![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 468
|
זה לא נשמע הגיוני הרי בשביל זה יש את הטרמוסטט של הרכב שאמור להיסגר חלקית וכך לשמור יותר טוב על חום המנוע קרוב יחסית לחצי. אצלי מרגע שהטמפ' הגיע לחצי החימום לא מוריד את הטמפ' בנסיעה עד ממש לרבע אלא 2-3 קווים מתחת לחצי ולא יותר.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
כתבנו בצפון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
|
גם באונו זה כך. בנסיעה בין עירונית בחורף המחוג על הרבע.
כשהטרמוסטט נתפס לי המחוג ירד עד לאפס בנסיעה בין עירונית, כמובן החלפתי לחדש. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
אז כאשר מפעלים את המדחס ובוחרים במצב של חימום, מה בעצם קורה?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
חום המנוע
כשהמזגן עובד (עם חימום או בלעדיו), לחץ הגז עולה והוא מפעיל את מאורר הרדיאטור שגם מקרר את נוזל הקרור ברדיאטור ולכן חום המנוע יורד.
כשהמזגן אינו פועל אז המאורר רדיאטור מופעל לפי חום המנוע אך כשהמזגן פועל העדיפות להפעלת המאורר הנה בגלל לחץ הגז שעולה (וכך צריך להיות). להפעלת חימום רגילה יש רק לסובב את גלגל הבורר לכוון האדום וע"י המאורר הפנימי לזרוק את האויר החם להיכן שרוצים וזאת ללא לחיצה על מתג המאורר הפנימי שמפעיל את המזגן. כשרוצים להפשיר מהר אדים מהשמשה הקדמית אז מפעילים את החימום כלפי השמשה וגם את המזגן וכך מושגת הפשרת אדים מהירה ולאחר שהשמשה נקיה ניתן לכבות רק את מתג המזגן ולהישאר עם החימום בלבד. בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
שוס, מינוס מדחס = מינוס דלק
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
כתבנו בצפון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
|
כשיש אדים על השמשה הקדמית אני מפעיל רק את החימום, לא עוברות 30 שניות וכל האדים נעלמים. לפי דעתי אין צורך להפעיל גם את המדחס, כמו שגדעון ציין מדובר בבזבוז דלק.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
דווקא במקרים בהם צריך להפשיר אדים אני כן חושב שצריך להפעיל את המדחס גם גיא, זה רק עוזר.
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| האם ניתן לנסוע ברכב שבו נוזל הקירור קפוא (טמפ' מתחת לאפס- כפור) | stio | אונו - טכני | 7 | 31-01-08 15:09 |
| עמית נכנע לפיאט אונו 87 (זהו יורדת לפירוק ) | פורום הגראז' | 17 | 26-05-07 15:01 | |
| טמפ' חום מנוע בטמפרה 94 מעל 90 מעלות! | פורום הגראז' | 19 | 13-12-06 09:59 | |
| רשתות של המזגן | פורום הגראז' | 14 | 18-07-06 21:43 | |
| רחיצת האוטו במכונת שטיפה :האם יכול להגרם נזק לפרונט של האוטו | פורום הגראז' | 6 | 21-04-06 15:46 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד