![]() |
|
![]() |
טמפרה - טכני טכני - דגמי טמפרה בלבד. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
![]() |
#1 | |
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
|
תודה רבה.
ואני מקוה לא להיות מופתע ,ותגיד בבקשה באיזה כוח ליסגור בירגי ראש,ומה מירוח השסטומים?ושוב תודה לעוזרים.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: fiat tempra
הודעות: 214
|
ראש
כודם כול בהצלחה.
דבר שני אתה צריך כמו שאמר ארילו אתה צריך ידית מומנט, שזה קובע את הסיבוב של בורג. ולא ניראה לי שאתה צריך בורג מיוחד. צריך רק ליזכור איפה כול דבר יושב. אז שוב שיהיה בהצלחה ולילה טוב
__________________
f/i/a/t tempra 1995 1.6 injector נוזל קירור מומלץ לכול רכב http://www.fiatclub.co.il/forum/show...2809#post42809 עם הייתי היצרן של פיאט ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
אני לא יודע מה המידות הרלוונטיות למנוע 1.6.
הכי טוב שתעבוד עם ספר באופן צמוד.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
|
פרקתי היום את הראש.
ובאמת אים אני מפרק קודם את הקמשפט אפשר (יש גישה) עים סט בוקסות רגיל,השאלה איך בהרכבה ?חשבתי להרכיב הכול יחד אחרי כיון שסטומים אבל אז אין גישה לבוקסה,ואים אני מרכיב רק ראש קודם אז כול הכוסיות יפלו,(אולי גריז יחזיק?)אשמח ליעוץ.חוץ מזה שמצאתי את הסיבה לכניסת גזים מצילינדר למיים (רואים בצילום המצורף).מחר אתן את הראש לתיקון(מילוי והשחזה),ואצלם אחרי התיקון.
נערך לאחרונה על ידי upetar : 24-02-09 ב 23:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
מישהו מטפל בך?
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
|
יפה מאוד, עוד תיעוד, תמונות תמונות תמונות.
כל הכבוד וישר כח! רק באמצעות תמונה ויזואלית ילמדו חברי הפורום אשר מומחיותם אינה משגת בדבר, ללמוד ולדעת. ישר כח.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: fiat tempra
הודעות: 214
|
כול הכבוד
כמו זה שמעליי סהר, גם אני אומר אותו דבר שאתה תותח וכול הכבוד.
רק עוד כמה דברים, עם אפשר. אני פירקתי ראשים כמוך מיתחת לבית זה המכום עבודה שלי, אבל זות הפעם הראשונה שאני רואה ראש במצב כזה גמור. טוב שיש לך זמן לעשות את זה, עם לא היתה עושה את זה זה היה יכול ליות יותר גרוע!!! בקשר לסגירה, עם תיסגור את הראש לא טוב אז יכול ליות אוליי יהיה דבר כזה, שאחד השסטומים ידפוק ויעשה טק טק טק, זות לא בעייה אפשר לימתוח את הראש אחר שזה יופיע. אני לא מישתמש בידית מומנט כי אין לי ואני לא צריך. יש אוליי ראש של איזה אוטו שאני צריך, אז אני משעיל מהמוסך של אחד שאני מכיר עם ספר ששם כתוב כמה לימתוח ועוד כמה לאוסיף. בקיצור כול הכבוד ואני יודע שזות עבודה לא קלה אני עושה את זה כימעת כול שבוע והיום אני עושה אחד של לאדה. אז בהצלחה ועם יש שאלות אז אתה יכול או פה או בפרטי ![]()
__________________
f/i/a/t tempra 1995 1.6 injector נוזל קירור מומלץ לכול רכב http://www.fiatclub.co.il/forum/show...2809#post42809 עם הייתי היצרן של פיאט ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: לנצ'ה דדרה
הודעות: 694
|
ראש באמת נראה גמור ...
נראה לי שנסעו על מים או על נוזל קירור ממש זול ולא איכותי . תחליף גם מחזירי שמן של השסתומים על הדרך דרך אגב , בתמונה האמצעית יש חישן של לחץ שמן ( אם אני לא טועה ) - היכן ניתן לקנות אחד כזה ? אני רוצה להתקין אצלי אחד כזה .( את השעון יש לי ) יישר כוח !!!
__________________
לנצ'יה , כי לחיות צריך עם אופי ![]() נערך לאחרונה על ידי eliko1976 : 25-02-09 ב 18:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: לנצ'ה דדרה
הודעות: 694
|
צטט:
לגבי שסתומים : כניסה : 0.05+- 0.4 יציאה : 0.05-+ 0.5 לגבי מומנט של ברגי ראש מנוע ( M10) : שלב ראשון : 20 שלב שני : 40 שלב שלישי : להמשיך לסגור עד זוית של 90 מעלות שלב רביעי : להמשיך לסגור עד זווית של 90 מעלות זה הכול .
__________________
לנצ'יה , כי לחיות צריך עם אופי ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
|
תודה רבה לאליקו ולכולם.
כמו שחשבתי וגם זה יגיע(הכוח של הסגירה).בקשר לשעון ,אז לכול סוג(פירמה) יש את היוניט שמתאימה.ותברר בגל אור,או אים זה VDO אז יש לי יוניט כפולה ללחץ שמן ולמנורה.היום קיבלתי והרכבתי את כול האביזרים על הראש המשופץ(יופי של עבודה תיראו את התמונות)וניקיתי גם את המנוע.אתמול התמונות היו אחרי הפרוק עים הליכלוך וכול הז'יפה,אבל הראש ממש במצב טוב וחוץ מליכלוך כול המעברים בפנים שלמים ויפים ,מובילים כמו חדשים שסטומים כמו חדשים (רואים)תושבות כמו חדשות .וקניתי סט אטמים וזה כלל מחזירים לשסטומים,והרכבתי היום גם טרמוסטת חדש ומחר משאבה חדשה,בקיצור,100000ק'מ לא צריך לינגוע.
נערך לאחרונה על ידי upetar : 25-02-09 ב 23:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: לנצ'ה דדרה
הודעות: 694
|
יפה מאוד , כל הכבוד !
כמה לקחו לך על הראש ?
__________________
לנצ'יה , כי לחיות צריך עם אופי ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
למכירה מכשיר מיוחד לפיתוח תמונות של CANON | תומי_UNO_TURBO | יד 2 | 0 | 21-09-08 20:56 |
מיוחד: אוטומוטור 2008, דוכן סמל"ת. כל התמונות, כל הזוויות, כל הדגמים | stio | תמונות וסרטונים - פיאט | 5 | 18-05-08 01:00 |
שבוע מכירות מיוחד של סמל"ת בצפון התקיים בחול המועד סוכות (תמונות) | stio | פיאט כללי | 3 | 12-10-07 11:05 |
מנוע מחוזק 1400 טיפו \ טמפרה | פורום הגראז' | 2 | 21-04-07 21:29 | |
ראש מנוע של אונו על טמפרה | פורום הגראז' | 5 | 21-09-06 19:01 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד