מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

HGT 2001 מחודש
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבוע מכירות בצפון, סוכות 2007
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבוע מכירות בצפון, סוכות 2007
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבוע מכירות בצפון, סוכות 2007


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 27-08-08, 18:42   #11
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
לידיעה כללית הפארפלו האדום מגיע רק בצורת תרכיז. רק את הכחול יש מוכן.
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-08-08, 21:59   #12
שחרון
מנהל
 
האווטאר של שחרון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מתחת לרכב....
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT אבארט'
הודעות: 1,555
מה יותר טוב באדום?
__________________
ירוק ומגרד אספלט ....ומתקשר למע"צ
שחרון מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-08-08, 23:28   #13
gsk
Senior Member
 
האווטאר של gsk
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: bmw
הודעות: 449
צטט:
במקור פורסם על ידי שחרון צפה בהודעה
מה יותר טוב באדום?
ראו תגובת האיש הטכני של החברה בבריטניה. לדעתי אין הרבה הבדל. ממילא אין לרוב האנשים מכשיר לבדיקת איכות הנוזל (מישהו ראה כזה במוסכי פיאט?). אז ממילא רוב המקפידים יחליפו כל שנתיים בלי לבדוק. בכל מקרה, אם המחיר דומה אז אולי שווה לעבור לאדום.

Thank you for your request for information on the product Paraflu UP. Answers as follows:

1) Yes Paraflu UP is a long life product.
2) Main difference is the technical specification. Paraflu UP is based on OAT (Organic Acid Technology) and provides higher protection for the cooling systems that contain innovative light alloy materials.
3) Improved protection to the cooling system components, longer service change.
4) It is recommended that the coolant is checked and tested every two years, replacement dependent on condition.

I trust this helps with your query, please contact me direct should you require any further information.

Kind regards

David

------------------------------------------------------

David Aldous

Technical Sales Manager

Petronas Lubricants Great Britain Ltd

Mobile: +44 (0)7767 225347

Fax: +44 (0)1792 290856

Web: www.flselenia.com

gsk מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-08-08, 00:40   #14
shachar
Senior Member
 
האווטאר של shachar
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: Punto Dynamic
הודעות: 1,129
שלח הודעה דרך MSN ל shachar
אם תוכל לפרסם את המייל של הבחור אני אשמח
שלחתי פעם מכתב לחברה של הפראפלו בנוגע לזמן מומלץ להחליף נוזל ולא נענתי

"replacement dependent on condition"
השאלה שנישאלת עכשיו היא בבדיקה כל שנתיים איך בודקים מה מצב הנוזל ?!
shachar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-08-08, 00:53   #15
gsk
Senior Member
 
האווטאר של gsk
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: bmw
הודעות: 449
צטט:
במקור פורסם על ידי shachar צפה בהודעה
אם תוכל לפרסם את המייל של הבחור אני אשמח
שלחתי פעם מכתב לחברה של הפראפלו בנוגע לזמן מומלץ להחליף נוזל ולא נענתי

"replacement dependent on condition"
השאלה שנישאלת עכשיו היא בבדיקה כל שנתיים איך בודקים מה מצב הנוזל ?!
זו כתובת הדוא"ל.
david.aldous@flgb.com

אבל לפני שאתה שולח. באתר החברה מצויין שיש להחליף את הפארפלו הרגיל (כחול) כל שנתיים או 60K ק"מ.

ע"פ תשובתו לשאלתי, לגבי הנוזל החדש (אדום) יש לבצע בדיקה כל שנתיים ולהחליף לפי הצורך.


במוסכי פיאט אמור להיות מתקן שהוא העצם שתי אלקטרודות שמוכנסות לנוזל. לפי מה שהבנתי ניתן לדעת ע"פ המוליכות האם הנוזל תקין או שיש להחליפו. מי שראה מכשיר כזה בפעולה מוזמן להוסיף.
gsk מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-08-08, 01:05   #16
ido
Senior Member
 
האווטאר של ido
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: אזור
הגלגלים שלי: גאלאנט
הודעות: 616
המכשיר המדובר לא הכי מדוייק. הבדיקה הידנית והישנה אומרת לגעת במים כשהם קצת חמים (קצת) ולהרגיש אם המים שומניים או לא. אם הם שומניים אז מומלץ להחליף, בכל מקרה אני לא לוקח סיכון ומחליף כל 10000 ק"מ או שנה יחד עם השמן מנוע.
ido מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-08-08, 01:06   #17
gsk
Senior Member
 
האווטאר של gsk
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: bmw
הודעות: 449
צטט:
במקור פורסם על ידי ido צפה בהודעה
בכל מקרה אני לא לוקח סיכון ומחליף כל 10000 ק"מ או שנה יחד עם השמן מנוע.
לדעתי זו הגזמה פראית
gsk מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-08-08, 01:08   #18
ido
Senior Member
 
האווטאר של ido
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: אזור
הגלגלים שלי: גאלאנט
הודעות: 616
נכון, גם לפי דעתי.
ido מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-08-08, 07:20   #19
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
צטט:
במקור פורסם על ידי ido צפה בהודעה
המכשיר המדובר לא הכי מדוייק. הבדיקה הידנית והישנה אומרת לגעת במים כשהם קצת חמים (קצת) ולהרגיש אם המים שומניים או לא. אם הם שומניים אז מומלץ להחליף, בכל מקרה אני לא לוקח סיכון ומחליף כל 10000 ק"מ או שנה יחד עם השמן מנוע.
הפראפלו צריך להיות שומני זה ככה גם כשהוא חדש לגמרי.
לגבי מתי להחליף אני ממליץ ללכת לפי הוראות יצרן כל 60000 ק"מ או שנתיים זה הכי בטוח.
לגבי ההבדל בין הנוזלים. אני מהיום הראשון החלפתי את הנוזל הכחול לאדום אני כבר עם 210000 ק"מ אני מקפיד על החלפת הנוזל בזמן עד היום לא החלפתי שום דבר שקשור במערכת הקירור ברכב ותאמין לי זה נדיר כי המנועים של הפיאט מאוד רגישים לנוזל קירור לא איכותי.דרך אגב כל הדגמים החדשים כולל האלפות למינהם מגיעים רק עם פראפלו UP שזה הנוזל האדום.
ההבדל במחיר הוא זניח מאוד כמעט אין הבדל לכן אני לא רואה סיבה למה להשתמש בנוזל הרגיל הנחות יותר.
אחד החסרונות של הפראפלו UP זה שהוא מגיע רק בצורת תרכיז וצריך להוסיף מים רכים.
אני זוכר שלא מזמן שלחתי מייל לחברה והם ענו לי שבקרוב ייצא פראפלו UP בבקבוקים של 2 ליטר בצורת נוזל מוכן שלא מצריך הוספת מים אני מאוד מקווה שזה יקרה למרות שזה לא בעיה להוסיף מים רכים.
דרך אגב ב HGT צריך לשים 2.5 ליטר תרכיז והשאר מים רכים זה היחס בערך. החצי ליטר פראפלו UP שנשאר משמש להוספת מים עתידית אם צריך.
דבר חשוב מאוד ושבשום פנים אסור לעשות זה לערבב בין שני הנוזלים יש הוראות מפורשות של החברה שמייצרת את הפארפלו לעבור בין נוזל אחד לשני ההוראות אומרות שאחרי שמוציאים את הנוזל הכחול מהמערכת צריך לשטוף את מערכת הקירור ולנקות אותה מהנוזל הישן הכחול.

נערך לאחרונה על ידי orenhazan : 28-08-08 ב 07:37.
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-08-08, 18:20   #20
שחרון
מנהל
 
האווטאר של שחרון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מתחת לרכב....
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT אבארט'
הודעות: 1,555
היום גם אני החלפתי מים. הכל עד עכשיו בסדר למרות שהיו קצת בעיות.
במיכל מילוי של המים יוצא צינור למעלה וימינה שמחובר למיכל מילוי בזווית שקופה ורואים דרכה את המים זורמיםץ אני רואה כאילו זורמים גם בועות זה ככה אמור להיות או שיש בעיה?
אחרי שנסעתי באוטו חצי שעה הייתי צריך להוסיף קצת מים זה ירד מ-המקסימום למינימום. יש בעיה?


תודה
__________________
ירוק ומגרד אספלט ....ומתקשר למע"צ
שחרון מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
טיפול תקופתי 20K לספייס 2001 ELX Ron_Dadon פונטו - טכני 24 16-08-08 23:07
טיפול 20K yossied פונטו - טכני 1 16-03-08 21:19
טיפול 100,000 לספייס yossied פונטו - טכני 3 17-01-08 19:51
טיפול 80K פורום הגראז' 2 12-09-07 11:36
חור באגזוז + טיפול 80000 ספייס 2001 פורום הגראז' 1 11-09-07 23:55


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 14:44.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד