מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אונו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו החדשה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אוי כמה..שאת יפה..
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

Magnifico Punto!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מאזדה 3 2006
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו החדשה שלי!


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 23-03-09, 05:32   #1
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
כן שכחתי לציין המזגן מקורי לחלוטין 4 מצבי עוצמת מאורר פנימי (קראתי כמה תגובות ישנות של רפי לין והשכלתי קצת).
האם לרכב בעל מזגן מקורי היוניט צריכה להיות רק עם שתי רגליים (כמו אצלי) ?
וזה אומר שאצלי המאורר של הרדיאטור אמור לעבוד במהירות אחת בלבד?
כי גם לאחר שביצעתי "חיפוש" ארוך בפורום נראה לי שאני מפספס פה משהו

יש לציין שהרכב שלי מתחמם מאד ואני מעוניין להחליף את כל החלקים
שהם בגדר לא אמורים להיות כך.

נערך לאחרונה על ידי Amit-IL : 23-03-09 ב 05:40.
Amit-IL מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 23-03-09, 10:52   #2
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
אמורות להיות לך שתי מהירויות למאוורר של הרדיאטור.
תעלה צילום של הקונקטור של היוניט שלך ואני אגיד לך אם זה תקין או לא.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-03-09, 11:57   #3
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
יוניט מאורר רדיאטור

אם אכן המזגן הנו מקורי, יוניט מאורר הרדיאטור צריך להיות עם 3 חוטים ואז הוא מפעיל את מאורר הרדיאטור בשתי מהירויות.
האם במכוניתך מיכל עיבוי הרדיאטור נמצא מעל הרדיאטור או בצד של הרדיאטור?.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-03-09, 17:50   #4
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
ארילו ורפי לין, תודה על הענות לעזרה.
צילמתי מספר תמונות והחלטתי לפרק את הצמה ואת היוניט הנוכחית
כדי שתוכלו לבחון טוב יותר את מצב מערכת הקירור ברכבי (רפי תודה אני יצור איתך קשר לאחר שתבחן את התמונות).

אז ככה עוד כמה פרטים קטנים:
1.מערכת החימום הפנימית לא מחוברת והרדיאטור הפנימי מנותק הצינורות שיוצאות מהמנוע מגושרות
(בשלב הזה אני ישאיר את זה ככה אבל זה בתכנון לפרק דשבורד).
2.האם בשביל לנקז אויר מהבורג שנמצא בצינורות המגושרים הוא צריך להיות מעל גובהה המנוע, אצלי הוא נמצא בגובהה אמצע המנוע זה יהווה בעיה לנקז אויר בשלב יותר מאוחר?
3. המזגן לא פועל, צינור אלומיניום שבור ליד פתח מילוי הגז למזגן (שוב בשלב הזה אני משאיר את זה ככה, יש זמן עד אחרי פסח לנסוע ללא מזגן במזג האוויר הנוכחי.
4. בצמה יש עוד שתי חוטים בצבע סגול/שחור מנותקים שאמורים להגיע לסליל הירוק שבבית המאורר
מה תפקיד הסליל והאם זה משנה איזה חוט סגול/שחור משניהם יתחבר לכניסות לסליל (אני יחבר גם את החוטים הקשורים לפעולת המזגן ביחד עם שאר החוטים כדי שתהיה לי פחות עבודה שארצה לתקן את המזגן.

הרכב נבדק בלחץ עם משאבה ונמצא תקין ללא נזילות או בריחת לחץ (כמובן אחרי שהחלפתי מספר חלקים במערכת.

מצטער על מטר השאלות ואני מקווה שרשמתי אותם בסדר הגיוני

בצמה אכן רואים לאחר שפירקתי את כל הבידוד ש
היה שיש עוד חוט בצבע אדום שחור שהיה מנותק והוא זה שאמור להתחבר לרגל השלישית ביוניט מאורר, כרגע פירקתי את היוניט מהרדיאטור והיא בעלת שתי רגלים תוצרת איטליה 82-68 לא תקין נכון? הבנתי שאני צריך יוניט שלוש רגליים 92-87 נכון?

חדי עין יכולים לראות בתמונה שרואים את המנוע במבט על, מאחורי האלטרנטור רואים את צינור האלומיניום השבור של המזגן.
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  1.jpg
צפיות: 622
גודל:  112.3 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  2.jpg
צפיות: 500
גודל:  103.1 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  3.jpg
צפיות: 433
גודל:  109.5 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  4.jpg
צפיות: 416
גודל:  118.2 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  5.jpg
צפיות: 426
גודל:  84.9 KB  

לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  6.jpg
צפיות: 579
גודל:  114.6 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  7.jpg
צפיות: 580
גודל:  94.0 KB  

נערך לאחרונה על ידי Amit-IL : 23-03-09 ב 17:58.
Amit-IL מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-03-09, 18:27   #5
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
טוב - אין ספק שעשו לך קומבינה שם.

הסליל הזה הוא בעצם נגד שגורם למאוורר להסתובב במהירות הנמוכה שלו. בגלל זה לא קריטי הצדדים של החוטים.
הקונקטור שלך אמור להיות עם 3 רגליים באמת.
עוד מעט רפי ישפוך אור איך צריך להיות החיווט המדוייק.

לגבי החימום - כדאי לך לתקן את זה לפני תיקון המזגן. פשוט כי בשביל לפרק את רדיאטור החימום צריך לפרק את רדיאטור המיזוג.
בורג הניקוז אוויר נראה לי בגובה מתאים.

בהצלחה!
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-03-09, 18:29   #6
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
מאורר רדיאטור

אכן בצעו קומבינציות של חובבנים.
צריך להיות יוניט מאורר ברדיאטור של 3 חוטים שנתוניו הם:
מהירות 1: 92-87 מעלות (ב 92 הפעלת המאורר וב 87 הפסקת הפעולה).
מהירות 2: 97-92 מעלות (ב97 מעלות הפעלת מהירות 2, המהירה וב 92 הפסקת הפעולה).
כמובן שצריכים להתחבר חוטים גם אל נגד המאורר רדיאטור.
מאורר הרדיאטור מופעל גם בשתי המהירויות ע"י לחץ גז המזגן ואצלך במכונית זה אמור להיות ע"י מתג לחץ (קוודרינרי) בעל 4 חוטים.
אם תכתוב כתובת דוא"ל אוכל לסרוק ולשלוח לך שרטוט חשמלי של מע' המזגן במכוניתך ותוכל לראות כיצד לבצע מחדש חיווט בצורה המקורית.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-03-09, 01:00   #7
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
אך רפי כמה עצוב שצדקת, שלא לדבר על הטרמוסטט (היה מפורק סתם פלאנץ ריק מתוכן)
הרדיאטור פורק בהצעתך (איזה אבחנה דקה רק אמרתי שהאוטו מתחמם בעליות ובעיר לא מגיע לטמפ' עבודה), פירקתי את הפגוש הקידמי ניתקתי את צינורות המזגן והוצאתי אותו קומפלט ביחד עם ה"רדיאטור" של המזגן שלחתי אותו למכון רדיאטורים ונפרדתי מ-150 ש"ח יש לציין שבעל המכון אמר לי
שהרדיאטור היה סתום ומלוכלך לאחר פירוק וניקוי הוחזר אלי.
פירקתי את הטרמוסטט שלא היה והרכבתי אחד חדש.
סידרתי את צמת החוטים שבא מהקונקטור שיושב על הרדיאטור ומגיע ליוניט מאורר, לנגד מאורר, ולחשמל הזנה של המאורר.
ניקיתי שוב בעזרת מסיר שומנים ביתי ואבקה להסרת אבנית את מיכל העיבוי התוצאה נהדרת.
בדקתי את הנגד והתנגדותו 1 אום הוא לא תקין/נשרף (אני יחפש אחד תקין בפירוקיה מחר או במוסך מורשה אקנה חדש, בשתי חנויות אביזרים שביקרתי היום אמרו לי רק בחברה תמצא. אם יש למישהו רעיון איפה יש באזור נהריה עכו כרמיאל אני אשמח למורשה אני לא אוהב להיכנס בגלל היחס הא וגם המחירים.
יוניט בעלת שלוש רגליים הזמנתי מקווה שתגיע מחר לחנות, 87-92-1 92-97-2 .
פירקתי את משאבת המים (מצבה בכי מר רועשת בסיבובה כשהיא אצלי בידיים והציר עם מעט חופש)
קניתי אחת תחליפית אבל איכותית תוצרת איטליה נפרדתי מ-170 ש"ח אחרי מיקוח שהתחיל ב-220ש"ח היה גם סיני ב-120ש"ח.
החלפתי גם שני מחזירי שמן עליון ותחתון פקקי הנס קפה נראו בסדר אז לא נגעתי בהם.
שפירקתי את הפולי העליון הגלגל הסתובב ואין לי סימן מחר חבר שלי בסוף היום יגיע לעשות לי כיוון טימינג
(עדין לא למדתי לעשות לבד) זה אומר בהכרח שנצטרך לפתוח את מכסה השסתומים כדי לבצע כיוון נכון של הטיימינג?? כמובן שהודעתי לחבר שלי שאני מחליף משאבה ושיבוא מחר לעשות לי כיוון לרצועה
העבודה שלו עכשיו תתעקב באופן ניכר??
מחר אני ארכיב הכל וידווח לכם מה יצא מכל הסיפור
ארילו, התגובה הקודמת שלך תילקח בחשבון ובפרוייקט הבא אני יתקן את שתי המערכות ביחד (רדיאטור חימום פנימי ומזגן).

ארילו, רפי לין, מישהו, יש הערות לפני שהכל חוזר למקום?
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  11.jpg
צפיות: 590
גודל:  126.9 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  12.jpg
צפיות: 601
גודל:  111.5 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  13.jpg
צפיות: 542
גודל:  64.9 KB  

נערך לאחרונה על ידי Amit-IL : 25-03-09 ב 02:32.
Amit-IL מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-03-09, 09:26   #8
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
איזה יופי של יישור קו!

אם הורדת את המכסה של הטיימיג ואת הפולי מנוע - אתה תראה שיש סימנים גם על הגלגל שיניים של הקאמשאפט, וגם על הגלגל שיניים של הפולי מנוע, ככה שאין צורך לפתוח מכסה שסתומים. אגב יש לך נזילה ממכסה השסתומים? זה מאוד פשוט בדגמים האלה.
שים לב שכאשר אתה מותח את הטיימינג לא מתפספסת לך שן בטיימינג.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
נוזל קירור ohads פונטו - טכני 1 31-01-08 18:36
איפה אפשר לקנות שמן לגיר 75W80 בזול יותר במסגר 8 הציאו לי פורום הגראז' 3 03-09-07 20:02
איפה אפשר לקנות פלגים מקוריים לפונטו ספייס 8 שסתומים בזול? פורום הגראז' 2 03-09-07 10:37
נוזל קירור - פיאט MK1 פורום הגראז' 2 23-02-07 15:47
איבוד נוזל קירור פורום הגראז' 12 25-01-07 00:48


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 10:10.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד