מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפולו שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפנדה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט פונטו היפיפייה שלי!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my nice spice *מתעדכן*


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 20-01-08, 22:23   #1
student
Senior Member
 
האווטאר של student
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 468
צטט:
במקור פורסם על ידי Tzvika 16V צפה בהודעה
אצלנו יש 2 רכבים כאלה יש תופעה זהה זה בעיקר עכשיו בימים הקרים תוך כדי נסיעה מעל 40 קמ"ש לערך הרוח הקרה מצננת את הרדיאטור כך שנוזל הקירור קר יותר ומקרר את המנוע והמחוג יורד לרבע. אם אני עומד במקום למשל בפקק אין את הבעיה הזאת והמחוג נשאר באמצע.
זה לא נשמע הגיוני הרי בשביל זה יש את הטרמוסטט של הרכב שאמור להיסגר חלקית וכך לשמור יותר טוב על חום המנוע קרוב יחסית לחצי. אצלי מרגע שהטמפ' הגיע לחצי החימום לא מוריד את הטמפ' בנסיעה עד ממש לרבע אלא 2-3 קווים מתחת לחצי ולא יותר.
student מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 20-01-08, 22:27   #2
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
גם באונו זה כך. בנסיעה בין עירונית בחורף המחוג על הרבע.

כשהטרמוסטט נתפס לי המחוג ירד עד לאפס בנסיעה בין עירונית, כמובן החלפתי לחדש.
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-01-08, 22:37   #3
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
אז כאשר מפעלים את המדחס ובוחרים במצב של חימום, מה בעצם קורה?
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-01-08, 23:49   #4
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
חום המנוע

כשהמזגן עובד (עם חימום או בלעדיו), לחץ הגז עולה והוא מפעיל את מאורר הרדיאטור שגם מקרר את נוזל הקרור ברדיאטור ולכן חום המנוע יורד.
כשהמזגן אינו פועל אז המאורר רדיאטור מופעל לפי חום המנוע אך כשהמזגן פועל העדיפות להפעלת המאורר הנה בגלל לחץ הגז שעולה (וכך צריך להיות).
להפעלת חימום רגילה יש רק לסובב את גלגל הבורר לכוון האדום וע"י המאורר הפנימי לזרוק את האויר החם להיכן שרוצים וזאת ללא לחיצה על מתג המאורר הפנימי שמפעיל את המזגן.
כשרוצים להפשיר מהר אדים מהשמשה הקדמית אז מפעילים את החימום כלפי השמשה וגם את המזגן וכך מושגת הפשרת אדים מהירה ולאחר שהשמשה נקיה ניתן לכבות רק את מתג המזגן ולהישאר עם החימום בלבד.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 21-01-08, 18:49   #5
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
שוס, מינוס מדחס = מינוס דלק
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 21-01-08, 20:07   #6
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
כשיש אדים על השמשה הקדמית אני מפעיל רק את החימום, לא עוברות 30 שניות וכל האדים נעלמים. לפי דעתי אין צורך להפעיל גם את המדחס, כמו שגדעון ציין מדובר בבזבוז דלק.
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 21-01-08, 20:11   #7
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
דווקא במקרים בהם צריך להפשיר אדים אני כן חושב שצריך להפעיל את המדחס גם גיא, זה רק עוזר.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
האם ניתן לנסוע ברכב שבו נוזל הקירור קפוא (טמפ' מתחת לאפס- כפור) stio אונו - טכני 7 31-01-08 15:09
עמית נכנע לפיאט אונו 87 (זהו יורדת לפירוק ) פורום הגראז' 17 26-05-07 15:01
טמפ' חום מנוע בטמפרה 94 מעל 90 מעלות! פורום הגראז' 19 13-12-06 09:59
רשתות של המזגן פורום הגראז' 14 18-07-06 21:43
רחיצת האוטו במכונת שטיפה :האם יכול להגרם נזק לפרונט של האוטו פורום הגראז' 6 21-04-06 15:46


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 18:11.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד