מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   טמפרה - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=21)
-   -   כלי מיוחד בפרוק ראש מנוע טמפרה? (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=5748)

upetar 22-02-09 13:54

כלי לפרוק ראש מנוע טמפרה?
 
מועתק מקרספורום.טמפרה?

--------------------------------------------------------------------------------

סוף סוף אחרי 105000ק"מ. המים גולשים החוצה אחרי שתי דקות ורעש של ביעבוע אוויר נישמע בצינורות המיים .נישרף לי הפקונג(ואולי סקרנות,שיעמום?).מכין הכול,מחכה למזג אויר טוב,והשאלה שיש לי אל בעלי הניסיון בטמפרה .חבר אמר לי שצריך כלי מיוחד לבורג בעיתי בראש.ואים כן אז אולי תוכלו לציר לי אותו ואני אצור כלי כזה.תודה לעונים.(אני מיתכון לפרק את הראש וליבדוק ומה שדפוק לתקן ,ולא יותר)כשעשיתי את זה ברנו החלפתי רק אטמים ונסעתי לסיני.אנסה לצלם קצת.(צריך ראש לצילומים).בהצלחה.

eliko1976 22-02-09 18:32

לא מכיר בורג כזה ...בורג אחד ? בטמפרה כול הברגים די רגילים ...
שחבר שלך שאמר את זה יפרט למה התכוון .

upetar 22-02-09 19:41

שלום וערב
 
יש לא אונו ואמר שיש בורג אחד שאין גישה עים בוקסה מלמעלה וצריך בוקסה מיוחדת נמוכה ועים ידית מהצד.אולי בטיפו טמפרה זה לא כך.

ארילו 22-02-09 19:52

לא יודע על מה הוא מדבר. אני פירקתי ראש מנוע באונו 1.4 עם כלים רגילים בלבד. (ידית מומנט, בוקסות ומאריכים).

upetar 22-02-09 20:01

תודה רבה.
 
ואני מקוה לא להיות מופתע ,ותגיד בבקשה באיזה כוח ליסגור בירגי ראש,ומה מירוח השסטומים?ושוב תודה לעוזרים.

ronald27 22-02-09 22:16

ראש
 
כודם כול בהצלחה.
דבר שני אתה צריך כמו שאמר ארילו אתה צריך ידית מומנט,
שזה קובע את הסיבוב של בורג.
ולא ניראה לי שאתה צריך בורג מיוחד. צריך רק ליזכור איפה כול דבר יושב.
אז שוב שיהיה בהצלחה ולילה טוב

ארילו 23-02-09 11:11

אני לא יודע מה המידות הרלוונטיות למנוע 1.6.

הכי טוב שתעבוד עם ספר באופן צמוד.

upetar 24-02-09 22:34

פרקתי היום את הראש.
 
3 צירוף קובץ(ים)
ובאמת אים אני מפרק קודם את הקמשפט אפשר (יש גישה) עים סט בוקסות רגיל,השאלה איך בהרכבה ?חשבתי להרכיב הכול יחד אחרי כיון שסטומים אבל אז אין גישה לבוקסה,ואים אני מרכיב רק ראש קודם אז כול הכוסיות יפלו,(אולי גריז יחזיק?)אשמח ליעוץ.חוץ מזה שמצאתי את הסיבה לכניסת גזים מצילינדר למיים (רואים בצילום המצורף).מחר אתן את הראש לתיקון(מילוי והשחזה),ואצלם אחרי התיקון.

saar 25-02-09 17:08

יפה מאוד, עוד תיעוד, תמונות תמונות תמונות.
כל הכבוד וישר כח! רק באמצעות תמונה ויזואלית ילמדו חברי הפורום אשר מומחיותם אינה משגת בדבר, ללמוד ולדעת. ישר כח.

ronald27 25-02-09 17:25

כול הכבוד
 
כמו זה שמעליי סהר, גם אני אומר אותו דבר שאתה תותח וכול הכבוד.
רק עוד כמה דברים, עם אפשר.
אני פירקתי ראשים כמוך מיתחת לבית זה המכום עבודה שלי,
אבל זות הפעם הראשונה שאני רואה ראש במצב כזה גמור.

טוב שיש לך זמן לעשות את זה, עם לא היתה עושה את זה זה היה יכול ליות יותר גרוע!!!
בקשר לסגירה, עם תיסגור את הראש לא טוב אז יכול ליות אוליי יהיה דבר כזה,
שאחד השסטומים ידפוק ויעשה טק טק טק, זות לא בעייה אפשר לימתוח את הראש אחר שזה יופיע.

אני לא מישתמש בידית מומנט כי אין לי ואני לא צריך. יש אוליי ראש של איזה אוטו שאני צריך, אז אני משעיל מהמוסך של אחד שאני מכיר עם ספר ששם כתוב כמה לימתוח ועוד כמה לאוסיף.

בקיצור כול הכבוד ואני יודע שזות עבודה לא קלה אני עושה את זה כימעת כול שבוע והיום אני עושה אחד של לאדה.
אז בהצלחה ועם יש שאלות אז אתה יכול או פה או בפרטי:)


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 17:47.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©