מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > טמפרה - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

טמפרה - טכני טכני - דגמי טמפרה בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי ווקס ראשון !!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התברסות קצרצרה לפני טיסה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט ספורט
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my punto spice
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 06-02-09, 17:18   #1
sapir
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט טמפרה
הודעות: 11
בעיית ווסת מים?, יוניט חום מנוע?

טמפרה 96, 1600, הזרקה.
הוחלף ווסת מים עקב חוסר התחממות של הרכב (בכביש מהיר לא עבר 60 מעלות, בפקקים מאוור עובד מ 75 מעלות לערך, לא היתה בעיית התחממות, לא עבר 90 מעלות אף פעם)
מסתבר שהווסת נשאר פתוח עקב סיליקון שנתקע בשסתום.

הוחלף לווסת חליפי ככל הנראה, מצויין עליו טמפרטורה של 88 מעלות תוצרת גרמניה, עלה 180 ש"ח. עכשיו הרכב מתחמם מהר אך הבעיה היא שהרכב מגיע עכשיו 1-2 קווים מעל 90 מעלות (עד 100 מעלות, נראה לי גבוה מדי) לפני שהמאוורר מתחיל לעבוד ואז יורד ל 85 לערך וחוזר חלילה. אותו הדבר בפקקים או בכביש מהיר.


האם ווסת המים הנו הבעיה? נראה כי הוא שומר על חום מנוע גבוה מדי.
במוסך אמרו לי שכל הווסתים נפתחים בטמפרטורה קבועה.
האם יש ווסתים שנפתחים מוקדם יותר? יש טעם להחליף לווסת אחר או מקורי?

שאלה נוספת -
הוחלף גם יוניט חום שיושב על הווסת (נשבר בהחלפה, מחובר למחשב הרכב, אינו קשור לחום מנוע בלוח השעונים) אך הקונקטור של החשמל שלו אינו מתאים, אמרו לי שאין למצוא בדיוק אותו הדבר וחיברו את החוטים (2 במספר) עם קליפסים מתכתיים רגילים.
הרכב עכשיו נוסע בסדר (לפני החלפת היוניט חום הרכב היה מצלצל ולא סוחב, ככל הנראה אחראי על תערובת דלק).
האם ניתן זה נכון שגם יוניט חום דומה עובד רגיל או שצריך יוניט מקורי שיתאים לעבודה עם המחשב?

נערך לאחרונה על ידי sapir : 07-02-09 ב 02:09.
sapir מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 06-02-09, 21:23   #2
upetar
חבר מועדון
 
האווטאר של upetar
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
גם אצלי בטמפרה זה כך.

וטרמוסטט שניפתח ב88 מעלות ,(של טמפרה )אז הכול עובד בסדר.גם אצלי זה עולה עד טיפלה מעל הקו הראשון מעל ה90 מעלות.לגבי היונית אצלי זה אוטו פשוט בלי מחשב ובלי שטויות .
upetar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-02-09, 01:04   #3
sapir
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט טמפרה
הודעות: 11
אצלי מגיע עד לקו השני מעל 90

קצת מדאיג שרכב מגרד את ה 100 מעלות ועוד בחורף.
האם לא עדיף שלא יעבור את ה 90 מעלות?
האם מישהו יודע אם יש ווסת מים שנפתח מוקדם יותר מ 88 מעלות?
sapir מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-02-09, 01:45   #4
upetar
חבר מועדון
 
האווטאר של upetar
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
איטלקיה חמה.

יש מכוניות שהטרמוסטט ניפתח ליפני ,ואפילו בדגמים מסוימים של טמפרה דיזל. אבל האיטלקיה שלנו חמה חמה .(לפי הספר מתחיל להיפתח ב85-89 ופתוח מקסימום ב96-100.קיץ חורף אין הבדל.ואל תישכח שמערכת קרור בלחץ טמפרטורת הרתיחה עולה.
upetar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-02-09, 02:12   #5
sapir
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט טמפרה
הודעות: 11
תודה על המענה הענייני והמהיר.

לילה טוב.
sapir מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
ווסת לחץ דלק idango שיפורים וקוסמטיקה 5 29-08-08 20:20
למכירה ווסת דלק etavz3 מכירה 0 12-03-08 18:10
(קניה)ווסת דלק 3 באר dabab קניה 1 14-01-08 20:58
יוניט שמן מזייפת פורום הגראז' 20 22-01-07 19:57
יוניט לחץ שמן פורום הגראז' 2 15-12-06 12:26


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:13.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד