![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
|
פיליפ הוא פשוט לא חיכה שהמאווררים יתחילו לעבוד ואז התרמוסטט נפתח בנסיעה ומשך מים לתוך המערכת וזה המים שהיו חסרים.
אם אתה הולך לפי הסדר הנכון אתה לא תצטרך להוסיף מים אחרי נסיעה ראשונה. אצלך ברכב אתה עשית בדיוק מה שצריך לעשות לפי הספר בגלל זה לא נתקלת בתופעות שבעלי HGT מתארים כאן אחרי החלפת נוזל קירור. נערך לאחרונה על ידי orenhazan : 30-08-08 ב 13:29. |
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| טיפול תקופתי 20K לספייס 2001 ELX | Ron_Dadon | פונטו - טכני | 24 | 16-08-08 23:07 |
| טיפול 20K | yossied | פונטו - טכני | 1 | 16-03-08 21:19 |
| טיפול 100,000 לספייס | yossied | פונטו - טכני | 3 | 17-01-08 19:51 |
| טיפול 80K | פורום הגראז' | 2 | 12-09-07 11:36 | |
| חור באגזוז + טיפול 80000 ספייס 2001 | פורום הגראז' | 1 | 11-09-07 23:55 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד