוליקה.
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| רכב אולי מתחמם בפונטו טורבו דיזל | i12z | פונטו - טכני | 2 | 19-03-09 22:55 |
| פונטו ספייס (MK2) - תאור מערכת ההגה החשמלי. | raanan_t | פונטו - טכני | 10 | 13-03-09 19:00 |
| מבחן דרכים ישראלי ללנצ'יה דלתא באיטליה. בישראל? אולי | stio | פיאט כללי | 1 | 10-06-08 01:47 |
| שאלה (יש מצב שזה על צמיגים, קלבר אולי, אבל לא בטוח) | פורום הגראז' | 3 | 09-08-07 22:01 | |
| אולי תוסיפו גלריות !! | אתר המועדון | 1 | 12-02-07 19:45 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד