מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

צביקה והספיידר
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו קבריו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 26-07-08, 22:44   #11
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
אני חושב שדיברנו על הבעיה הזאת מספיק.
חד משמעית משאבת מצמד עליונה.
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-07-08, 21:03   #12
AUTOGO
Member
 
האווטאר של AUTOGO
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 36
מה איתה? עליה השלום?
AUTOGO מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 14-01-09, 21:38   #13
זאב-ב
חבר מועדון
 
האווטאר של זאב-ב
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: נצרת עילית
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 298
כש רק קניתי את הרכב לאחר יישור קו היתה את אותה הבעיה תנקז אוויר מהקלאץ
זה לפחות מה שפתר את הבעיה אצלי
כי החברה במרכזי "שכחו" לעשות את זה
זאב-ב מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 14-01-09, 22:58   #14
simon377
משורר הפורום
 
האווטאר של simon377
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
יש מצב שאתה מסביר?
ניקוז אוויר מהקלאץ'?
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד".
טום ונדרבילט.
simon377 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-01-09, 00:35   #15
זאב-ב
חבר מועדון
 
האווטאר של זאב-ב
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: נצרת עילית
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 298
בהחלט בפיאט לפחות אצלי הקלאץ הוא הידראולי (לעומת רכבים שיש להם כבל קלאץ)
ולכן לאחר שמחליפים נוזל הידראלי יש לנקז אוויר בכדי שהנוזל שנמצא במערכת סגורה יוכל להגיע מהמאגר במקרה הזה לקלאץ ו"ללחוץ" עליו ברגע שיש אוויר במערכת אותו האוויר מפריע לנוזל בין אם זה ללחוץ את הקלאץ או לפי דעתי במקרה הזה חזרה שלו(חזרת הנוזל למאגר) ובגלל זה נתקעת הדוושה בישביל לנקז אוויר מהמערכת ניגשים למעיין
ברז קטן שנמצא באיזור ההאוזינג של הקלץ מתחת לבית פילטר האוויר פותחים אותו טיפה ומישהוא בתוך הרכב צריך ללחוץ על הדוושה ומייד אמור לצאת אוויר עם מעט מהנוזל ההידראולי ואז סוגרים את הברז וחוזרים על הפעולה עד שבטוחים שאין יותר אוויר במערכת ממש כמו במערכת הבלמים
זאב-ב מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-01-09, 05:52   #16
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
צטט:
במקור פורסם על ידי זאב-ב צפה בהודעה
בהחלט בפיאט לפחות אצלי הקלאץ הוא הידראולי (לעומת רכבים שיש להם כבל קלאץ)
ולכן לאחר שמחליפים נוזל הידראלי יש לנקז אוויר בכדי שהנוזל שנמצא במערכת סגורה יוכל להגיע מהמאגר במקרה הזה לקלאץ ו"ללחוץ" עליו ברגע שיש אוויר במערכת אותו האוויר מפריע לנוזל בין אם זה ללחוץ את הקלאץ או לפי דעתי במקרה הזה חזרה שלו(חזרת הנוזל למאגר) ובגלל זה נתקעת הדוושה בישביל לנקז אוויר מהמערכת ניגשים למעיין
ברז קטן שנמצא באיזור ההאוזינג של הקלץ מתחת לבית פילטר האוויר פותחים אותו טיפה ומישהוא בתוך הרכב צריך ללחוץ על הדוושה ומייד אמור לצאת אוויר עם מעט מהנוזל ההידראולי ואז סוגרים את הברז וחוזרים על הפעולה עד שבטוחים שאין יותר אוויר במערכת ממש כמו במערכת הבלמים
זה לא קשור לעניין הבעיה היא שהדוושה לא חוזרת במידה ויש אויר במערכת אז יש חופש גדול בלחיצה על המצמד אבל הדוושה תחזור תמיד זה לא קשור.
משאבת מצמד עליונה זו הבעיה וחבל על הניסיונות.
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-01-09, 16:01   #17
זאב-ב
חבר מועדון
 
האווטאר של זאב-ב
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: נצרת עילית
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 298
או קיי אם אתה יודע אתה זה בידיוק זה משהוא אחר אני סתאם מעלה אפשרות לפי מה שהוא מספר פה זה בערך מה שהיה לי והפעולה הזאת דווקא פתרה אצלי את הבעיה גם לי הדוושה היתה "רק" נתקעת ולא היה לי חופש
וכאשר ניקזתי אוויר הכל הסתדר
זאב-ב מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-01-09, 22:51   #18
AUTOGO
Member
 
האווטאר של AUTOGO
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 36
טוב שנזכרת לענות זאב

באמת ניקוז פתר את הבעיה... שכחתי לכתוב על זה...


ירון
AUTOGO מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-01-09, 06:22   #19
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
צטט:
במקור פורסם על ידי AUTOGO צפה בהודעה
טוב שנזכרת לענות זאב

באמת ניקוז פתר את הבעיה... שכחתי לכתוב על זה...


ירון
מקווה שהפיתרון הזה יחזיק כי בדרך כלל נכנס אויר עוד פעם ממשאבת הקלאץ העליונה בגלל חופש שנוצר בציר של המשאבה.
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-01-09, 07:15   #20
זאב-ב
חבר מועדון
 
האווטאר של זאב-ב
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: נצרת עילית
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 298
צטט:
במקור פורסם על ידי AUTOGO צפה בהודעה
טוב שנזכרת לענות זאב

באמת ניקוז פתר את הבעיה... שכחתי לכתוב על זה...


ירון
לא הבנתי עזרתי או שהגעתה לפיתרון לבד?
זאב-ב מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
תגובה/תגובת דוושת הגז בספייס (2001) רקובי פונטו - טכני 3 01-08-08 21:46
דוושת מצמד חורקת. simon377 פונטו - טכני 4 10-04-08 22:33
רעידות ברכב בעת לחיצה על דוושת הגז eliran_a אונו - טכני 3 01-04-08 17:25
דוושת הגז יצאה לי מכלל שימוש באמצע נסיעה בטמפרה פורום הגראז' 8 23-05-07 21:02
דוושת קלאצ' נתקעת פורום הגראז' 6 03-07-06 15:47


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 00:53.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד