![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#11 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
|
לידיעה כללית הפארפלו האדום מגיע רק בצורת תרכיז. רק את הכחול יש מוכן.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מתחת לרכב....
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT אבארט'
הודעות: 1,555
|
מה יותר טוב באדום?
__________________
ירוק ומגרד אספלט ....ומתקשר למע"צ
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: bmw
הודעות: 449
|
ראו תגובת האיש הטכני של החברה בבריטניה. לדעתי אין הרבה הבדל. ממילא אין לרוב האנשים מכשיר לבדיקת איכות הנוזל (מישהו ראה כזה במוסכי פיאט?). אז ממילא רוב המקפידים יחליפו כל שנתיים בלי לבדוק. בכל מקרה, אם המחיר דומה אז אולי שווה לעבור לאדום.
Thank you for your request for information on the product Paraflu UP. Answers as follows:
1) Yes Paraflu UP is a long life product. 2) Main difference is the technical specification. Paraflu UP is based on OAT (Organic Acid Technology) and provides higher protection for the cooling systems that contain innovative light alloy materials. 3) Improved protection to the cooling system components, longer service change. 4) It is recommended that the coolant is checked and tested every two years, replacement dependent on condition. I trust this helps with your query, please contact me direct should you require any further information. Kind regards David ------------------------------------------------------ David Aldous Technical Sales Manager Petronas Lubricants Great Britain Ltd Mobile: +44 (0)7767 225347 Fax: +44 (0)1792 290856 Web: www.flselenia.com |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
|
אם תוכל לפרסם את המייל של הבחור אני אשמח
שלחתי פעם מכתב לחברה של הפראפלו בנוגע לזמן מומלץ להחליף נוזל ולא נענתי "replacement dependent on condition" השאלה שנישאלת עכשיו היא בבדיקה כל שנתיים איך בודקים מה מצב הנוזל ?! |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: bmw
הודעות: 449
|
צטט:
david.aldous@flgb.com אבל לפני שאתה שולח. באתר החברה מצויין שיש להחליף את הפארפלו הרגיל (כחול) כל שנתיים או 60K ק"מ. ע"פ תשובתו לשאלתי, לגבי הנוזל החדש (אדום) יש לבצע בדיקה כל שנתיים ולהחליף לפי הצורך. במוסכי פיאט אמור להיות מתקן שהוא העצם שתי אלקטרודות שמוכנסות לנוזל. לפי מה שהבנתי ניתן לדעת ע"פ המוליכות האם הנוזל תקין או שיש להחליפו. מי שראה מכשיר כזה בפעולה מוזמן להוסיף. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: אזור
הגלגלים שלי: גאלאנט
הודעות: 616
|
המכשיר המדובר לא הכי מדוייק. הבדיקה הידנית והישנה אומרת לגעת במים כשהם קצת חמים (קצת) ולהרגיש אם המים שומניים או לא. אם הם שומניים אז מומלץ להחליף, בכל מקרה אני לא לוקח סיכון ומחליף כל 10000 ק"מ או שנה יחד עם השמן מנוע.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: bmw
הודעות: 449
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: אזור
הגלגלים שלי: גאלאנט
הודעות: 616
|
נכון, גם לפי דעתי.
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
|
צטט:
לגבי מתי להחליף אני ממליץ ללכת לפי הוראות יצרן כל 60000 ק"מ או שנתיים זה הכי בטוח. לגבי ההבדל בין הנוזלים. אני מהיום הראשון החלפתי את הנוזל הכחול לאדום אני כבר עם 210000 ק"מ אני מקפיד על החלפת הנוזל בזמן עד היום לא החלפתי שום דבר שקשור במערכת הקירור ברכב ותאמין לי זה נדיר כי המנועים של הפיאט מאוד רגישים לנוזל קירור לא איכותי.דרך אגב כל הדגמים החדשים כולל האלפות למינהם מגיעים רק עם פראפלו UP שזה הנוזל האדום. ההבדל במחיר הוא זניח מאוד כמעט אין הבדל לכן אני לא רואה סיבה למה להשתמש בנוזל הרגיל הנחות יותר. אחד החסרונות של הפראפלו UP זה שהוא מגיע רק בצורת תרכיז וצריך להוסיף מים רכים. אני זוכר שלא מזמן שלחתי מייל לחברה והם ענו לי שבקרוב ייצא פראפלו UP בבקבוקים של 2 ליטר בצורת נוזל מוכן שלא מצריך הוספת מים אני מאוד מקווה שזה יקרה למרות שזה לא בעיה להוסיף מים רכים. דרך אגב ב HGT צריך לשים 2.5 ליטר תרכיז והשאר מים רכים זה היחס בערך. החצי ליטר פראפלו UP שנשאר משמש להוספת מים עתידית אם צריך. דבר חשוב מאוד ושבשום פנים אסור לעשות זה לערבב בין שני הנוזלים יש הוראות מפורשות של החברה שמייצרת את הפארפלו לעבור בין נוזל אחד לשני ההוראות אומרות שאחרי שמוציאים את הנוזל הכחול מהמערכת צריך לשטוף את מערכת הקירור ולנקות אותה מהנוזל הישן הכחול. נערך לאחרונה על ידי orenhazan : 28-08-08 ב 07:37. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מתחת לרכב....
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT אבארט'
הודעות: 1,555
|
היום גם אני החלפתי מים. הכל עד עכשיו בסדר למרות שהיו קצת בעיות.
במיכל מילוי של המים יוצא צינור למעלה וימינה שמחובר למיכל מילוי בזווית שקופה ורואים דרכה את המים זורמיםץ אני רואה כאילו זורמים גם בועות זה ככה אמור להיות או שיש בעיה? אחרי שנסעתי באוטו חצי שעה הייתי צריך להוסיף קצת מים זה ירד מ-המקסימום למינימום. יש בעיה? תודה
__________________
ירוק ומגרד אספלט ....ומתקשר למע"צ
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| טיפול תקופתי 20K לספייס 2001 ELX | Ron_Dadon | פונטו - טכני | 24 | 16-08-08 23:07 |
| טיפול 20K | yossied | פונטו - טכני | 1 | 16-03-08 21:19 |
| טיפול 100,000 לספייס | yossied | פונטו - טכני | 3 | 17-01-08 19:51 |
| טיפול 80K | פורום הגראז' | 2 | 12-09-07 11:36 | |
| חור באגזוז + טיפול 80000 ספייס 2001 | פורום הגראז' | 1 | 11-09-07 23:55 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד