מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > טמפרה - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

טמפרה - טכני טכני - דגמי טמפרה בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו החדשה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו החדשה שלי!


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 22-02-09, 20:01   #1
upetar
חבר מועדון
 
האווטאר של upetar
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
תודה רבה.

ואני מקוה לא להיות מופתע ,ותגיד בבקשה באיזה כוח ליסגור בירגי ראש,ומה מירוח השסטומים?ושוב תודה לעוזרים.
upetar מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 22-02-09, 22:16   #2
ronald27
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: fiat tempra
הודעות: 214
ראש

כודם כול בהצלחה.
דבר שני אתה צריך כמו שאמר ארילו אתה צריך ידית מומנט,
שזה קובע את הסיבוב של בורג.
ולא ניראה לי שאתה צריך בורג מיוחד. צריך רק ליזכור איפה כול דבר יושב.
אז שוב שיהיה בהצלחה ולילה טוב
__________________
f/i/a/t tempra 1995 1.6 injector

נוזל קירור מומלץ לכול רכב http://www.fiatclub.co.il/forum/show...2809#post42809

עם הייתי היצרן של פיאט היתי עושה פיאט טמפרה שנת 2009
ronald27 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-02-09, 11:11   #3
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
אני לא יודע מה המידות הרלוונטיות למנוע 1.6.

הכי טוב שתעבוד עם ספר באופן צמוד.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-02-09, 22:34   #4
upetar
חבר מועדון
 
האווטאר של upetar
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
פרקתי היום את הראש.

ובאמת אים אני מפרק קודם את הקמשפט אפשר (יש גישה) עים סט בוקסות רגיל,השאלה איך בהרכבה ?חשבתי להרכיב הכול יחד אחרי כיון שסטומים אבל אז אין גישה לבוקסה,ואים אני מרכיב רק ראש קודם אז כול הכוסיות יפלו,(אולי גריז יחזיק?)אשמח ליעוץ.חוץ מזה שמצאתי את הסיבה לכניסת גזים מצילינדר למיים (רואים בצילום המצורף).מחר אתן את הראש לתיקון(מילוי והשחזה),ואצלם אחרי התיקון.
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  PICT0047.JPG
צפיות: 591
גודל:  77.6 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  PICT0051.JPG
צפיות: 664
גודל:  70.5 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  PICT0055.JPG
צפיות: 588
גודל:  85.9 KB  

נערך לאחרונה על ידי upetar : 24-02-09 ב 23:33.
upetar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-02-09, 17:08   #5
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
יפה מאוד, עוד תיעוד, תמונות תמונות תמונות.
כל הכבוד וישר כח! רק באמצעות תמונה ויזואלית ילמדו חברי הפורום אשר מומחיותם אינה משגת בדבר, ללמוד ולדעת. ישר כח.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
saar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-02-09, 17:25   #6
ronald27
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: fiat tempra
הודעות: 214
כול הכבוד

כמו זה שמעליי סהר, גם אני אומר אותו דבר שאתה תותח וכול הכבוד.
רק עוד כמה דברים, עם אפשר.
אני פירקתי ראשים כמוך מיתחת לבית זה המכום עבודה שלי,
אבל זות הפעם הראשונה שאני רואה ראש במצב כזה גמור.

טוב שיש לך זמן לעשות את זה, עם לא היתה עושה את זה זה היה יכול ליות יותר גרוע!!!
בקשר לסגירה, עם תיסגור את הראש לא טוב אז יכול ליות אוליי יהיה דבר כזה,
שאחד השסטומים ידפוק ויעשה טק טק טק, זות לא בעייה אפשר לימתוח את הראש אחר שזה יופיע.

אני לא מישתמש בידית מומנט כי אין לי ואני לא צריך. יש אוליי ראש של איזה אוטו שאני צריך, אז אני משעיל מהמוסך של אחד שאני מכיר עם ספר ששם כתוב כמה לימתוח ועוד כמה לאוסיף.

בקיצור כול הכבוד ואני יודע שזות עבודה לא קלה אני עושה את זה כימעת כול שבוע והיום אני עושה אחד של לאדה.
אז בהצלחה ועם יש שאלות אז אתה יכול או פה או בפרטי
__________________
f/i/a/t tempra 1995 1.6 injector

נוזל קירור מומלץ לכול רכב http://www.fiatclub.co.il/forum/show...2809#post42809

עם הייתי היצרן של פיאט היתי עושה פיאט טמפרה שנת 2009
ronald27 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-02-09, 18:51   #7
eliko1976
Senior Member
 
האווטאר של eliko1976
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: לנצ'ה דדרה
הודעות: 694
ראש באמת נראה גמור ...
נראה לי שנסעו על מים או על נוזל קירור ממש זול ולא איכותי .
תחליף גם מחזירי שמן של השסתומים על הדרך
דרך אגב , בתמונה האמצעית יש חישן של לחץ שמן ( אם אני לא טועה ) - היכן ניתן לקנות אחד כזה ? אני רוצה להתקין אצלי אחד כזה .( את השעון יש לי )
יישר כוח !!!
__________________
לנצ'יה , כי לחיות צריך עם אופי

נערך לאחרונה על ידי eliko1976 : 25-02-09 ב 18:55.
eliko1976 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-02-09, 19:16   #8
eliko1976
Senior Member
 
האווטאר של eliko1976
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: לנצ'ה דדרה
הודעות: 694
צטט:
במקור פורסם על ידי upetar צפה בהודעה
ואני מקוה לא להיות מופתע ,ותגיד בבקשה באיזה כוח ליסגור בירגי ראש,ומה מירוח השסטומים?ושוב תודה לעוזרים.
קבל ידידי , נתונים נלקחו מהספר :

לגבי שסתומים :
כניסה : 0.05+- 0.4
יציאה : 0.05-+ 0.5

לגבי מומנט של ברגי ראש מנוע ( M10) :

שלב ראשון : 20
שלב שני : 40
שלב שלישי : להמשיך לסגור עד זוית של 90 מעלות
שלב רביעי : להמשיך לסגור עד זווית של 90 מעלות

זה הכול .
__________________
לנצ'יה , כי לחיות צריך עם אופי
eliko1976 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-02-09, 22:09   #9
upetar
חבר מועדון
 
האווטאר של upetar
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
תודה רבה לאליקו ולכולם.

כמו שחשבתי וגם זה יגיע(הכוח של הסגירה).בקשר לשעון ,אז לכול סוג(פירמה) יש את היוניט שמתאימה.ותברר בגל אור,או אים זה VDO אז יש לי יוניט כפולה ללחץ שמן ולמנורה.היום קיבלתי והרכבתי את כול האביזרים על הראש המשופץ(יופי של עבודה תיראו את התמונות)וניקיתי גם את המנוע.אתמול התמונות היו אחרי הפרוק עים הליכלוך וכול הז'יפה,אבל הראש ממש במצב טוב וחוץ מליכלוך כול המעברים בפנים שלמים ויפים ,מובילים כמו חדשים שסטומים כמו חדשים (רואים)תושבות כמו חדשות .וקניתי סט אטמים וזה כלל מחזירים לשסטומים,והרכבתי היום גם טרמוסטת חדש ומחר משאבה חדשה,בקיצור,100000ק'מ לא צריך לינגוע.
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  PICT0049.JPG
צפיות: 443
גודל:  104.5 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  PICT0047.JPG
צפיות: 470
גודל:  109.1 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  PICT0046.JPG
צפיות: 479
גודל:  118.7 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  PICT0045.JPG
צפיות: 458
גודל:  117.9 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  PICT0044.JPG
צפיות: 434
גודל:  121.6 KB  


נערך לאחרונה על ידי upetar : 25-02-09 ב 23:31.
upetar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-02-09, 00:03   #10
eliko1976
Senior Member
 
האווטאר של eliko1976
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: לנצ'ה דדרה
הודעות: 694
יפה מאוד , כל הכבוד !
כמה לקחו לך על הראש ?
__________________
לנצ'יה , כי לחיות צריך עם אופי
eliko1976 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
למכירה מכשיר מיוחד לפיתוח תמונות של CANON תומי_UNO_TURBO יד 2 0 21-09-08 20:56
מיוחד: אוטומוטור 2008, דוכן סמל"ת. כל התמונות, כל הזוויות, כל הדגמים stio תמונות וסרטונים - פיאט 5 18-05-08 01:00
שבוע מכירות מיוחד של סמל"ת בצפון התקיים בחול המועד סוכות (תמונות) stio פיאט כללי 3 12-10-07 11:05
מנוע מחוזק 1400 טיפו \ טמפרה פורום הגראז' 2 21-04-07 21:29
ראש מנוע של אונו על טמפרה פורום הגראז' 5 21-09-06 19:01


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:31.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד