![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: ספייס 01
הודעות: 87
|
תודה חברה על החוות דעת
אני אלך למוסך של דוד שלי הוא יבדוק היום אם החוטים של הפלגים נהרסו באבומטר משהו כזה ואת הפלגים אני כבר לא רוצה להחליף אחרי שניקיתי אותם הם בסדר גמור אבל בקשר לטורים הוא אומר לי יכול להיות מחשמל או לחץ דלק צריך להתחיל לפסול דברים נתחיל מהחשמל .
אני אעדכן אתכם במה שיקרה לעזיזה שלי
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: ספייס 01
הודעות: 87
|
עוד שאלה
על כמה צרכים להיות הטורים כאשר מניעים את האוטו בלי נסיעה בניוטרל כאילו במצב נורמלי 9 או 10 SX 01ׁ ׂ
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
בהתחלה שהמנוע עדין קר, בין 1000-1500 לערך. ככל שהמנוע מתחמם (עניין של 2-3 דקות אם מערכת קירור המנוע תקינה), הטורים יורדים ובמנוע בטמפ' עבודה (קריא, מחוג החום מציג על האמצע) הסל"ד צריך להיות על 800 בלי מזגן, 900 עם מזגן (ככה זה אצלי בELX, אני משער שאין הבדל משמעותי אם בכלל בSX)
__________________
Fiat Punto Spice 2001 ELX Auto' |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| פירוק פקק "נס קפה" הנמצא בין הגיר לבלוק המנוע, על בלוק המנוע (ערוך) | Amit-IL | פונטו - טכני | 36 | 26-04-09 18:16 |
| סקודו. איך ניתן לדעת אם המנוע הוא V8 או V16 ? | אבימ | שאר הדגמים - טכני | 2 | 18-03-09 11:47 |
| ברקס + גז = המנוע נכבה | agent54 | פונטו - טכני | 3 | 18-10-08 23:46 |
| עדכון חשוב מאוד מאוד לאחר החלפת הפלגים בפיאט אונו 1400 70s.. | פורום הגראז' | 1 | 11-04-06 15:36 | |
| מספר על המנוע | פורום הגראז' | 1 | 07-12-05 23:30 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד