מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט אונו 45, 1.0, 92'
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

גרנדה שלי הכי מהממת !!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חזרתי למועדון- והפעם עם פונטו: גלריה מתעדכנת
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי ווקס ראשון !!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מפגשון באיקיאה - 15.6.12 :)


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 12-03-08, 21:25   #11
fpclub
חבר מועדון
 
האווטאר של fpclub
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: דייהטסו סיריון, פיאט פונטו
הודעות: 280
שלח הודעה דרך ICQ ל fpclub
אם נגיד שמים תיבה כזאת בHGT זו לא יכול להיות יותר טוב? מה הקטע לשים תיבה כזאת במנוע ה-1.2 ולא ב-1.8 של הHGT?
__________________
בכל יום שעובר אני מתגעגע לפיאט שלי יותר.
fpclub מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-03-08, 21:38   #12
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
הקטע הוא שמנועי ה 1.2 יתפקדו טוב יותר בתאוצה עם הגיר הזה. על כן, גרסת ה SPORTING.
אין צורך לשדך את הגיר למנועי ה1.8 מפני שהכח מפצה על זה.

יצא לי פעם לקרוא על ניסיון של מישהו באנגליה להתקין את הגיר, לא זוכר אם הייתה הצלחה או לא.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-03-08, 23:01   #13
naviz
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 10
זהו שבמקום להאיץ יותר מהר האוטו פשוט מפרפר במקום...
naviz מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-03-08, 23:14   #14
שחר
Senior Member
 
האווטאר של שחר
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו GT
הודעות: 176
שלח הודעה דרך AIM ל שחר
וואלה נשמע מדליק אולי אני יאמץ רעיון כזה
יצא לך לבדוק מה המהירות המכסימלית עם ההילוך השישי?
שחר מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 13-03-08, 03:48   #15
raanan_t
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של raanan_t
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,640
יחסי העברה קצרים יותר משמע הרכב נמצא רוב הזמן בטווח סל"ד אופטימלי.
בשורה התחתונה יש צורך בצמיג אחר שידע להעביר את הכח הזה לכביש, בין אם זה צמיג רחב יותר או צמיג בעל אחיזה גבוהה יותר.

אני מאמין שזה עסק די נחמד תיבת הילוכים שכזו.
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010)
raanan_t מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 13-03-08, 10:30   #16
naviz
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 10
כן בדקתי כמה האוטו סוגר...הוא מגיע ל160 ב4500 סל"ד ואין לו יותר כוח להמשיך
naviz מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 13-03-08, 10:55   #17
רקובי
Senior Member
 
האווטאר של רקובי
 
תאריך הצטרפות: Nov 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 SX
הודעות: 433
Talking גיר 6 הילוכים לפונטו - מאיפה משיגים...?

צטט:
במקור פורסם על ידי naviz צפה בהודעה
וואי אתה לא מבין איזה יחס העברה מעצבן יש לתיבה הזאת למשל 20קמ"ש בהילוך ראשון המחוג של הסל"ד עומד על 3000 ואז כבר צריך להעביר לשני [COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR]חח
וזה גם פחות חסכוני בדלק האוטו התחיל לזלול 1 ל10

לא יודע לגבי צריכת הדלק שדיווחת, אבל גם בפונטו SX 2001 שלי, ב-20 קמ"ש בהילוך ראשון הרכב בכמעט 3000 סל"ד. זה סביר ביותר.

השאלה הגדולה - נראה לכם שאפשר לעשות את זה לפונטו שלי? כמה יעלה? צריך לשנות משהו בשביל דבר כזה? אני דווקא חושב שלשלם כמה אלפים קטנים בשביל גיר כזה אולי יהיה מוצדק לנסיעות בינעירוניות, כי אולי אז ב-120 הנסיעה תהיה חסכונית יותר (היום המנוע מעל 3.1 סל"ד במהירות כזו).
רקובי מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 13-03-08, 11:27   #18
שחר
Senior Member
 
האווטאר של שחר
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו GT
הודעות: 176
שלח הודעה דרך AIM ל שחר
וואלה.160
הפונטו שלי מגיעה ל110 קמ"ש ב3000 סל"ד הילוך-5
כאשר אני נוסע 160 קמ"ש כאילו חסר לי ההילוך ה-6
אני צריך לבדוק את זה לגבה הגיר עם ההילוך-6
שאלה:
אולי זה גיר של דיזל
כי בדרך כלל רק רכבי דיזל נוסעים 20קמ"ש בהילך-1
שחר מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 13-03-08, 14:22   #19
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
גיר של פונטו ספייס גרסת ספורטינג.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 13-03-08, 14:24   #20
raanan_t
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של raanan_t
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,640
רקובי, שחר:
אני כמעט ומשוכנע שיחסי ההעברה של ההילוך ה-6 בגיר הזה וההילוך ה-5 ברכבים שלכם זהים. ההבדל היחידי הוא בכך שההילוכים קצרים יותר ולכן קל יותר להאיץ אבל זה כמובן עד להילוך האחרון.

לפותח השרשור, איזה מנוע יש ברכבך?
אם מדובר על גרסת ה-8V 60 כ"ס אז המהירות הסופית נראית לי בסדר.
כמה הרכב היה סוגר קודם להחלפת הגיר?
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010)
raanan_t מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
ידית הילוכים מכירה 7 01-09-07 10:45
משיכת הילוכים - מה הנזק ? פורום הגראז' 12 19-05-07 02:56
הילוכים בפונטו mk1 פורום הגראז' 22 12-02-07 09:12
ידית הילוכים בפונטו hgt פורום הגראז' 2 25-11-06 19:37
מערכת הילוכים אוטומטית פורום הגראז' 2 17-02-06 14:51


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 05:08.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד