![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: השרון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX, יונדאי I30
הודעות: 28
|
תודה על ההסבר המפורט.
הטענה שמד החום עולה ל - 90 על פי קבוע זמן בלי קשר לחום המנוע נשמעת לי מוזרה. אני נוהג ביונדאי I30 חדשה ובנהיגת בוקר מוקדמת לוקח למד החום כ - 5 דקות להגיע לטמפרטורה שציינת, כאשר הוא מטפס לשם בצורה הדרגתית. אני בהחלט רואה הבדל בנקודת ההתחלה שלו בנסיעה אחרי שהרכב לא הספיק להתקרר לגמרי. לגבי העובדה שמד החום נשאר קבוע על אותה נקודה - בהחלט מובן. הוא לא זז כל עוד הטמפרטורה בתחום שהוגדר כ"תקין". האם ניתן להסיק מכך שמקרים בהם מד החום אינו יציב במהלך נסיעה מצביעים על מצב שאינו תקין? ולשם חידוד הנקודה - בין אם מד החום עולה או יורד, המצב אינו תקין מכיוון שהוא חייב להיות יציב. האם כך הדבר? |
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| גזר הדין - ראש מנוע? פונטו 16V 2001 | Ron_Dadon | פונטו - טכני | 20 | 02-12-08 00:14 |
| נזילות שמן ממספר מקומות | Goodwill | אונו - טכני | 2 | 25-05-08 19:04 |
| בראבה לא מתניעה ועושה קולות | בראבה - טכני | 4 | 15-08-07 11:26 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד