מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אונו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

לא רק מכוניות
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my nice spice *מתעדכן*
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אוי כמה..שאת יפה..
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 05-09-08, 22:04   #1
KoF-sHeLeG
חבר מועדון
 
האווטאר של KoF-sHeLeG
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: Alfa Romeo 156
הודעות: 461
למה אתה מטעה את הבן אדם סתם?
איך שרשמתי - זו הדרך.
אם הוא יחבר הפוך הוא עלול לפגוע במערכות חשמל בשני הרכבים.
ואגב מה שרשם סטודנט זה בדיוק מה שרשמתי, הוא רק תיאר סדר מומלץ.
__________________
High Gran Turismo
KoF-sHeLeG מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 05-09-08, 22:09   #2
shachar
Senior Member
 
האווטאר של shachar
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: Punto Dynamic
הודעות: 1,129
שלח הודעה דרך MSN ל shachar
צטט:
במקור פורסם על ידי student צפה בהודעה
הרכב הנותן (החי) צריך להיות כבוי. מצבר תקין יניע רכב אחר וגם את עצמו בלי בעיה. זה גם מונע בעיות ברכב החי.

פלוס מהרכב המת אל הפלוס של הרכב הנותן.

מינוס מהרכב החי אל נקודת הארקה במנוע של הרכב המת (בורג בולט מהמנוע, מתיבת ההילוכים או נקודת הארקה ידועה). המטרה היא שהכבלים לא יהיו קרובים אחד לשני. אם לא יודעים על מה מדובר אז מינוס חי אל מינוס מת.
חובה כבלים איכותיים.

אסור שיהיה שום מגע בין הכבלים לבין עצמם.

לרוב בחיבור המינוס יהיה ניצוץ קל.

להניע את הרכב המת.

הניתוק הוא בסדר הפוך לחיבור ולהקפיד שלא יהיה שום מגע בין הכבלים. לא מזיק ללבוש כפפות עבודה.
צטט:
במקור פורסם על ידי KoF-sHeLeG צפה בהודעה
למה אתה מטעה את הבן אדם סתם?
איך שרשמתי - זו הדרך.
אם הוא יחבר הפוך הוא עלול לפגוע במערכות חשמל בשני הרכבים.
ואגב מה שרשם סטודנט זה בדיוק מה שרשמתי, הוא רק תיאר סדר מומלץ.

תסתכל שוב מה סטודנט כתב ציטטתי לך למעלה והדגשתי באדום. את המינוסים לא נהוג לחבר כמו שכתבת. יכול להיות שזה עובד אבל זה לא הדרך הנכונה
shachar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 05-09-08, 22:26   #3
student
Senior Member
 
האווטאר של student
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 468
אין איסור גורף לחבר מינוס למינוס. אבל כפי שכתב יפה yuvk זה יותר מסוכן בגלל סכנה מוגברת לפיצוץ המצבר.
מצד שני, חיבור לנק' במנוע בעייתי כי רוב האנשים לא יודעים לאן בדיוק לחבר ואם זו לא נק' יציבה (נניח בורג קטן או איזור מאוד מלוכלך) אז ההדק יכול לקפוץ וזה לא בריא.


מכיוון ששאלו פה איך עושים את זה אז ניתנה התשובה הרשמית אבל יש גם חלופות.

נערך לאחרונה על ידי student : 05-09-08 ב 22:31.
student מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 05-09-08, 23:03   #4
yuvk
Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 93
יש לי הצעה:

כל מי שחושב שסדר חיבור מסויים הוא נכון וסדר חיבור אחר הוא מסוכן, יזיק למחשב, יצור ניצוצות או אני לא יודע מה, שיואיל בטובו להסביר למה.
yuvk מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
מישהו יודע מהי צריכת הדלק של פונטו פאן 2003 גיר רגיל? oranhz פונטו - טכני 1 11-05-08 19:35
חום מנוע פיאט מריאה מישהו יודע? פורום הגראז' 5 14-05-07 23:00
החלטתי על רכב. מישהו יודע מאיפה ? פיאט כללי 1 24-04-07 04:45
מישהו יודע מה כפתור ICE בבראבה עושה? פורום הגראז' 2 02-12-06 19:31
מישהו יודע מה זה TPS לפיאט אונו? פורום הגראז' 1 14-08-06 03:38


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 15:54.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד